Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Поръчах си един тъч скрийн, но ми доставиха дефектен и опитах, да се свържа с продавача, но той не отговаряше и затова отворих диспут. След това той ми предложи сделка да ми даде друг тъч скрийн, приех сделката, но не знам дали ми изпратиха екрана или аз трябва да направя нещо ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я кажи как ти го е предложил. Чрез диспута, или на лично съобщение ? Ако е на лично, вероятно те лъже. Ако е през диспута е ок.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Did you receive your order Yes  
Do you want to return goods No  
Dispute Reason: Does not work properly
Dispute Order Total: US $ 8.08( US $ 8.08 Product Price and US $ 0.00 Shipping Fee ) 
Refund Amount: US $ 0.00 
Dispute Opened: Feb. 02 2016 
Requests Detail: dear friend, sorry to answer you later ,we are on spring festival now ,we just saw a litter problem on touch screen ,do you agree we refund the 2usd for you ,and you help us to close the dispute ,thanks 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не приемай. Промени диспута чрез "Modify Disput". Ако пак се опита да го промени, натисни "Escalate dispute".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предложил ти е да ти върне 2 долара при това не официално, а не да ти прати нов.

Трябва да искаш Full Refund за $8.08

Прикачи снимки или видео на дефекта към диспута и направо го ескалирай.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички са на тоя принцип. Когато един дисплей за Xperia Z3 дойде на сол, той ми предложи да ми изпрати нов дисплей, но искаше първо да затворя диспута. Не приех, ескалирах и диспута завърши, така, че аз връщам дисплея който е на сол и като го получи трябва да ми изпрати нов.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На мен един и същи търговец след разменени лични съобщения два пъти ми връща пари. Първия път беше грешен размер, втория път обърка цвета. 

Джунджуриите си останаха безплатно за мен но изхабих 40-50 дни не ми вършат работа.

Китайците се правят на ударени с мокър парцал но до момента всички диспути са свършвали в моя полза. 

Последно имах проблем с един телефон, пратиха го без батерия. Додж за 40-50 долара. Отворих диспут приложих снимки и видео и след десетина дни парите бяха в сметката ми. Поръчах батерия и стискам палци да работи апарата.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оф! Моя грешка! Аз си помислих, че след като приех диспута, ще ми прати нов. :mad: сега нищо не мога да направя! Дори двата долара не ми върнал. Явно ще пиша Иск. Някой ще ми каже ли как да направя този Иск ?

Редактирано от Blue_Hulk (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Писах до поддръжката, писаха ми, че не мога да направят нищо, писаха ми и да пробвам да се свържа със продавача, ако имам късмет.  

Моя грешка, но си взех поуката. Следващият път ще го имам предвид, спор няма да приемам докато не получа нов или да ми върнат парите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.