Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, антивирусната ми засече Rootkit - от най опасните и изглежда го махна, но компютърът ми продължава да се държи странно. И преди сам включваше камерата, включваше и изключваше WiFi и подобни "закачки" - сякаш сме двама! Сега когато стартирам антивируснта не открива нищо, но при стартиране на сканиране с Malwarebites с отметка да сканира за руткит не се зареждат драйверите и сканирането спира. Свалих FRST на друг сигурен компютър като си форматирах картата, за да направя сканирането, но когато я сложа иска да я форматирам отново/ това се случва и с останалите ми карти памет, а преди това нямаше подобен проблем/. Не ми се искаше да свалям програмата директно на засегнатия компютър, за да не се "скрие" по някакъв начин и усилието да остане без резултат. Моля, посъветвайте ме как да постъпя!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

. Моля, посъветвайте ме как да постъпя!

 

Здравейте..! Мисля че няма опасност Farbar Recovery Scan Tool да се "скрие"..Публикувано изображение Така че:

 

 

Публикувано изображение

[*]Моля изтеглете Farbar Recovery Scan Tool и го запазете на десктопа.

[*]Стартирайте файла FRST.exe.

[*]Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.

[*]Сложете всички отметки.

[*]Натиснете бутона SCAN.

[*]Ще се създадат два лог файл с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.

[*]Файлът FRST.txt копирайте в следващия си пост. Addition.txt прикачете в следващия си коментар (погледнете опцията Прикачени файлове, когато публикувате мнение).

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нуждаете ли се все още от помоща ми...?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте..! Препоръчвам да деинсталирате по стандартния начин следната програма:

 

 

AVG Security Toolbar

 

 

Публикувано изображение Изтеглете прикачения файл и го запазете там, където сте свалили FRST.exe => fixlist.txt
Стартирайте отново FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж и изчакайте.
Ще се създаде нов лог файла FixLog.txt. Прикачете съдържанието му в следващия си коментар.

 

ЗАБЕЛЕЖКА: Този скрипт е написан специално за този потребител,и за тази конкретна машина. Изпълнението на фикса, на друг компютър може да доведе до увреждане на  операционната ви система

 

 

След това:

 

СТЪПКА 1:

 

 

Публикувано изображениеМоля, изтеглете и стартирайте програмата AdwCleaner(by Xplode):

  • [*]Затворете всички стартирани програми и браузъри [*]Кликнете два пъти върху
adwcleaner.exe за да стартирате инструмента. [*]Натиснете OK, за да потвърдите, че всички стартирани програми ще бъдат затворени. [*]Маркирайте Clean [*]Вашият компютър ще се рестартира автоматично. Текстовия файл ще се отвори след рестарта. [*]Моля, да публикувате съдържанието на този лог в отговора си [*]Можете да намерите лога,който автоматично се запомня тук C:AdwCleaner[s0].txt

 

СТЪПКА 2:

 

 

 

Публикувано изображение Моля, изтеглете Junkware Removal Tool (by Thisisu ) и запазете на вашия десктоп.

  • [*]Спрете временно работата на защитните програми. [*]Стартирайте инструмента
JRT.exe [*]Ще се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата. [*]Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши. [*]Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt). [*]Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост.

Публикувано изображение

 

 

СТЪПКА 3:

 

Публикувано изображение  Моля, изтеглете Malwarebytes Anti -Malware и го запомнете на вашия работен плот .
  Кликнете два пъти върху mbam-setup-consumer-2.0.0.1000.exe и следвайте инструкциите, за да инсталирате програмата .
  В краяна инсатлацията  , трябва да има отметка на следното :

  • [*]Launch Malwarebytes Anti-Malware (Стартиране на Malwarebytes Anti -Malware) [*]14-дневен пробен период  е предварително избран . Можете да премахнете отметката от това, ако желаете, това няма да се ограничи възможностите за сканиране и премахване на програмата.

Щракнете върху Finish.

