Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, ще съм благодарен ако някои успее да ми помогне с тези 2 задачи.

post-258811-0-26672100-1388957360_thumb.

post-258811-0-31504400-1388957368_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.Туко така, никой няма да ви реши задачите на готово.Пробвахте ли сам да се справите ?Ако не са Ви ясни , потърсихте ли в гугъл начин, за решаването на задачите?Потрудете се малко и Вие за да може да Ви се помогне.Примерно:Може да се пробвате да ги решите , макар и грешно поставете вашите решения а ние тук можем да ви кажем къде грешите и да Ви насочим.Лека и спокойна.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За първата - сметни импеданса на веригата. След това преобразувай напрежението в ефективна стойност. Изчисли тока по закона на Ом. Изчисли пълната/привидна мощност. Изчисли активната мощност. Останалото от привидната мощност ти е реактивната.Виж, с комплексни числа нямам никакво желание да се занимавам в момента. Дано си внимавал в часовете по математика.Може и да се сметне фазовият ъгъл с използването на активното и реактивното съпротивление, но ми се вижда безпредметно.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много ще съм благодарен, ако някой добър човек ми помогне с една задача по електротехника. Трябва да намеря моментните стойности на токовете във веригата по метод с възлови потенциали (по мое мнение по метод с контурни токове е по-лесно да се реши, но аз трябва да я реша по МВП). Имената на клоновете са отбелязани с малки латински букви, а номерата на възлите с арабски цифри. Задачата би се улеснила много, ако в клон b или клон f имах поне един елемент, независимо какъв (примерно в клон b имам резистор). Тогава бих обединил възел 3 и 4 в едно и бих го занулил и задачата се решава лесно с 2 уравнения. Ако пък имах поне един клон с идеален източник на ЕНД, например в клон "a"  да го нямаше кондензатора(  или в клон b да я нямаше бобината), тогава бих занулил възел 1 или 3 и съответно другият щеше да има потенциал, равен на ЕНД-то в съответния клон. Но уви ... Не знам как да подходя в този случай. Дали да обединя едновременно възли 1 и 2 и възли 3 и 4 и да получа от 2 клона един, чието еквивалентно съпротивление е равно на сумата от съпротивленията в двата клона, а за токът, който тече по клона, просто да събера i3 и i4, понеже са с еднаква посока? Тогава ще имам само 2 възела във схемата, като зануля единия ще мога да намеря другия директно. Проблемът след това е как да намеря поотделно i3 и i4.. С една дума не ми е ясно как се обединяват 2 клона. Другият вариант, който опитах, е да не променям нищо по схемата и направо да зануля възел 3 и да правя система с 3 уравнения. Но в този случай уравненията за възел2 и възел 4 за ми едни и същи, но с противоположни знаци ,т.е. имам система от 2 уравнения с 3 неизвестни и не мога да я реша...Много ще съм благодарен, ако някой ми помогне, защото търсих в интернет и учебници подобни задачи и не можах да намеря задача от този тип.

Много ще съм благодарен, ако някой добър човек ми помогне с една задача по електротехника. Трябва да намеря моментните стойности на токовете във веригата по метод с възлови потенциали (по мое мнение по метод с контурни токове е по-лесно да се реши, но аз трябва да я реша по МВП). Имената на клоновете са отбелязани с малки латински букви, а номерата на възлите с арабски цифри. Задачата би се улеснила много, ако в клон b или клон f имах поне един елемент, независимо какъв (примерно в клон b имам резистор). Тогава бих обединил възел 3 и 4 в едно и бих го занулил и задачата се решава лесно с 2 уравнения. Ако пък имах поне един клон с идеален източник на ЕНД, например в клон "a"  да го нямаше кондензатора(  или в клон b да я нямаше бобината), тогава бих занулил възел 1 или 3 и съответно другият щеше да има потенциал, равен на ЕНД-то в съответния клон. Но уви ... Не знам как да подходя в този случай. Дали да обединя едновременно възли 1 и 2 и възли 3 и 4 и да получа от 2 клона един, чието еквивалентно съпротивление е равно на сумата от съпротивленията в двата клона, а за токът, който тече по клона, просто да събера i3 и i4, понеже са с еднаква посока? Тогава ще имам само 2 възела във схемата, като зануля единия ще мога да намеря другия директно. Проблемът след това е как да намеря поотделно i3 и i4.. С една дума не ми е ясно как се обединяват 2 клона. Другият вариант, който опитах, е да не променям нищо по схемата и направо да зануля възел 3 и да правя система с 3 уравнения. Но в този случай уравненията за възел2 и възел 4 за ми едни и същи, но с противоположни знаци ,т.е. имам система от 2 уравнения с 3 неизвестни и не мога да я реша...Много ще съм благодарен, ако някой ми помогне, защото търсих в интернет и учебници подобни задачи и не можах да намеря задача от този тип.

