Премини към съдържанието
Rozoveca

Проблем след инсталация на CS:GO

Препоръчан отговор


ОТ СЕГА ДА КАЖА, ЗА ОРИГИНАЛНА ИГРА ГОВОРИМ. КУПИЛ СЪМ Я ОТ STEAM.

 

Здравейте, имам проблем с играта. След като я инсталирам, наиграя се, и я затворя, и реша да я отворя втори път, стигам до зареждане на картата, зарежда почти докрай, и след това се минимизира, а след минимизирането се увеличава светлината на екрана, не знам защо.. моля помогнете ми. :) 
Благодаря предварително! 

Ако помощта на някой, реално ми помогне, то той ще получи СМС код за smshosting, на стойност от 6 лева.

Редактирано от Rozoveca (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предпочитам ваучер на мтел за тези 6лв.

 

1. Провери за повредени файлове (прави се в стийм)

2. Триеш си папката със запазените настройки и правиш стъпка 1 (настройките на играта)

3. Деинсталираш, махаш всички локални файлове през стийм, теглиш отново, опитваш пак.

 

Сигурен съм, че едно от 3-те ще помогне. Не е задължително да правиш и трите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

как се казва папката с тези настройки ??

D:GamesSteamAppscommonCounter-Strike Global Offensiveconfig

 

При мен е където аз съм си избрал да инсталира игрите. При теб може да е в C

 

Потърси я и я изтрий, след това дясно копче на играта в Стийм и проверка на файловете. Ще ти изтегли каквото ти липсва и си готов.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагам, че екрана става по-светъл, защото Brightness-а е различен от този на Desktop-a. Т.е. в играта е по-светъл.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от taika
      Здравейте, имам следният проблем. Преди един ден, когато влизах в CS-GO fps ми беше заключено на 60 с VSync, а без него 170+. Сега в игра ми падат на 40 максимум 50 кадъра. Помислих си че е нещо от играта, защото преди това нямах такъв проблем, но влязох в Dota 2 и забелязах че при повече ефекти кадрите също ми падат до 30. Лаптопа не прегрява постоянно следя за натоварването на процесора и на видео картата и повече от 60 градуса трудно се вдигат. Предния ден ъпдейтнах драйвъра на видео картата (nvidia gtx 1050 Ti 4 gb), който е специално оптимизиран за Fallout 4 VR. Моля за помощ, ако някой знае защо ми прави този проблем ще съм много благодарен, ако сподели. Благодаря!
    • от Иван Николаев
      Здравейте, бих искал да попитам дали тази конфигурация си  струва https://www.ioncomputers.bg/product/13790/yon-kompyutar-game-s-protsesor-pentium-g4600-kaby-lake-i-video-karta-gt1030.html?CurrencyID=BGN и ако може да ми предложите някакъв монитор 1920х1080 
       
      Благодаря ви!
    • от Г. Готинов
      Здравейте бих искал да попитам дали може да се "build-не" някаква конфигурация която може да поддържа рекордване на геймплей (CS:GO)от 550-600лв.
    • от Г. Готинов
      Zdraveyte Iskam da popitam dali moje da se buildne nqkakuv komp za recordvane na Csgo za okolo 550-600 lv.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.