Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте колеги .Проблемът ми е следния ..моята Хонда 2.0 i cc7 1993-94  както работеше изгасна и няма палене повече , оказа се че няма искра на свещите . Смених бубината същата работа, не пали..Автомобилът няма имобилайзер . Кажете си мнението какъв може да е проблемът . Прегледах бушоните , здрави са .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, rumavg написа:

моята Хонда

Ето го проблема :)    :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, crashgold написа:

Ето го проблема :)    :D

Виждал съм двигатели на Хонда на над 1/2 милиона километра без извършен основен ремонт. И хората се чудеха да го правят ли този ремонт или да си карат по старому. Ако обаче визираш ''моята''...там нямам отговор.:)

преди 2 часа, rumavg написа:

Здравейте колеги .Проблемът ми е следния ..моята Хонда 2.0 i cc7 1993-94  както работеше изгасна и няма палене повече , оказа се че няма искра на свещите . Смених бубината същата работа, не пали..Автомобилът няма имобилайзер .Кажете си мнението какъв може да е проблемът . Прегледах бушоните , здрави са .

 

Закарай тоз кошник на сервиз. И да ти кажа, че е датчик на коляновия вал вероятно ще те излъжа. Направи една диагностика на първо време. Автомобили не се диагностицират и ремонтират по форуми!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеш да имитираш импулси на датчика на хол, за да провериш запалителната бобина. Почети в интернет как става.
Или запалителна бобина или датчик на хол/датчик колянов вал. Или..няма бзин в резервоара?
И последен вариант - не си сменил ангренажа, скъсал се е или са прескочили зъби и се е смлял двигателят.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, simtech написа:

Можеш да имитираш импулси на датчика на хол, за да провериш запалителната бобина.

Ти сериозно ли ?
Мислех че знаеш че след датчика на Хол има един куп електроника с едни сериозни алуминиеви радиатори докато стигне импулса до бобината!
Повреден датчик на Хол !!! То какво има толкова в него че да се повреди ?

 

преди 1 час, simtech написа:

И последен вариант - не си сменил ангренажа, скъсал се е или са прескочили зъби и се е смлял двигателят.

Wow
Аве защо не си гледаш мрежите ?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, BMW Маниак написа:

Ти сериозно ли ? Мислех че знаеш че след датчика на Хол има един куп електроника с едни сериозни алуминиеви радиатори докато стигне импулса до бобината!Повреден датчик на Хол !!! То какво има толкова в него че да се повреди ?

Има датчик на хол, комппютър и той подава сигнал на комутатора на запалителната бобина.
В по-старите дизайни от датчика на хол се подава директно на комутатора, който подава на бобината. И отделно от комутатора се взима сигнал за оборотите на моноинжекциона. В случая това не е моноинжекцион и вариантът е първият.
Рядко гори компютър. Или е датчик на хол, или е комутатор/ бобина. На новите комутаторът и бобината са общ модул, на моята са отделни.
А датчиците на Хол си горят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мерси колега ...ще търся цяло ( работещо ) делко ..Май проблемът ще е наистина там..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.