Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


От няколко дена курсора ми забива на едно място и не мърда.Смених мишката и не се промени,ъпдейтнах драйверите и пак нищо.И от както стана този проблем,в Task Manager-a открих,че имам 10-15 svchost.exe процеса,а винаги досега съм имал 1 или 2. Благодаря предварително!

 

Информация от Farbar

 

 

 

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Информация от Farbar

 

Здравейте..! За съжаление аз не виждам такава..! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Деинсталирайте следния софтуер по стандартния метод:

 

 

BabylonObjectInstaller

BrowserCompanion

GadgetBox

GadgetBox Expansion

Optimizer Pro v3.2

Softonic toolbar  on IE

Yontoo 1.10.02
YourFileDownloader

 

 

Повторете сканирането с Farbar Recovery Scan Tool

 

Публикувано изображение

  • [*]Моля изтеглете
Farbar Recovery Scan Tool и го запазете на десктопа. [*]Стартирайте файла FRST.exe. [*]Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение. [*]Сложете всички отметки. [*]Натиснете бутона SCAN. [*]Ще се създадат два лог файл с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа. [*]Файлът FRST.txt копирайте в следващия си пост. Addition.txt прикачете в следващия си коментар (погледнете опцията Прикачени файлове, когато публикувате мнение).

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имат ли все още проблеми и нужда от моята помощ..?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Владиславов
      Помощ! От два дена компютъра се рестартира сам на всеки 5 минути. Проверявах с анти вирусната,анти троянската,трих регистри и т.н. Това се случи след един ъпдейт на компютъра. Уиндоуса ми е лицензиран.Помогнете!
    • от krasimirson
      Здравейте,
      След препоръка на @DarkEdge и като продължение на темата в раздела на Интернет и Wi-Fi, прикачвам логовете след сканиране с FRST. 
      Накратко, потенциално инфектираната система изпитва проблеми с Wi-fi връзката (бавен интернет, трудно връзване към Wi-fi, чести прекъсвания, висок пинг) като състоянието за последната седмица се влошава, прерастващо от бавна скорост до невъзможност за връзване към Wi-fi и негативно влияние върху интернет връзката на устройства в близост до потенциално заразеното. Пример за последното:
      При свързване на потенциално заразеното устройство (лаптоп) към Wi-fi, пингът на друго устройство (тестови лаптоп) в близост се покачва между 1000 и 3000 пъти като след кратко време пропада и интернет връзката му. Прикачен е скрийншот от Command Prompt тест на пинга: http://prikachi.com/...48/9322348n.jpg
      Предварително благодаря за отделеното време и помощ.
       
      Addition.txt
      FRST.txt
      Моделът на лаптопа е Asus K555L, а OS е Windows 10. 
    • от Stoichev
      Здравейте! Напоследък лаптопът лагва и работи доста бавно. Ще бъда благодарен за помощта.
      Addition.txt
      FRST.txt
    • от Бисер Петков
      В другата тема  писах, че флашката е повредена след включването и в телевизор Самсунг. Има файл с име СМ0013 който си мисля, че е вируса според прояетеното в нета. Бях помолен да пусна тема тук и да прикача логовете за проверка: 
       
      Addition.txt
    • от Бисер Петков
      Уважаеми приятели отново съм пред сага. Трета поредна флашка 64гб- марка Сан диск и Кингстън ми дават проблем. За какво иде реч след като кача видео фаилове гледайки ги на компа са перфектни като качество и бързина  но поставени в уж модерните телевизори започват да забиват и спира картината. въпроса ми е къде е проблема . Благодаря ви предварително.
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.