  • [*]В секцията
Settings = > Detection and Protection => Detection Options, се поставя отметка в квадратчето 'Scan for rootkits'. [*]В главния прозорец на програмата , щракнете върху 'Update Now' [*]След актуализацията завърши, кликнете на бутона " 'Scan Now  " . [*]Ако има налична актуализация , щракнете върху бутона Update Now button . [*]Ще стартира Threat Scan. [*]Когато сканирането приключи, ако има някакви открити зарази , щракнете върху Apply Actions за да се позволи на Mbam да почисти засеченото. . [*]В повечето случаи , ще се изиска рестартиране [*]   След рестарта ,стартирайте Mbam още веднъж. [*]   Кликнете на History tab > Application Logs . [*]   Кликнете два пъти върху реда , който показва датата и часа на сканирането . [*]   Кликнете върху " Copy да Clipboard " [*]   Поставете  съдържанието на клипборда в следващия си  отговор.


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При стъпка 1 изтеглих   AdwCleaner и следвайки инструкцията ви я стартирах, обаче опциите CLEAN i REPORT не са активни поради което не продължих с останалите стъпки.

За първи път чувам за такава ситуация...Изтрийте я ,изтеглете я отново и опитайте пак..Нещо не правите както трябва..! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Току що я деинсталирах и я инсталирах отново - при стартирането ми даде Autolt Error- Unable to open the script file. Отново я деинсталирах и пак я свалих - сега отново Clean i Report не са активни. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре..първо сканирай..после Clean и Report

 

post-164203-0-70875900-1406227722_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След това стартирах  Malwarebytes Anti -Malware но ми даде първоначалната грешка и прекрати сканирането Scanner Failed with error code 20026 Error: Malwarebytes was unable to load the Antiroot- kit Driver. 

 

[*]Моля, изтеглете Mbam-clean.exe от тук  и  го запомнете на до вашия десктоп .

[*]Моля, затворете всички отворени приложения и временно спрете вашата антивирусна за да се избегнат всякакви конфликти при използването на инструмента.

[*]Стартирайте файла Mbam-clean.exe и следвайте указанията на екрана.

[*]След процедурата ще се изиска да рестартирате компютъра си, моля, направете го, това е много важно

[*]Уверете се, че сте се активирали вашата антивирусна програма след рестарта

 

Моля, изтеглете,инсталирайте и опитайте отново да направите проверка по инструкцията - Malwarebytes Anti -Malware

 

 

Този код за грешка показва, че имате едно или повече криптирани устройства .Тук имаме наистина проблем..!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, моля да ме извините за забавянето, но изникна нещо спешно служебно. Изпълних всичко според инструкциите ви, но се появява отново същата грешка. Как можем да се справим с "криптираните устроиства" , а и какво точно означава това? Преди време на няколко пъти възстановявах фабричните настройки като изтривах и всички файлове, но това не доведе до промяна.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте..! Махнете отметката на  Anti-Rootkit скенера (Scan for rootkits) и след това стартирате сканирането . Ако все пак получите съобщение за грешка моля да ме уведомите.

 

Публикувано изображение

 

Компютъра служебен ли е..? Използвани ли са програми за криптиране като TrueCrypt или функция като BitLocker..?

 

 

 

За да шифровате устройството, на което е инсталиран Windows, компютърът ви трябва да разполага с два дяла: системен дял (който съдържа необходимите за стартиране на компютъра файлове) и дял с операционната система (където се намира Windows). Дялът с операционната система ще се шифрова, а системния дял ще остане нешифрован, за да може да стартира компютърът.

В предишните версии на Windows се налагаше тези дялове да се създават ръчно. В тази версия на Windows тези дялове се създават автоматично. Ако компютърът ви няма системен дял, съветникът на BitLocker ще създаде такъв вместо вас, като използва 200 МБ от свободното място на диска. На системния дял няма да се присвои буква и той няма да се покаже в папката "Компютър".

 

Ето какво виждам аз и затова задавам такъв въпрос..!?!

 

Drive c: (OS) (Fixed) (Total:49.14 GB) (Free:29 GB)

Disk: 0 (Size: 58 GB) (Disk ID: A7BE58B8)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На два пъти се получи същата грешка, а на третия път сканирането продължи, но не засече нищо. Компютърът ми е личен и споменатите, а и други подобни програми аз не съм инсталирала, но се държи доста странно - например от време на време изчезва курсора на мишката понякога и когато не съм в нета, преди се стартираше камерата сама, не ми позволяваше да изключвам wi-fi / аз го изключвам, а той се включва доста пъти поред/.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте..! :)

 

Повторете сканирането с Farbar Recovery Scan Tool
 
Публикувано изображение

  • [*]Моля изтеглете
Farbar Recovery Scan Tool и го запазете на десктопа. [*]Стартирайте файла FRST.exe. [*]Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение. [*]Сложете всички отметки. [*]Натиснете бутона SCAN. [*]Ще се създадат два лог файл с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа. [*]Файлът FRST.txt копирайте в следващия си пост. Addition.txt прикачете в следващия си коментар (погледнете опцията Прикачени файлове, когато публикувате мнение).