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/845/gv93.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Подобни теми

    • от Илия Пашов
      Извинете,но имам спешна нужда от помощ за курсова.Ще си платя за нея.
    • от Ценко
      Добър ден! Нов съм положението ми се закучи на няколко задачи, може ли да ми помогнете с решенията? Става дума за c#? Мерси предварително!

      Задача 1. Семейство Иванови
      Семейство Иванови имат три деца. Коледа наближава и г-жа Иванова трябва да купи подаръци за всяко едно от децата си. Тя разполага с конкретен бюджет, който не трябва да надвишава. Всяка година тя ходи в един и същ магазин за подаръци. Там обаче, тя винаги дарява остатъкa от бюджета за деца в нужда, за да могат и те да се радват на една красива и пълна с подаръци Коледа. От крайната цена, която тя има в магазина се взимат 10% за данъци. Вашата задача е да създадете програма, която да пресмята, колко пари г-жа Иванова оставя за децата в нужда.
      Вход
      От конзолата се четат 4 числа:
      • На първия ред – бюджетът на г-жа Иванова. Реално число в интервала [30.00…300.00]
      • На втория ред – цената за подаръка на първото дете. Реално число в интервала [10.00… 90.00]
      • На третия ред – цената за подаръка на второто дете. Реално число в интервала [10.00… 90.00]
      • На четвъртия ред – цената за подаръка на третото дете. Реално число в интервала[10.00… 90.00]
      Изход
      На конзолата да се отпечата 1 число – сумата, която г-жа Иванова дарява за децата в нужда. Резултатът да се ФОРМАТИРА до втория знак след запетаята.
      Примерен вход и изход
      Вход Изход Обяснения
      50
      10
      12
      13 13.50 Обща сума за подаръците: 10 + 12 + 13 = 35
      Оставащ бюджет с данъците = (50 – 35) – 10% = 13.50
      Дарение: 13.50 лв
      Вход Изход Вход Изход
      60
      11.50
      10.30
      12.20 23.40 65.50
      12.70
      15
      11 24.12

      Задача 2. Новогодишно парти
      Семейство Иванови организират фирмено парти по случай Нова Година. Те разполагат с точно определен бюджет, който са събрали заедно с гостите седмица преди празника. За партито има предвиден куверт, който е на цена 20 лв на човек. Ако парите дадени за куверт са по-малко от бюджета, с който Иванови разполагат, 40% от остатъка от бюджета отива за фойерверки, а останалите са за дарение. Ако парите за куверт са повече от бюджета, с който разполагат Иванови, те трябва да доплатят недостигащите пари.
      Вход
      Входът се чете от конзолата и съдържа точно 2 реда:
      • На първия ред са броят на гостите – цяло число в интервала [0 ... 200 000]
      • На втория ред е бюджетът на Иванови – цяло число в интервала [0 ... 20 000]
      Изход
      Да се отпечата на конзолата един ред:
      • Ако бюджетът е достатъчен:
      o “Yes!{40 % от оставащите пари} lv are for fireworks and {оставащите пари} lv are for donation.”
      • Ако бюджетът НЕ Е достатъчен:
      o “They won't have enough money to pay the covert. They will need {недостигащите пари} lv more.“
      Резултатът да бъде ЗАКРЪГЛЕН до цяло число!
      Примерен вход и изход
      Вход Изход Обяснения
      20
      1000 Yes! 240 lv are for fireworks and 360 lv are for donation. Цена за куверт: 20 * 20 = 400 лв
      400 < 1000
      Оставащи пари: 1000 – 400 = 600 лв
      Пари за фойерверки: 40% от 600 лв = 240 лв
      Пари за дарение: 600 – 240 = 360 лв
      Вход Изход Обяснения
      10
      150 They won't have enough money to pay the covert. They will need 50 lv more. Цена за куверт: 20 * 10 = 200 лв
      200 > 150
      Недостигащи пари: 200 – 150 = 50 лв

      Задача 3. Ваканцията на Иванови
      След Новогодишното парти, семейство Иванови решават да отидат на почивка. Заедно със себе си те взимат трите си деца и кучето. Семейството трябва да избере дестинация. В зависимост от мястото където ще отседнат, цената е различна. Дестинациите и цените за нощувка са както следва:
      Miami Canary Islands Philippines
      Нощувки 1 - 10 11 – 15 > 15 1 - 10 11 - 15 >15 1 - 10 11 - 15 >15
      Възрастни 24.99 лв 22.99 лв 20.00 лв 32.50 лв 30.50 лв 28.00 лв 42.99 лв 41.00 лв 38.50 лв
      Деца 14.99 лв 11.99 лв 10.00 лв 28.50 лв 25.60 лв 22.00 лв 39.99 лв 36.00 лв 32.40 лв

      Тъй като семейството има куче, към крайната цена за престоя им се добавят още 25%.
      Семейство Иванови трябва да изберат вида на транспорта, с който ще пристигнат на посочената от тях дестинация. Видовете транспорт и цените са както следва:
      train bus airplane
      Възрастни 22.30 лв 45.00 лв 90.00 лв
      Деца 12.50 лв 37.00 лв 68.50 лв
      Вход
      От конзолата се четат 3 реда:
      • Първият ред – броят нощувки. Цяло число в интервала [1…100]
      • Вторият ред – вид дестинация - “Miami”, “Canary Islands”, “Philippines”.
      • Третият ред – вид транспорт – “train”, “bus” или “airplane”
      Изход
      Да се отпечата на конзолата едно число – цялата сума, форматирана с точност до ТРЕТИЯ знак след десетичния разделител.
      Примерен вход и изход
      Вход Изход Обяснения
      10
      Miami
      airplane 1572.375 Разход дестинация > Miami => (10 нощувки * (2 възрастни * 24.99 + 3 деца * 14.99)) + 25% = 1186.8749
      Разход транспорт > airplane => 2 възрастни * 90 + 3 деца * 68.50 = 385.5
      Разход за цялата почивка = 1572.375
      Вход Изход
      5
      Philippines
      train 1369.288

      Задача 4.Тренировка
      Г-жа Иванова иска да отслабне за празниците. Започвайки тренировка, първия ден тя пробягва М километра. Следващите N дни, тя увеличава дневната си норма с К%. За да успее да отслабне, тя трябва да избяга минимум 1 000 км. Съставете програма, която при получени начални километри, брой дни и проценти, с които тя ще увеличава всеки ден нормата си, ще проверява дали километрите, които тя е избягала са достатъчни. Ако километрите не са достатъчни, на конзолата да се изведат недостигащите километри. Ако са достатъчни да се изведе съобщение в което г-жа Иванова е поздравена за добре свършената работа.
      Вход
      От конзолата се четат поредица от числа, всяко на отделен ред:
      • На първия ред – N – брой дни, в които г-жа Иванова тренира – цяло число в интервала [1...50]
      • На втория ред – M – километрите, които тя е избягала първия ден – реално число в интервала [1.00…500.00]
      • За всеки един ден на отделен ред :
       Процентите, с които се увеличава дневната и норма – цяло число в интервала [1…100]
      Изход
      Да се отпечата на конзолата 1 ред, както следва:
      • Ако пробяганите километри са >= 1 000 км – да се отпечатва съобщение:
      „You've done a great job running {избяганите километри повече от 1000} more kilometers! “
      • Ако пробяганите километри са < 1 000 км – да се отпечата съобщение:
      „Sorry Mrs. Ivanova, you need to run {недостигащите километри} more kilometers“

      Резултатът да се ФОРМАТИРА до по-високото цяло число.
      Примерен вход и изход
      Вход Изход Обяснения
      5
      30
      10
      15
      20
      5
      12 Sorry Mrs. Ivanova, you need to run 783 more kilometers 1 ден: 30 = 30 км
      2 ден: 30 + 10% = 33 км
      3 ден: 33 + 15% = 37.95 км
      4 ден: 37.95 + 20% = 45.54 км
      5 ден: 45.54 + 5% = 47.817 км
      6 ден: 47.817 + 12% = 53.55504 км
      Общо километри: 247.86204
      247.86204 < 1000 =>
      Недостигащи километри : 1000 – 247.86204= 752.13796-> 753





      Вход Изход
      4
      100
      30
      50
      60
      80 You've done a great job running 299 more kilometers!

