Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

интересен чат с доставчика ми на интернет


Препоръчан отговор


Пълно безобразие от страна на моя доставчик на интернет услуги.
Ето вижте цитат от skype от днеска:

[18:56:43] RèÐ ĎEVΊĹ: Здравейте
[18:57:12] RèÐ ĎEVΊĹ: интернета ми е  много бавен
[18:58:36] netsurf support: Здравейте
[18:58:40] netsurf support: как е потребителското Ви име
[18:58:46] RèÐ ĎEVΊĹ: petko
[22:50:30] RèÐ ĎEVΊĹ: какво стана?
[22:51:14] netsurf support: какво имате впредвид
[22:51:26] RèÐ ĎEVΊĹ: интернет ми е слаб
[22:51:42] RèÐ ĎEVΊĹ: вие поискахте потребителското ми име и от тогава не отговаряте
[22:51:53] RèÐ ĎEVΊĹ: а нета продължава да бъде слаб
[22:52:22] RèÐ ĎEVΊĹ: до 16:00 часа днеска интернета беше супер доволно
[22:52:35] RèÐ ĎEVΊĹ: от тогава досега започнаха отново проблемите
[22:53:07] netsurf support: в момента няма проблеми по вашето трасе
[22:54:54] RèÐ ĎEVΊĹ: как така?
[22:54:58] RèÐ ĎEVΊĹ: сигурно това е нормално
[22:55:19] RèÐ ĎEVΊĹ: със ъплоуда никога нямаше проблеми
[22:55:25] RèÐ ĎEVΊĹ: само с дънлоуда както винаги
[22:56:10] netsurf support: този тест който правите
[22:56:21] netsurf support: е за да се провери скоростта на компютърат ви
[22:56:25] netsurf support: ние тестваме цялото трасе
[22:56:29] netsurf support: при всички клиенти
[22:56:41] netsurf support: дори да смените браузера
[22:56:52] netsurf support: този тест ще ви покаже различна скорост
[22:59:33] RèÐ ĎEVΊĹ: ето тест от друг браузър
[22:59:37] RèÐ ĎEVΊĹ: напълно същата работа
[22:59:46] RèÐ ĎEVΊĹ: а ето един тест от преди няколко дни
[22:59:54] RèÐ ĎEVΊĹ: разликата е огромна
[23:00:52] netsurf support: добре
[23:01:02] netsurf support: ще направим справка с колегите
[23:01:09] netsurf support: да се провери от къде може да идва проблема
[23:01:13] netsurf support: ако има такъв от наша страна
[23:01:21] netsurf support: и ще се свържем с вас да ви информираме
[23:01:38] RèÐ ĎEVΊĹ: извинявайте но проблема определено е от вас
[23:01:52] RèÐ ĎEVΊĹ: то се подразбира
[23:02:09] RèÐ ĎEVΊĹ: днеска нещо стана
[23:02:24] RèÐ ĎEVΊĹ: към 16:30 спря нета
[23:02:33] RèÐ ĎEVΊĹ: и от тогава стана слаб
[23:02:38] RèÐ ĎEVΊĹ: а работеше перфектно
[23:02:44] RèÐ ĎEVΊĹ: дори повече от перфектно
[23:04:13] netsurf support: добре ще предам тази информация на колегите
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хм, подсекцията за изповеди не е тук. Какво искаш да кажеш все пак, с публикуването на този private разговор?

Ако може да я преместите в правилната подсекция. По темата: ами честно казано като прочетохте цитата с какво впечатление останахте? защото момента където тя пише изречението в червено аз останах с впечатлението, че теста които правя уж бил за да проверя колко е бърз компютъра ми... и това с браузърите нещо не я разбирам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не разбрах, кое му е интересното на разговора? Явно човека не си разбира от работата, но явно и не му дреме!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не можем да се месим в отношенията с доставчика Ви. Ако мислите че имате проблем при Вас с мрежата, тук е мястото за решаване на проблемите.Евентуално трябва да се опише по какъв начин се свързвате с  интернет. Пряко по LAN; с рутер, или по друг начин. Но ако проблема е от доставчика, ще трябва да изискате да дойде екип да провери на място връзката Ви със суича. 


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не можем да се месим в отношенията с доставчика Ви. Ако мислите че имате проблем при Вас с мрежата, тук е мястото за решаване на проблемите.Евентуално трябва да се опише по какъв начин се свързвате с  интернет. Пряко по LAN; с рутер, или по друг начин. Но ако проблема е от доставчика, ще трябва да изискате да дойде екип да провери на място връзката Ви със суича. 

С рутер съм и използвам кабел към PC.

Значи проблеми с този доставчик почти винаги съм имал. Но от 2 седмици насам всичко вървеше нормално до  ДНЕС. Първо спряха интернета за няколко минути и го пуснаха отново, но беше адски слаб. После мина известно време и го оправиха тоест пак беше слаб, но достатъчен за да зареди повечето сайтове. Ако кажа, че този проблем не е само при мен, а в целия квартал (тези, които използват услугите на този доставчик) няма да повярвате.

Всеки път изпращат екип, но реално не идва никои тоест те идват в квартала, но не при мен, а при някои друг. Може би настройват антените, които са свързани при няколко семейства. Смешното е в това, че те никога не казват истината, а приказват глупости като тези в чата.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Значи вероятно когато се накачат няколко човека на линията, кляка.  Защо при Вас става?! Питал ли Сте останалите хора в момента когато при нета е слаб как е положението при тях. Ако теглят, сийдват торенти, или някое комшийче развива домашен CS сървър с повечко натоварване в дадени моменти като правят турнир и има голям трафик в дадени моменти, вероятно това е причината. Ако и тези хора заплащат по-скъпи абонаменти, вероятно са с по-голям приоритет и така. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Ако им беше поставил ултиматум до утре да ти оправят нета веднъж завинаги иначе ше им подпалиш офиса 'найш как щяха са разфърчат като добри пчелички да го оправят на мига!! с хиляди извинения. Повярвай, това е начинът. ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако им беше поставил ултиматум до утре да ти оправят нета веднъж завинаги иначе ше им подпалиш офиса 'найш как щяха са разфърчат като добри пчелички да го оправят на мига!! с хиляди извинения. Повярвай, това е начинът. ;)

О да, МВР също щеше да се разхвърчи по Петър, а може би не само. Тиии, би ли искал да ти се метнат на главата няколко пича от специалните части, с тази подбуда към престъпление? Ще има падай, ставай, бъркане отзад с палките и разни други интимности.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Един суич е 8 порта(средно). Оптична точка с гигабитов суич в кутия също е поне 8 порта. Едно трасе с FTP има по една кутия на всеки 100 метра, където има по поне 1 суич. Съпортът е съвсем малко разсеян, но истината е че се тестват клиентите по трасето и дали има проблем при тях. Така се изключват много от видовете проблеми или могат да се потвърдят такива. Понякога проблемът може да бъде с крайно устройство - рутер, компютър или в кабела от точката на доставчика до крайното устройство.

Във всеки случай повечето доставчици имат клауза, според която имат 24 часа време за реакция. Колкото и да е неприятно, проблемите и новите инсталации за един ден са многобройни, а техниците обикновено са краен брой и при по-малките доставчици често не достигат кадри и шефът се скръндзи.

Да не говорим каква поддръжка търсиш след 6 вечерта и какви са тези съобщения в 23 часа. Според теб някой ще тръгне ли в 11 вечерта в тъмното да отстранява проблеми? Хората нямат ли право на почивка? Нещо ги взехте нещата про боно..

Имай предвид, че съм работил в доставчик и много добре знам от първа ръка как стоят нещата. Дървени философии не искам. Най-много се обичаше като се прати някой на проблем в 6 без 10 при работно време до 6 часа и после стане 8 вечерта, докато се отстрани. Хората семейства нямат, нали? Стоите и се чудите в 11 вечерта какво да правите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

О да, МВР също щеше да се разхвърчи по Петър, а може би не само. Тиии, би ли искал да ти се метнат на главата няколко пича от специалните части, с тази подбуда към престъпление? Ще има падай, ставай, бъркане отзад с палките и разни други интимности.

 

Бих ги съдил до дупка. И не смятам че са пичове. Няма никаква подбуда, просто споделям мнение, а вече всеки сам си взема решения как да действа. ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване