Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, преди около две седмици компютърът ми се изключи и се появи син екран. Рестартира се и всичко беше наред, но днес отново се появи. Не успях да снимам синият екран, но мога да кача .dmp файловете и съобщението което ми излезе след рестартирането на компютъра. Ще съм благодарен, ако ми помогнете да разбера защо се появява и какво мога да направя за да го оправя. Благодаря!

Problem signature:
  Problem Event Name:    BlueScreen
  OS Version:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Locale ID:    2057

Additional information about the problem:
  BCCode:    c2
  BCP1:    0000000000000007
  BCP2:    000000000000109B
  BCP3:    0000000004040005
  BCP4:    FFFFFA8008BD07C0
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1

Files that help describe the problem:
  C:\Windows\Minidump\061817-29936-01.dmp
  C:\Users\T430\AppData\Local\Temp\WER-126641-0.sysdata.xml

Read our privacy statement online:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
  C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

Minidump.rar

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблем причинен от драйвери:

 zmghpau.sys  

 USBPORT.SYS  

 ntoskrnl.exe   

За начало сканирай с  Malwarebytes Anti-Malware и премахни каквото намери при сканирането.          

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Здравейте, преди около две седмици компютърът ми се изключи и се появи син екран. Рестартира се и всичко беше наред, но днес отново се появи. Не успях да снимам синият екран, но мога да кача .dmp файловете и съобщението което ми излезе след рестартирането на компютъра. Ще съм благодарен, ако ми помогнете да разбера защо се появява и какво мога да направя за да го оправя. Благодаря!
Problem signature:
  Problem Event Name:    BlueScreen
  OS Version:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Locale ID:    2057
Additional information about the problem:
  BCCode:    c2
  BCP1:    0000000000000007
  BCP2:    000000000000109B
  BCP3:    0000000004040005
  BCP4:    FFFFFA8008BD07C0
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1
Files that help describe the problem:
  C:\Windows\Minidump\061817-29936-01.dmp
  C:\Users\T430\AppData\Local\Temp\WER-126641-0.sysdata.xml
Read our privacy statement online:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409
If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
  C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt
Minidump.rar

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/how-to-fix-blue-screen-bccode-c2/dc713f08-7493-4b68-8be6-127b358587ac

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.