Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Имам проблем (така да го кажем) с Minecraft 1.6.4.Искам да си сложа Too Many Items,ама или нещо бъркам или просто не може да се сложи в 1.6.4 ? Тегля си Too Many Items за 1.6.4 от Google и го слагам в архива на играта,пускам Minecraft,мой свят и Too Many Items го няма . Какъв е проблема че го няма ? Мерси Предварително !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам проблем (така да го кажем) с Minecraft 1.6.4.Искам да си сложа Too Many Items,ама или нещо бъркам или просто не може да се сложи в 1.6.4 ? Тегля си Too Many Items за 1.6.4 от Google и го слагам в архива на играта,пускам Minecraft,мой свят и Too Many Items го няма . Какъв е проблема че го няма ? Мерси Предварително !

По съвсем друг начин се добавят вече плъгин-и... И Too Many Items не работи на 1.6.4. доколкото знам :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По съвсем друг начин се добавят вече плъгин-и... И Too Many Items не работи на 1.6.4. доколкото знам :)

Мне .. Изглежда че се вграждат по различен начин, но реално процедурата е същата. Просто самото интегриране, което преди се правеше ръчно в jar архива, сега не винаги се изпълнява директно от потребителя. Какво имам предвид : Първо да отбележа, че "Not Enough Items" мода на chicken_bones е много по-добро решение, като структура на кода и функционалност. Marglyph's TooManyItems малко с годините замря. Само в началото, когато нямаше конкуренция си беше сила.. Ако все още искаш да си с този мод, трябва да решиш дали ще използваш Forge или не. Какво е Forge ? Нека го наречем просто рамка за съвместимост (въпреки, че това е крайно неточно), която ти трябва, ако имаш много модове. В твоя случай може и без него (искаш един мод). Да кажем, че ще използваш "For 1.6.4 non-Forge version (Sept 20)", тъй като там интегрирането става както 'едно време'. Просто сваляш архива и вкарваш всички класове в .jar файла. Това е. Ако пак не работи, пробвай да натиснеш клавиша "O" вътре в играта, както си отворил инвентара си. С него по подразбиране се изключва/включва мода и по решение на автора вече може да идва изключен и да трябва да се активира (примерно). Ако искаш да го инсталираш с Forge, там е малко по различно, тъй като Forge сам интегрира модовете и реално там се поставят в папка "mods", както са целите (в jar формат). Но процесите са едни и също. Просто с Forge е по-автоматизирано .. един вид. Линк към мода: [1.6.4/13w39b] TooManyItems in-game invedit (Sept 27) Директен линк за сваляне : 1.6.4 non-Forge version Иначе силно препоръчвам Feed the Beast платформата, която съдържа редица пакети с готови модове, които просто сваляш от сайта им и играеш. Това в случай, че решиш да ползваш още модове и тръгнеш сам да ги инсталираш. Не, че е грешно, просто след 2012 се обезсмисли тази система.. Редактирано от An0n (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мне .. Изглежда че се вграждат по различен начин, но реално процедурата е същата. Просто самото интегриране, което преди се правеше ръчно в jar архива, сега не винаги се изпълнява директно от потребителя. Какво имам предвид : Първо да отбележа, че "Not Enough Items" мода на chicken_bones е много по-добро решение, като структура на кода и функционалност. Marglyph's TooManyItems малко с годините замря. Само в началото, когато нямаше конкуренция си беше сила.. Ако все още искаш да си с този мод, трябва да решиш дали ще използваш Forge или не. Какво е Forge ? Нека го наречем просто рамка за съвместимост (въпреки, че това е крайно неточно), която ти трябва, ако имаш много модове. В твоя случай може и без него (искаш един мод). Да кажем, че ще използваш "For 1.6.4 non-Forge version (Sept 20)", тъй като там интегрирането става както 'едно време'. Просто сваляш архива и вкарваш всички класове в .jar файла. Това е. Ако пак не работи, пробвай да натиснеш клавиша "O" вътре в играта, както си отворил инвентара си. С него по подразбиране се изключва/включва мода и по решение на автора вече може да идва изключен и да трябва да се активира (примерно). Ако искаш да го инсталираш с Forge, там е малко по различно, тъй като Forge сам интегрира модовете и реално там се поставят в папка "mods", както са целите (в jar формат). Но процесите са едни и също. Просто с Forge е по-автоматизирано .. един вид. Линк към мода: [1.6.4/13w39b] TooManyItems in-game invedit (Sept 27) Директен линк за сваляне : 1.6.4 non-Forge version Иначе силно препоръчвам Feed the Beast платформата, която съдържа редица пакети с готови модове, които просто сваляш от сайта им и играеш. Това в случай, че решиш да ползваш още модове и тръгнеш сам да ги инсталираш. Не, че е грешно, просто след 2012 се обезсмисли тази система..

Feed the Beast върви ли с Minecraft 1.6.4 ? (модовете ще ми вървят ли щото на повечето пише че са за 1.5.2 ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Feed the Beast върви ли с Minecraft 1.6.4 ? (модовете ще ми вървят ли щото на повечето пише че са за 1.5.2 ?

Обикновено тези пакети използват по-стари версии на Minecraft, тъй като за новите просто няма наличните модове. За 1.6.4 трябва всеки мод автор да седне, да си пренапише мода, да го публикува, да има тестване, да оправят бъговете. След това отговорните за даден пакет, примерно FTB Unleashed, да интегрират всички модове, да оправят конфликтите и чак тогава да пуснат пакета за 1.6.4 MC.. Отнема доста време. А и реално за какво ти е толкова 1.6.4 ? Аз вече не се занимавам с Minecraft и не знам какви са нововъведенията в тази версия от към геймплей и предмети, но давам гаранция, че примерно в FTB Unleashed 1.5.2 има 700% повече предмети. Редактирано от An0n (преглед на промените)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обикновено тези пакети използват по-стари версии на Minecraft, тъй като за новите просто няма наличните модове. За 1.6.4 трябва всеки мод автор да седне, да си пренапише мода, да го публикува, да има тестване, да оправят бъговете. След това отговорните за даден пакет, примерно FTB Unleashed, да интегрират всички модове, да оправят конфликтите и чак тогава да пуснат пакета за 1.6.4 MC.. Отнема доста време. А и реално за какво ти е толкова 1.6.4 ? Аз вече не се занимавам с Minecraft и не знам какви са нововъведенията в тази версия от към геймплей и предмети, но давам гаранция, че примерно в FTB Unleashed 1.5.2 има 700% повече предмети.

Мерси , ще си променя версията на Minecraft на 1.5.2 , пък 1.6.4 няма толкова големи промени като 1.5.2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.