 

 

 

Моля, изтеглете последната версия на TDSSKiller оттук и я запазете на вашия декстоп (задължително).

  • [*]Стартирайте
TDSSKiller.exe за да стартирате приложението

  • [*]Натиснете бутона
Start Scan. [*] Не използвайте компютъра по време на сканирането [*] Ако сканирането завърши с нищо не е намерено, щракнете върху Затвори, за да излезете. [*]Проверката не би трябвало да отмене повече от 2 minutes. [*]Ако подозрителен обект бъде засечен, действието по подразбиране ще бъде Skip, кликнете върху Continue. [*]Ако зловредни обекти бъдат намерени, тогава от падащото меню ще имате три възможности.
Бъдете сигурни, че избраното действие е Cure и натиснете върху Continue > Рестартирайте за да бъде завършена поправката.

Забележка: Ако Cure бутона не е наличен от възможностите, тогава моля изберете Skip бутона, не избирайте Delete освен ако не сте инструктирани затова. [*]Лог файл ще бъде създаден в свободната директория на дял C: . Потърсете за лог с името "TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt" и копирайте съдържанието му в следващия си пост.

 

 

 

Публикувано изображениеИзтеглете RogueKiller и го запазете на десктопа.
Забележка: Трябва да изтеглите версия съвместима с вашата система.

  1. [*]
RogueKiller.exe [*]RogueKillerX64.exe

  • [*]Моля,затворете всички стартирани програми [*]Моля, изключете USB или външни дискове от компютъра, преди да стартирате това сканиране [*]Стартирайте
RogueKiller.exe , изчакайте, докато Prescan приключи  и натиснете бутона SCAN. [*]Ще се създаде лог файл на десктопа с името RKreport.txt . [*]Публикувайте лог файла в следващия си пост.

 

 

Публикувано изображение Изтеглете Gmer или от тук.
* Временно спрете Интернета си,всички работещи програми,както и антивирусната си програма.
* Стартирате програмата.
* След завършването на автомаичната експрес-проверка,махнете отметките от следните позиции:
- Sections
- IAT/EAT
- Show all
* От всички локални дискове маркирайте само системния дял (обикновенно това е C: )
Публикувано изображение

  • [*]Натиснете бутона
Scan [*]Изчакайте програмата да завърши сканирането,след което натиснете бутона Save и запишете (save as) резултатите на десктопа с име Gmer.log. [*]Включете Интернета си и прикачете Gmer.log в следващия си коментар.

Забележка:
* Ако бъде открит Rootkit, ще последва въпрос дали желаете пълно сканиране на системата. Изберете NO.
* Не предприемайте никакви действия върху редовете маркирани с "<--- ROOТKIT" ,защото това може да доведе до грешки.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Хм...продължават дневниците да не показват наличие на зловреден софтуер..!Искам да направим няколко неща...!
Изтеглете този инструмент Публикувано изображениеWindows Repair (All in One) от  тук

  • [*]Спрете защита в реално време на вашата антивирусна  програма. [*]Инсталирайте приложението и го стартирайте.

 

  • [*]От
стъпка 3 => стартирайте Check Disk (рестартирайте за да се извърши проверката). [*]От стъпка 4 направете sfc /scannow проверката. [*]От стъпка 5 направете бекъп на системата натискайки Create (под System Restore) и backup (под Registry Backup). [*]От Start Repairs натиснете Start и оттук вече сложете всички отметки. [*]Сложете отметка пред restart system when finished и натиснете Start.

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувайте в следващия си пост  Windows Repair дневник, който се намира в следната папка:

 

  • [*]
64-bit системи - C:Program Files (x86)Tweaking.comWindows Repair (All in One)Logs [*]32-bit системи - C:Program FilesTweaking.comWindows Repair (All in One)Logs

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет!

Стартирах програмата, но не ми позволи да направя Back up и след неколкократни опити всеки път се появяваше следното съобщение Last scheduled back up had errors or failed. Създаде се и лог файл, който за всеки случай прикачам. А това е Windows repair дневника

 
System Variables
--------------------------------------------------------------------------------
OS: Windows 8.1
OS Architecture: 32-bit
OS Version: 6.3.9600
OS Service Pack: 
Computer Name: MARIA
Windows Drive: C:
Windows Path: C:WINDOWS
Program Files: C:Program Files
Current Profile: C:UsersGorotzvetna1
Current Profile SID: S-1-5-21-3955259193-888250590-4034348615-1001
Current Profile Classes: S-1-5-21-3955259193-888250590-4034348615-1001_Classes
Profiles Location: C:Users
Profiles Location 2: C:WINDOWSServiceProfiles
Local Settings AppData: C:UsersGorotzvetna1AppDataLocal
--------------------------------------------------------------------------------
 
System Information
--------------------------------------------------------------------------------
System Up Time: 0 Days 00:10:57
 
Process Count: 66
Commit Total: 1.07 GB
Commit Limit: 3.64 GB
Commit Peak: 1.57 GB
Handle Count: 19792
Kernel Total: 196.15 MB
Kernel Paged: 155.06 MB
Kernel Non Paged: 41.09 MB
System Cache: 1.10 GB
Thread Count: 750
--------------------------------------------------------------------------------
 
Memory Before Cleaning with CleanMem
--------------------------------------------------------------------------------
Memory Total: 1.89 GB
Memory Used: 699.85 MB(36.2011%)
Memory Avail.: 1.20 GB
--------------------------------------------------------------------------------
 
Cleaning Memory Before Starting Repairs...
 
Memory After Cleaning with CleanMem
--------------------------------------------------------------------------------
Memory Total: 1.89 GB
Memory Used: 496.27 MB(25.6704%)
Memory Avail.: 1.40 GB
--------------------------------------------------------------------------------
 
Starting Repairs...
   Started at (04/08/2014 07:38:57)
 
01 - Reset Registry Permissions
   Restore Windows 8 Default Registry Permissions
   Start (04/08/2014 07:39:00)
 
Decompressing & Updating Windows 8 Permission File hkud.txt
Done,  0.22 seconds.
 
 
Decompressing & Updating Windows 8 Permission File hkcu.txt
Done,  0.33 seconds.
 
 
Decompressing & Updating Windows 8 Permission File hkcr.txt
Done,  1.6 seconds.
 
 
Decompressing & Updating Windows 8 Permission File hklm.txt
Done,  4.42 seconds.
 
   Running Repair Under System Account
   Running Repair Under Current User Account
   Done (04/08/2014 07:48:52)
 
03 - Reset Service Permissions
   Start (04/08/2014 07:48:53)
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:49:02)
 
04 - Register System Files
   Start (04/08/2014 07:49:02)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:49:29)
 
05 - Repair WMI
   Start (04/08/2014 07:49:29)
 
   Starting Security Center So We Can Export The Security Info.
 
   Exporting Antivirus Info...
   AVG Internet Security 2014 Exported.
   Windows Defender Exported.
 
   Exporting AntiSpyware Info...
   Windows Defender Exported.
   AVG Internet Security 2014 Exported.
 
   Exporting 3rd Party Firewall Info...
   No Firewall Products Reported.
 
   Running Repair Under Current User Account
   Done (04/08/2014 07:53:49)
 
06 - Repair Windows Firewall
   Start (04/08/2014 07:53:50)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:54:27)
 
07 - Repair Internet Explorer
   Start (04/08/2014 07:54:27)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:54:57)
 
08 - Repair MDAC/MS Jet
   Start (04/08/2014 07:54:58)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:55:08)
 
09 - Repair Hosts File
   Start (04/08/2014 07:55:09)
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:55:12)
 
10 - Remove Policies Set By Infections
   Start (04/08/2014 07:55:12)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:55:18)
 
12 - Repair Icons
   Start (04/08/2014 07:55:18)
   Running Repair Under Current User Account
   Done (04/08/2014 07:55:21)
 
13 - Repair Winsock & DNS Cache
   Start (04/08/2014 07:55:21)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:55:37)
 
15 - Repair Proxy Settings
   Start (04/08/2014 07:55:37)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:55:43)
 
17 - Repair Windows Updates
   Start (04/08/2014 07:55:44)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:56:08)
 
18 - Repair CD/DVD Missing/Not Working
   Start (04/08/2014 07:56:08)
   iTunes not found, not applying UpperFilters iTunes Reg Key
   Done (04/08/2014 07:56:08)
 
