Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Привет на всички. Търся си качествен сайт с добри отзиви за закупуване на части. При нормални цена.

На мен ми допада http://shop.sky.bg/, кажете ми мнението си за него, от там ли да поръчвам? : )

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Търся си качествен сайт с добри отзиви за закупуване на части. При нормални цена.

pcpartpicker <> mindfactory <> caseking

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Горещо препоръчвам Никем. Sky BG имат добра репутация, но от малкото пъти, които съм поръчвал от тях не останах с добро впечатление. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
...

 

Пиши на български.

Тези смешни псевдо-английски думички само насмешка предизвикват.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какви псевдо-английски думички? Питал съм като нормален човек

Написал си ''железария'' на чужд език и то грешно. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здраве да е, разбрахте ми въпроса. Благодаря на нормално отговорилите.

 

Дай боже да има повече нормално питащи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз гласувам за Никем , от 4-5 години само от там си купувам компоненти и съм бил винаги доволен , много са коректни.

Редактирано от Azhen (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И Скай, и Никем използват един некоректен трик, за да привличат клиенти. Обявяват на сайтовете си огромен асортимент от стоки, от които реално имат много малко наличности. Така човек си казва: "Брей, какъв голям избор", и поръчва. Поръчката му се приема, а на другия ден му се обаждат, и: "Съжаляваме, това, което сте поръчали не е налично, може ли да ви предложим негов аналог?" клиентът вече е свикнал с идеята, че ще пазарува от тях, и приема. А не е сигурно дали "аналогът" е изгодна сделка.

Това е проверено от опит, като си сглобявах моя компютър. Само че аз си отказах поръчките, и накрая си купих частите от местен физически магазин. Където ми предложиха не по-лоши цени.

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не само никем и скай използват въпросния ''трик''. Почти всички български фирми за хардуер са така. Единствено еМАГ имат всичко обявено на сайта им, понеже имат огромен склад в Румъния...

 

При никем и скай ''налично'' означава две неща. Първото е, че даден продукт го имат в магазина и може да ти го изпратят на другия ден. Обикновено това са продукти, които се купуват най-често и държат по няколко бройки.

 

Второто е, че продукта X го няма в магазина им и трябва да изчакат доставка от Мост. Обикновено се чака между 3 и 5 дни. Абсолютно нормално е да имат огромен обявен асортимент от стоки на сайта им, които може да не са налични, но да ти ги доставят малко по-късно. На практика ако имат 2 процесора, 3 дънни платки и 5 видеокарти, хората ще си кажат ''тука няма нищо'' и тогава какво ще се получи с въпросните магазини? Няма как да имат всички части и то по няколко бройки. Това не е супермаркет. 

 

Имам няколко десетки поръчки от никем и скай и мога да кажа, че само 2-3 пъти са ми казвали, че не могат да ми доставят искания от мен артикул и то не по тяхна вина. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При никем и скай ''налично'' означава две неща. 

Второто е, че продукта X го няма в магазина им и трябва да изчакат доставка от Мост. Обикновено се чака между 3 и 5 дни. 

 

Във втория случай обявеното на сайта е неточна и подвеждаща информация! Такива продукти трябва да бъдат обявени като неналични - "по поръчка" например. 

И в моя случай дори не ми предложиха да изчакам 3-5 дена, за да ми доставят частите. Директно ми обявиха, че ги нямало в наличност. 

 

Цитат от "Черен списък на забранените търговски практики" :

 

Отправяне на покана за закупуване на продукти на посочена цена и впоследствие:

a) отказ да се предостави на потребителя изделието, което е било обект на рекламата;

или

b) отказ да се приемат поръчки за него или отказ то да бъде доставено в разумен срок;

или

c) предлагане на дефектен образец на изделието,

с цел насърчаване продажбата на друг продукт.

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.