Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!

Преди 2 дни инсталирах пиратската версия на Norton Internet Security + ID security. След рестарта на компютъра обаче, за появи огромен проблем с Chrome - не зарежда, не иска да показва начална страница, дори и настройки! Рових се в настройките на антивирусната, деинсталирах я, рестартирах компютъра няколко пъти. Опитах да деинсталирам Google Chrome, но ми даде грешка. Не че не мога да използвам Morzila/Opera, но с Chrome ми е по-удобно.

Моля, помогнете!

 

Благодаря много предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да деинсталираш с помощта на Chrome Cleanup Tool

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сигурно ли е, че няма остатъци от Norton?
http://www.nortonsecurityonline.com/security-center/norton-removal-tool.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Питам, защото обиукновено винаги остават разни неща - де записи в регистратурата, де не(до)деинсталиан драйвър...
Затова дадох и линк за почистване след деинсталирането на Norton

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен проблем не се дължи на нито една от програмите, а на това, че някоя гадинка тормози машината му. По - добре е да отива към раздела и да му помагат. :)

И как ги избирате тея антивирусни не мога да разбра. Сложете някоя, която наистина си заслужава......Не че Нортан е лоша ама има и по хубави от нея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Norton е една от най-добрите, но се интегрира много дълбоко е ОС и при деинсталиране настава веселба после. Много хора са преинсталирали заради невъзможност да си изчистят системата.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, ExaFlop написа:

Norton е една от най-добрите, но се интегрира много дълбоко е ОС и при деинсталиране настава веселба после. Много хора са преинсталирали заради невъзможност да си изчистят системата.

Според мен лично не му е нужда толкова силна и добра защита.... Ама това е друг въпрос. С други две - три по - леки програми, пак ще има горе - долу, че даже и по - добър ефект. :) Личен избор иначе, да. ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, KnoX написа:

Според мен лично не му е нужда толкова силна и добра защита.... Ама това е друг въпрос. С други две - три по - леки програми, пак ще има горе - долу, че даже и по - добър ефект. :) Личен избор иначе, да. ;)

На това изказване му се вика "След дъжд - качулка". 
НЕ ПОМАГАШ!

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Премахнах остатъците от Norton, а добавката към Chrome (Clean up tool) не зарежда. Всъщност Chrome не зарежда абсолютно нищо. Затова ми хрумна компромисен вариант - има ли начин да се прехвърлят бисквитките с паролите на акаунтите ми от Chrome на Morzila? 

Благодаря предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Инструментът за почистване на остатъците от хром не е добавка! Изпълним файл е и е добре да се стартира с админстраторски права. Колкоро до пренасянето - да, може. Има и друг вариант - хром да се ползва като преносимо приложение.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, мисля че имам проблем с хрома, извинявам се че пиша в темата на колежката. Попълвах един въпросник и накрая ми даде че нещо се е объркало и трябва да погледна в лога. Бях зад ВПН, може би това да е проблема, но не мога да попълня отново въпросника , а е важен. Къде да намеря лога, пробвах десен клавиш инспектиране на страницата, излезе ресурси, елементи мрежа и други такива. Та къде да намеря лога

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да отвориш това - chrome://crashes, но трябва да е било разрешено - "Automatically send usage statistics and crash reports to Google" в настройките. Аз примерно, винаги го изключвам. Това, ако искаш да видиш някакви логове от Chrome, защото грешката може и да не е била от браузърът. А и този въпросник ще трябва да го попълваш отново, логът е за проблеми в браузърът и няма да ти каже нищо за конкретната страница, нито ще ти въстанови нещо. Най добре пробвай пак страницата с въпросникът, с изключени добавки, адблокър особено, може да иска flash, или java-script (ако си го изключвал), или java. А най добре пробвай с друг браузър.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
    • от илия кочев
      Купих си нов но на новия като искам да му инсталирам линдолс ми изписва Windows cannout be installed to this disk. Setup does not support configuration of or installation to disks connected through a usb or IEEE 1394 port. Какво означава?
    • от tsvetomir0
      Може ли малко помощ или съвет да ме насочите кам евентуално решение?Благодаря на отзовалите се! Таблет Acer Iconia B1-733-K3G3,  с процесор 4x Cortex-A7 (1.3 GHz), 7.0", 1 GB DDR3L, 16 GB EMMC, Android 6.0 Marshmallow                Таблета работи нормално докато не го изключиш .пробвам да включа и светва екрана с логото на acer и се изключва.така около1ч,1:30ч и да се изключи сам. После го стартирам и трагва нормално да работи,правил сам му хард ресет ама пак го прави този проблем.някои път без да искам го изключвам и влиза в този режим . 
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.