Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

boyer

Проблем с Prestigio 5044 Duo

Препоръчан отговор


Проблемът ми е следния: Когато си купиn телефоно Prestigio 5044 DUO (преди 1-2 седмици) нямаше никакъв проблем и всичко беше супер, но сега когато се опитах да отворя камерата ми изписва: Unfortunately, Gallery has stopped. Но преди това си работеше добре. Първият път когато стана така си помислих, че е защото имам твърде малко батерия, но сега пак стана, а си имам батери. Как да го оправя :/ . Благодаря предварително :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът ми е следния: Когато си купиn телефоно Prestigio 5044 DUO (преди 1-2 седмици) нямаше никакъв проблем и всичко беше супер, но сега когато се опитах да отворя камерата ми изписва: Unfortunately, Gallery has stopped. Но преди това си работеше добре. Първият път когато стана така си помислих, че е защото имам твърде малко батерия, но сега пак стана, а си имам батери. Как да го оправя :/ . Благодаря предварително :)

 

Май ще трябва да го ресетнеш до фабрични настройки

 

Тук описват няколко трика за възстановяване без ресет.

http://www.droidforums.net/forum/droid-razr-support/214260-unfortunately-my-gallery-has-stopped-working.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Но ако ге ресетна до фабрични настройки, ще загубя гаранцията :/ . А всъщност проблема май идва от предната каамера защото стана така когато пуснах нея. :/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Но ако ге ресетна до фабрични настройки, ще загубя гаранцията :/ . А всъщност проблема май идва от предната каамера защото стана така когато пуснах нея. :/

Гаранция не се губи при reset до фабрични настройки, губи се при руутване. Не е лошо да го направиш, ако е софтуерен проблема-ще се отстрани, ако хардуерен-тогава отива в сервиз. Нали е гаранционен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А как да си направя резервно копие за да не загубя всичките приложения.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А как да си направя резервно копие за да не загубя всичките приложения.

Контактите ако си синхронизирал са записани в акаунта ти, ако нямаш сложена SD карта качи приложенията в някой облак примерно 'Google Drive', но има толкова много други.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А каде са тези облаци или може ли да ми обясните малко по подробно какво да направя защото телефона е нов и не разбирам много много. Благодаря ви :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А каде са тези облаци или може ли да ми обясните малко по подробно какво да направя защото телефона е нов и не разбирам много много. Благодаря ви :)

Облака е като виртуален хард диск, запишиш ли го там можеш да го ползваш от всякъде, търси в Google има много информация за това. Аз ти предлагам 'Google Drive' в Google Play безплатно е, на български е обяснено.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Направих го, но проблема си остана. :/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Направих го, но проблема си остана. :/

Носиш го сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...