Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


3. Напишете интерактивна програма, която ще манипулира един вектор. Тя трябва да чете от стандартния вход едно число N - броя на елементите на вектора и N на брой числа - елементите на вектора. 
След което започва да чете и изпълнява операции с прочетения вектор. Програмата трябва да изпълнява следните операции:
a) add 2 -4 - добавя числото -4 на позиция 2 във вектора (може да разчитате, че позициите ще бъдат в обсега на вектора)
б) remove 2 - премахва числото на позиция 2 във вектора (може да разчитате, че позициите ще бъдат в обсега на вектора)
в) shift_left - измествате циклично всички елементи с 1 позиция на ляво като използвате функция и подадете вектора по референция. Примерно, ако числата във вектора са "1, 2, 3", след операцията числата във вектора ще бъдат: "2, 3, 1"
г) shift_right - измествате циклично всички елементи с 1 позиция на дясно като използвате функция и подадете вектора по референция. Примерно, ако числата във вектора са "1, 2, 3", след операцията числата във вектора ще бъдат: "3, 1, 2"
д) print - изпечатва текущото състояние на елементите на вектора
е) exit - прекъсва изпълнението на програмата

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2.3 Заглавието на темата трябва да е ясно и точно, да не е съставено единствено от главни букви и да описва максимално съдържанието на самата тема. Теми със заглавия от една дума или от рода на "Помощ!", "Имам проблем", "Спешно" и т.н. се изтриват без предупреждение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.