Премини към съдържанието
bmvtooo

Странен проблем със стартирането на уиндоус 10

    Препоръчан отговор


    Онази вечер изключих лаптопа HP 8440P и не видях да има някакъв проблем като например инсталиране на актуализации. 

    Сутринта опитах да стартирам лаптопа но все започва автоматично поправяне което стига до показаното на снимката по-долу:

    IMG_20160814_160209.jpg

    Странното в случая е, че такава папка в дял D:/ не съществува защото уиндоуса е инсталиран на дял С:/

    Влязох до дяловете с лайв юсб с бг дистрото StotinkaOS и не виждам никъде такава папка в дял "Д" където са само филми, музика и снимки (има я на дял "С" но от снимката показва нещо несъществуващо). Опитах и с диск, и с юсб да поправя стартирането на 10-ката, но все до тук стигат нещата както е и с нейното самопоправяне без диск или юсб. Лесно мога да преинсталирам, но ми се иска да разбера има ли начин наистина да се поправи стартирането на уиндоуса и как!? 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Би трябвало да знаеш какви опции има!? Проблема е, че опитвам всички възможни начини но уви не става. Даже днес на един друг лаптоп го направи същото. Интересното е, че като стартирам флашката и ми изписва, че този файл е на нея, а от диск, че файла е на диска, а когато пробвам самопоправянето без диск или флашка изписва, че е на дял "Д". Не знам дали има нещо общо в двата случая, но и на двата лаптопа са изключени ъпдейтите през services.msc и след рестарт излиза въпросния проблем. Дано да има начин да стартирам уиндоуса, че ми трябват на 100% настройките и отметките на UcBrowser-а. Мога да вляза през СтотинкаОС но не знам дали ще е достатъчно да копирам папките на тоя браузър от С:/ и от Appdata за да имам всички отметки поне?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Откъде да знам, нямам 10 и не искам да го имам? Като сложиш диск с по-нова версия или същата и дадеш ъпгрейд ще влезеш!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на 18.08.2016 г. в 22:47, _Alex&Vanko_ написа:

    Откъде да знам, нямам 10 и не искам да го имам? Като сложиш диск с по-нова версия или същата и дадеш ъпгрейд ще влезеш!

    Не става и така. И какво правим сега?

    IMG_20160820_022046.jpg


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Направи следното нещо: Стартирай компютъра без инсталационни носители! После като ти излезе съобщението от първата ти снимка избери "Разширени опции". След това намери опциите за "Настройка на стартиране"! Ще ти поиска рестарт при което ще ти излезе този прозорец:

    STEP5.png

    И както е показано на снимката натискаш бутон 7 което трябва да стартира системата до десктоп! ;)

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Благодаря, системата зареди до десктоп, но след рестарт пак го има проблема. Има ли начин да се оправи това?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    http://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/

    Ако стигнеш пак до десктоп сложи отметките и GO! Публикувай резултата. Дава нещо пък го няма е съмнително!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Само за протокола:

    Описания от Пламен начин прескача проблема, но не го решава. За това след като отново влязох по описания по-горе начин изтеглих и сканирах с  PrivaZer  което отстрани тотално проблема. Сега системата си зарежда без проблеми. Другите чистачки като CCleaner и Clean Master не вършат работа в случая. Реших да споделя, защото някой друг може да се сблъска със същия проблем. :)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.