19 - Repair Volume Shadow Copy Service
   Start (04/08/2014 07:56:08)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:56:42)
 
21 - Repair MSI (Windows Installer)
   Start (04/08/2014 07:56:42)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:01)
 
23.01 - Repair bat Association
   Start (04/08/2014 07:57:01)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:07)
 
23.02 - Repair cmd Association
   Start (04/08/2014 07:57:07)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:13)
 
23.03 - Repair com Association
   Start (04/08/2014 07:57:13)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:20)
 
23.04 - Repair Directory Association
   Start (04/08/2014 07:57:20)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:26)
 
23.05 - Repair Drive Association
   Start (04/08/2014 07:57:26)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:32)
 
23.06 - Repair exe Association
   Start (04/08/2014 07:57:32)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:39)
 
23.07 - Repair Folder Association
   Start (04/08/2014 07:57:39)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:45)
 
23.08 - Repair inf Association
   Start (04/08/2014 07:57:45)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:51)
 
23.09 - Repair lnk (Shortcuts) Association
   Start (04/08/2014 07:57:51)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:57:57)
 
23.10 - Repair msc Association
   Start (04/08/2014 07:57:58)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:58:04)
 
23.11 - Repair reg Association
   Start (04/08/2014 07:58:04)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:58:10)
 
23.12 - Repair scr Association
   Start (04/08/2014 07:58:10)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:58:17)
 
24 - Repair Windows Safe Mode
   Start (04/08/2014 07:58:17)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:58:23)
 
25 - Repair Print Spooler
   Start (04/08/2014 07:58:23)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:58:45)
 
26 - Restore Important Windows Services
   Start (04/08/2014 07:58:45)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:59:02)
 
27 - Set Windows Services To Default Startup
   Start (04/08/2014 07:59:02)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 07:59:12)
 
28 - Repair Windows 8 App Store
   Start (04/08/2014 07:59:13)
 
Decompressing & Updating Windows 8 Permission File hkcu.txt
Done,  0.37 seconds.
 
   Running Repair Under Current User Account
   Done (04/08/2014 07:59:49)
 
29 - Repair Windows 8 Component Store
   Start (04/08/2014 07:59:49)
   Running Repair Under Current User Account
   Done (04/08/2014 08:29:03)
 
30 - Restore Windows 8 COM+ Unmarshalers
   Start (04/08/2014 08:29:03)
   Running Repair Under System Account
Processing ACL of: <classes_rootUnmarshalers>
 
SetACL finished with error(s): 
SetACL error message: The call to SetNamedSecurityInfo () failed
Operating system error message: Access is denied.
 
   Done (04/08/2014 08:29:06)
 
31 - Repair Windows 'New' Submenu
   Start (04/08/2014 08:29:06)
   Running Repair Under Current User Account
   Running Repair Under System Account
   Done (04/08/2014 08:29:13)
 
Cleaning up empty logs...
 
All Selected Repairs Done.
   Done at (04/08/2014 08:29:13)
   Total Repair Time: 00:50:18
 
 
...YOU MUST RESTART YOUR SYSTEM...
   Running Repair Under Current User Account

CBS.zip

Редактирано от WorriedGal (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

..и какво е състоянието след работата на програмата? Промени наблюдавате ли..?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, тъй като след установения проблем бях престанала да ползвам лаптопа активно сега му отделих повече време, за да проверя дали е настъпила промяна - за съжаление  :(  в две от вечерите /непоследователни/ нещата изглеждаха добре,  но после симптомите пак се проявиха. Странното е, че забелязах, че когато "сме двама" символа @ не се намира на същото място с клавишната комбинация Shift и 2, а е Shift и Ч. Още по странно е :cant believe: , че в интернет залата, в която ходя, са имали проблем със сървъра цели 8 часа /какъвто до сега не са имали!!!, както ми казаха момичетата там / и след това същия проблем с @ се появи и там. Междувременно, направих проверки с всичките програми отново, но грешките, които регистрират са същите, съответно и тези, които не работеха - отново не проработиха, а Маlwarebytes продължава да засича Руткит. Има ли възможност да опитаме още някакви "бойни" действия срещу тази "напаст" и дали, ако предприема преинсталиране криптираните устройства ще изчезнат?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте отново! Минаха десетина дни от последния ви пост и бих искала да попитам дали ще продължите работата по моя казус? Поздрави  :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.