Премини към съдържанието

venceslav

Потребител
  • Публикации

    16
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1 Неутрална репутация

Всичко за venceslav

  • Титла
    Потребител
  1. В Испания може и да е така. Но у нас това не става. Уви! Просто нямам полезен ход.
  2. Да, нищо не стана. Занесох го в магазина. Но там веднага разбраха за причината и аз бях до тук. Казаха ми, че мога да го занеса в сервиза да му сменят панела. Но това ще струва около 80% от цената на нов телевизор.
  3. Аз направих такава - за 70 лв. Но ми се струва, че няма да ми признаят гаранцията. Какво ще ме посъветвате да направя, за да ми признаят гаранцията и да поправят телевизора безплатно в сервиза?
  4. Ами предполагам, че повечето хора си взимат телевизора директно от магазина сами, а използват доставка за по-големи стоки печки, хладилници, бойлери.
  5. Това може би е така. Лошото в случая е, че го пробваме телевизора в магазина. Там той тръгна.
  6. Явно нищо не може да се направи. Но въпреки това Ви благодаря за бързите отговори.
  7. Това е добра идея. Но мисля, че те ще се усетят и номерът няма да мине. Става въпрос за магазина или сервиза?
  8. Благодаря! Това е добра идея. И може би е единственото решение в този случай.
  9. Здравейте! Днес си закупих от Технополис нов LED LG телевизор. При полупката доплатих за удължена гаранция в Алианц за допълнителни три години. След изваждането на телевизора от кутията у дома се опитах да монтирам крачетата му. Но телевизорът се хлъзна от масата и падна на килима. Външно нищо не се вижда. Но когато включих захранването светнаха само черти като от напукване по целия екран. На пипане не се усещат драскотини. Никакви надписи не се виждат и няма звук. Не мога да стигна до първоначалните настройки. При изключване на телевизора тези черти не се виждат. Но като го включа отново се появяват. Какво ще ме посъветвате да направя? 1) Първо да се обадя на застрахователя - Алианц (в срок от 48 часа) ли? В полицата пише, че не признават щета от паднал телевизор. 2) Да занеса телевизора в магазина на Технополис, от където съм го купил? 3) Да "пия една студена вода" и да да преглътна загубата? 4) Да се обадя на сервиза? Всякакво мнение ще ми бъде от полза. Моят E-mail е: [email protected] В очакване на помощ и съвет от Вас, Венцислав
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...