Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

cvetanpelovski

Проблем с шум на микрофон

Препоръчан отговор


Здравейте! От няколко дни микрофона ми издава шум. Когато говоря с когото и да било където и да било (Skype, TS3, Ventrilo, ICQ, Steam etc.) той пръщи. Проблема не е от микрофона, защото купих нов без слушалки, и той също пръщи. Трябва да е намален, за да се чува пръщенето по-слабо, но тогава и аз се чувам слабо. Включих си микрофон от камера, която се свързва чрез USB+Обикновения жак и там проблема изчезна. Та въпроса ми е, дали е от звуковата карта (Realtek AC'97) или проблема може да се оправи с преинсталация на WIN/Driver, продухване (въпреки, че не е прашен) на компютъра с компресор? Някой имал ли е подобен проблем и ако да как го е разрешил?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай с преинсталация на драйвъра, деинсталирай го. После хубаво почисти, след това го инсталирай на чисто.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай с преинсталация на драйвъра, деинсталирай го. После хубаво почисти, след това го инсталирай на чисто.

Изтрих драйвъра с "Revo Uninstaller", рестартирах, инсталирах го наново (свален от официалния сайт), рестартирах, но проблема остана. Други идеи?

 

Up: Днес го отворих, свалих му видео картата, рам паметта, свалих капака на захранването, продухах всички слотове и компоненти, но проблема остана. Идеи? (утре, другиден ще го преинсталирам)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
    • от илия кочев
      Купих си нов но на новия като искам да му инсталирам линдолс ми изписва Windows cannout be installed to this disk. Setup does not support configuration of or installation to disks connected through a usb or IEEE 1394 port. Какво означава?
    • от hhumpff
      Здравейте!
      Имам няколко въпроса свързани с една стара система Сони MHC-GRX8, която имам. Поради неясна за мен причина, когато включа източник MP3 Player или звук от телефона си към някой от входовете на системата посредством Jack Cinch AUX Audio кабел звука е много тих (5 пъти по-слаб от звука при радио или CD режим на работа). Въпроса ми е мога ли да ползвам входа за микрофон, които е по чувствителен без това да е опасно за системата както и заизточника -  телефона или МР3 плеъра, ако се ползва 3,5мм към 6,3мм кабел(мъжки/мъжки).
      Втория ми въпрос е свързан с поставянето на блутут платка вътре в системата, която да работи като източник вместо CD или касетния дек. В момента я ползвам само на радио режим. Възможно ли е да се направи и можете ли да ми дадете идея за някаква ориентировъчна цена за платката и труда.
      Системата има много хубави 8ома колони и ми харесва като звук, но морално е остаряла. Има ли смисъл да се прави такъв ъпгрейд, или да си закупя един евтин усилвател с вграден блутут (от типа на Nobsound TPA3116)
      Благодаря предварително на тези, които ми отговорят или проявят интерес по темата!
    • от tsvetomir0
      Може ли малко помощ или съвет да ме насочите кам евентуално решение?Благодаря на отзовалите се! Таблет Acer Iconia B1-733-K3G3,  с процесор 4x Cortex-A7 (1.3 GHz), 7.0", 1 GB DDR3L, 16 GB EMMC, Android 6.0 Marshmallow                Таблета работи нормално докато не го изключиш .пробвам да включа и светва екрана с логото на acer и се изключва.така около1ч,1:30ч и да се изключи сам. После го стартирам и трагва нормално да работи,правил сам му хард ресет ама пак го прави този проблем.някои път без да искам го изключвам и влиза в този режим . 
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.