      Задача 5. Коледен чорап
      Да се напише програма, която прочита от конзолата цяло число N и чертае коледен чорап с:
      • Височина 3 * N + 3 реда
      Вход
      Входът е цяло число в интервала [3…50].
      Изход
      Да се отпечатат на конзолата 3 * N + 3 текстови редове, изобразяващи коледния чорап - точно както в примерите.
      Примерен вход и изход
      Вход Изход Вход Изход
      3 |------|
      |******|
      |------|
      |--~~--|
      |-~~~~-|
      |--~~--|
      \.......\
      -\.MERRY.\
      --\.......\
      ---\.X-MAS.\
      ----\.......\
      -----\_______) 6 |------------|
      |************|
      |------------|
      |-----~~-----|
      |----~~~~----|
      |---~~~~~~---|
      |--~~~~~~~~--|
      |-~~~~~~~~~~-|
      |--~~~~~~~~--|
      |---~~~~~~---|
      |----~~~~----|
      |-----~~-----|
      \.............\
      -\.............\
      --\.............\
      ---\....MERRY....\
      ----\.............\
      -----\....X-MAS....\
      ------\.............\
      -------\.............\
      --------\_____________)

      Задача 6. Таблица за умножение
      Най-малкият син на сем. Иванови все още не знае таблицата за умножение. Веднага след коледните празници, той ще има контролно и вие трябва да му помогнете да я научи. Вашата задача е да съставите програма, в която се въвежда цяло трицифрено число, и се извежда таблицата за умножение. Поради особености на вашата програма вземаме цифрите на въведеното число в обратен ред. Максималната стойност на множителите е определена от всяка една от 3-те цифри на въведеното число.
      Вход
      Входът е цяло трицифрено число в интервала [111…999].
      Изход
      Да се отпечатат на конзолата няколко на брой реда в следния формат:
      {първата цифра} * {втората цифра} * {третата цифра} = {резултатът от умножението на трите цифри}
      Първата, втората и третата цифра не могат да бъдат отрицателно или равно на 0 число!
      Примерен вход и изход
      Вход Изход Обяснения Вход Изход
      324 1 * 1 * 1 = 1;
      1 * 1 * 2 = 2;
      1 * 1 * 3 = 3;
      1 * 2 * 1 = 2;
      1 * 2 * 2 = 4;
      1 * 2 * 3 = 6;
      2 * 1 * 1 = 2;
      2 * 1 * 2 = 4;
      2 * 1 * 3 = 6;
      2 * 2 * 1 = 4;
      2 * 2 * 2 = 8;
      2 * 2 * 3 = 12;
      3 * 1 * 1 = 3;
      3 * 1 * 2 = 6;
      3 * 1 * 3 = 9;
      3 * 2 * 1 = 6;
      3 * 2 * 2 = 12;
      3 * 2 * 3 = 18;
      4 * 1 * 1 = 4;
      4 * 1 * 2 = 8;
      4 * 1 * 3 = 12;
      4 * 2 * 1 = 8;
      4 * 2 * 2 = 16;
      4 * 2 * 3 = 24; Вземаме цифрите от числото както следва: неговата последна за първо, средната за второ, и първата за трето число. 222 1 * 1 * 1 = 1;
      1 * 1 * 2 = 2;
      1 * 2 * 1 = 2;
      1 * 2 * 2 = 4;
      2 * 1 * 1 = 2;
      2 * 1 * 2 = 4;
      2 * 2 * 1 = 4;
      2 * 2 * 2 = 8;

       
    • от MihailP
      Търся програма с която всеки потребител ще може да си попълва ежедневната свършена работа и да му се задават задачи, където трябва да изпълни и опише дадено изпълнение. Програмата трябва да е на мой сървър, където потребителите в LAN ще могат да виждат споделени графици. Тази програма също може да и и плъгин за CMS(wordpress или друг).
      По принцип търся нещо "фрее", но ако си струва бих платил някаква сума. Затова може да предложите и някакви платени варианти!
      ОС - Windows
      Благодаря!
    • от kingaa
      Здравейте, търся някой да ми помогне за курсовата ми работа по електротехника тя се състой от преходен процес, заплащам си разбира се.   9-ти вариант съм на тази схема.


    • от Цветелина Стоянова
      Здравейте, имам две курсови задачи по програмиране,много ще се радвам ако някой все пак успее да ми помогне, защото може ако кажа,че всичко ми е "като в мъгла" няма да излъжа..Благодаря предварително,а ето и задачките..
      1. Зададени са точка с координатите си Х и У и правоъгълник ограничен от правите с уравнения х=0,у=0 х=А у=В. по които се определя,дали точката лежи в правоъгълника.Да се състави алгоритъм и напише програма на С++
       
      2. Всеки билет в градския транспорт има уникален 5-цифрен номер (от 00000 до 99999). Щастлив билет ще наричаме такъв, на който сумата от първите две цифри е равна на сумата на последните две и също така е равна на третата цифра. Например: 34752 е щастлив билет, защото 3+4=7=5+2.Да се състави алгоритъм и напише програма на С++,която да извежда броя на всички щастливи билети в предварително зададен интервал.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.