Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!

Пиша тук(незнам дали е точното място). Вчера имах късо съединение в един от контактите , смених предпазителя на таблото,

и впоследствие се оказа ,че в този контакт има фаза( фазомера свети), но контакта не работи.

Уточнявам ,че в този контакт са вързани 2 х 2 проводника и всъщност само на един от тези 4 проводника има фаза.

Оказа се обаче ,че и другите два контакта , които са на тази "линия" не работят - при тях липсва и фаза.

2-ят контакт е в същата стая ( при него също са  4 проводника ,фаза няма на нтио един) , а на 3-ят контакт ( 2 проводника) също

няма никаква фаза.

Отбелязвам ,че инсталацията е много стара. Незная дали е подменяна през годините, блокът е на 47 години.

Предварително благодаря за мненията и коментарите Ви.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От нас какво се иска? Да ти помогнем да се самоубиеш ли ?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На мен не ми работят един халоген отпред, един халоген отзад и имам пирони в гумите които не ги вадя за да не изпусне въздуха и не ми дадоха документа за технически преглед, а колата беше минала преди 1 седмица прегледа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, BMW Маниак написа:

От нас какво се иска? Да ти помогнем да се самоубиеш ли ?

Форума е да се помогне на човек да разреши проблема си , доколкото знам...

Имам все пак някакви познания и 

нямам намерение да предприемам стъпки в тази насока....все още.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, zlatin21 написа:

Форума е да се помогне на човек да разреши проблема си , доколкото знам...

Имам все пак някакви познания и 

нямам намерение да предприемам стъпки в тази насока....все още.

Вярвай ми наистина имам желание да Ви помогна. Но като ви чета "уточненията" оставам с впечатление че познанията ви са силно ограничени. Ако имахте някакви познания макар и елементарни нямаше да пуснете тази тема. Не всички проблеми могат да се решават по форуми и този също е един от тях. Просто е опасно за вас самия. Извикайте приятел който разбира да дойде на место и да оправи нещата. Ще минете само с почерпка.


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

отиваш на магазина взимаш 50 метра мостов кабел 2х2 или 2х2,5 според зависи / една торба унифор и почваш да подменяш

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, BMW Маниак написа:

Вярвай ми наистина имам желание да Ви помогна. Но като ви чета "уточненията" оставам с впечатление че познанията ви са силно ограничени. Ако имахте някакви познания макар и елементарни нямаше да пуснете тази тема. Не всички проблеми могат да се решават по форуми и този също е един от тях. Просто е опасно за вас самия. Извикайте приятел който разбира да дойде на место и да оправи нещата. Ще минете само с почерпка.

Благодаря искрено за коректното обяснение. :) Така и смятам да направя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, zlatin21 написа:

Отбелязвам ,че инсталацията е много стара. Незная дали е подменяна през годините, блокът е на 47 години.

 

Веднага викаш някой, който да я подмени. Някой който разбира!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, zlatin21 написа:

и впоследствие се оказа ,че в този контакт има фаза( фазомера свети), но контакта не работи.

Трябва да има и нула. Това се проверява с пробна лампа. Разбирам, че е панелен блок и там жиците вървят под замазката, мокета, ламината и каквото има отдолу. Жиците са по 4 защото контактите са свързани последователно. От единият контакт отиват 2 жици за следващия контакт и от него отиват други 2 за слеващия и така са свързани. Ако прекъсне връзката на плочката под контакта  следващите няма да работят. Отварят се подред за да се види къде е прекъснала фазата или нулата.  Успех.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С тия стари инсталации е чудо! Късото съединение е прецакало някъде проводник! Надявам се поне да не си още със старите керамични винтови предпазители. Извикайте електротехник, който да пецени подоходящия проводник за случая и да замени стария такъв! Е ще има малко щети но .......!

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, koce53 написа:

Трябва да има и нула. Това се проверява с пробна лампа. Разбирам, че е панелен блок и там жиците вървят под замазката, мокета, ламината и каквото има отдолу. Жиците са по 4 защото контактите са свързани последователно. От единият контакт отиват 2 жици за следващия контакт и от него отиват други 2 за слеващия и така са свързани. Ако прекъсне връзката на плочката под контакта  следващите няма да работят. Отварят се подред за да се види къде е прекъснала фазата или нулата.  Успех.

Благодаря за насоките.

преди 6 часа, Кумчо вълчооо написа:

С тия стари инсталации е чудо! Късото съединение е прецакало някъде проводник! Надявам се поне да не си още със старите керамични винтови предпазители. Извикайте електротехник, който да пецени подоходящия проводник за случая и да замени стария такъв! Е ще има малко щети но .......!

Викнах компетентен човек, който ги оправи. Благодаря.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.