Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Въпрос за съвместимост на RAM памет


Препоръчан отговор


Здравейте съфорумници.Скоро си купих лаптоп Asus от ROG серията ,който до момента разбирам,че е с Рам памет на Самсунг ,която е една плочка от 8 GB 1600mhz CL11 и волтаж 1.35.Тези дни покрай големите промоции на черния петък попаднах на една рам на Kingston Hyperx Impact 4GB 1600MHz CL9 и волтаж 1.35.Въпросът ми е понеже имах глупостта да я поръчам веднага дали тези две плочки рам биха работили читаво при положение ,че са с различно CAS latency-едната cl9 другата cl11.Благодаря предварително.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш и пробваш, ако не са съвместими лаптопа просто няма да тръгне докато и двата модула са вътре.

Другия въпрос е дали лаптопа подържа 12GB ram памет.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш и пробваш, ако не са съвместими лаптопа просто няма да тръгне докато и двата модула са вътре.

Другия въпрос е дали лаптопа подържа 12GB ram памет.

Ами по документи поддържа до 32gb.Дали пък по-бързата няма автоматично да си отиде на CL11.Не е още при мен паметта идеята ми беше ако няма шанс да тръгнат да откажа пратката.Знам ли :(

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

ако едната е по-бавна и по-бързата ще работи на същата честота.

Ако пък не проработи чакаш да минеш намалението и пак ще спечелиш :P


П.П.Имам впредвит ако не работи да я продадеш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Право да анулирате покупката

  • В ЕС вие имате право да анулирате онлайн покупката в срок от 7 работни дни - "период за размисъл", който започва да тече от деня, в който получите поръчаните продукти.

  • Може да решите да анулирате поръчката, поради каквато и да е причина, в рамките на "периода на размисъл", дори ако само сте си променили мнението.

  • Продавачът е длъжен да ви върне парите в срок от 30 дни. Възстановената сума трябва да включва всички понесени от вас разходи.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване