Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

dimy

Добавяне бизнес маркер в търсенето на Google

Препоръчан отговор


Как мога да добавя и моя сайт /не е за мебели/ в картата с бизнес маркери на Google, като тази -

 

 

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само трябва много да се внимава с добавянето на обекти в Places, тъй като с оглед обединението с Google+ Local.....мазалото е пълно :) Препоръчам да се доверите на хора, които да го направят по правилния начин.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само трябва много да се внимава с добавянето на обекти в Places, тъй като с оглед обединението с Google+ Local.....мазалото е пълно :) Препоръчам да се доверите на хора, които да го направят по правилния начин.

 

Какъв е риска от неправилен начин, какво може да се обърка?

 

Благодаря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами в един момент може да се окажете с няколко листинга за една и съща фирма, което в момента причинява въпросното "мазало". А както всички знаем Google не обича дублирана информация :) Давам пример - имате регистрация в един голям български фирмен каталог, който автоматично прави листинг на фирмата. След това създавате бизнес страница в Google+, понеже сте прочели че е модерно и всеки трябва да има. И не на последно място, но в този ред на мисли, решавате да се регистрирате в Google Places. В така подадения пример получавате три различни листинга - от трите източника. Това не е много добре :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами в един момент може да се окажете с няколко листинга за една и съща фирма, което в момента причинява въпросното "мазало". А както всички знаем Google не обича дублирана информация :) Давам пример - имате регистрация в един голям български фирмен каталог, който автоматично прави листинг на фирмата. След това създавате бизнес страница в Google+, понеже сте прочели че е модерно и всеки трябва да има. И не на последно място, но в този ред на мисли, решавате да се регистрирате в Google Places. В така подадения пример получавате три различни листинга - от трите източника. Това не е много добре :)

 

Ясно.

Благодаря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...