Премини към съдържанието
Alexandrina Milcheva

Проблем с Huawei p8 lite - докато говоря изведнъж прекъсва разговора

Препоръчан отговор


Здравейте, имам следния проблем с телефона си Huawei p8 lite - от около седмица като говоря по телефона, няма значение дали аз съм набрала номера или са ми звъннали, разговора изведнъж прекъсва. Винаги е различно понякога на 0,11 сек. или 5та минута. На екрана ми се появява веднага да набера (redial) отново номера. Изглежда все едно разговора е прекъснат от отсрещната страна или  мрежата, но знам че е от моя телефон. Не съм правила никакви ъпдейти (осен на някои приложения) общо взето от както съм си купила телефона вече година и половина. Какво бихте ме посъветвали да направя? Много искам да оправя този бъг.  Благодаря за вниманието!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Направи hard reset \ възстановяване на първоначалните настройки \

Преди това може да пробваш  рестартиране на телефона дали няма да помогне.

Редактирано от lupis (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, lupis написа:

Направи hard reset \ възстановяване на първоначалните настройки \

Преди това може да пробваш  рестартиране на телефона дали няма да помогне.

Благодаря ще пробвам и с рестартирането. А ако не се оправи и направя hard reset, това ще изтрие всичките ми приложения предполагам, а телефонните ми номера ще се запазят ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отидете там от където сте го взели, тоест при "Оператора" за да видят какъв е проблема. А ако те не успеят да открият проблем, ще ви препратят към техен сервиз.

Редактирано от RED ZONE 64 (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Alexandrina Milcheva написа:

Здравейте, имам следния проблем с телефона си Huawei p8 lite - от около седмица като говоря по телефона, няма значение дали аз съм набрала номера или са ми звъннали, разговора изведнъж прекъсва. Винаги е различно понякога на 0,11 сек. или 5та минута. На екрана ми се появява веднага да набера (redial) отново номера. Изглежда все едно разговора е прекъснат от отсрещната страна или  мрежата, но знам че е от моя телефон. Не съм правила никакви ъпдейти (осен на някои приложения) общо взето от както съм си купила телефона вече година и половина. Какво бихте ме посъветвали да направя? Много искам да оправя този бъг.  Благодаря за вниманието!

Имах подобен проблем, само че на НТС преди известно време. Тогава и при мен прекъсваше и проблема се оказа от СИМ-картата. Смениха ми я, но преди това ми прехвърлиха телефоните на новата СИМ-карта. Проблемът изчезна и аз се мъчих около 3-4 месеца така. :)

Тогава и мобилният ми интернет също така прекъсваше през 5-10 минути, някой път и през час - два.

 

преди 1 час, lupis написа:

Направи hard reset \ възстановяване на първоначалните настройки \

Преди това може да пробваш  рестартиране на телефона дали няма да помогне.

Ти луд ли си ? И като възтанови заводските настройки какво ще помогне, като това се дължи на лош абхват или нещо от СИМ-картите ? Само да си загуби информацията момиче и нищо няма да свърши. Твърдо съм против !

Редактирано от KnoX (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, KnoX написа:

 

 

Ти луд ли си ? И като възтанови заводските настройки какво ще помогне, като това се дължи на лош абхват или нещо от СИМ-картите ? Само да си загуби информацията момиче и нищо няма да свърши. Твърдо съм против !

И каква информация ще загуби, ако всичко е прехвърлила на  картата памет. След това ще си инсталира приложенията, които и трябват . Хем ще си изчисти тези, които не използва, защото с течение на времето всеки инсталира много ненужни, които задръстват телефона. Проблемът може да е от Сим картата, може и да не е, но хард ресета  винаги е полезен да се прави от време на време. Стига да знае как да си архивира данните и да умее да ги възстанови;)

Редактирано от lupis (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, lupis написа:

И каква информация ще загуби, ако всичко е прехвърлила на  картата памет. След това ще си инсталира приложенията, които и трябват . Хем ще си изчисти тези, които не използва, защото с течение на времето всеки инсталира много ненужни, които задръстват телефона. Проблемът може да е от Сим картата, може и да не е, но хард ресета  винаги е полезен да се прави от време на време. Стига да знае как да си архивира данните и да умее да ги възстанови;)

Не споря че от време на време телефона трябва да се връща към заводските настройки, това е логично да се прави. Само, че може да намери по - лесни начин, да отиде до операта и да каже проблем, за да й сменят СИМ-картата и след това ако проблема продължава да изпълни това. Защото ако няма карта памет телефона, тъй като вече повечето телефони има достатъчно място, което стига за всичко, не е необходимо всеки да има карта памет. А и тази карта памет не забравяй, че също забавя телефона малко или много така, че .... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Alexandrina Milcheva написа:

Благодаря ще пробвам и с рестартирането. А ако не се оправи и направя hard reset, това ще изтрие всичките ми приложения предполагам, а телефонните ми номера ще се запазят ли?

Приложенията се изтриват, но тел. ти номера ако са в сим картата или гугъл акаунта се запазват. Снимки, музика, видео и др. файлове- в картата памет.

преди 9 минути, KnoX написа:

Само, че може да намери по - лесни начин, да отиде до операта и да каже проблем, за да й сменят СИМ-картата и след това ако проблема продължава да изпълни това.

Май по- лесното е обратното;)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Телефонът ми е купуван от Технополис и след това в МТЕЛ ми смениха СИМ-картата с по-малка(миналата година). Отделно картата ми памет е доста пълна и ще трябва да се освободя наистина от неща, които не ползвам или да кача на компютъра. От всички прочетени коментари си мисля да се посъветвам първо с МТЕЛ и ако се наложи ще се върна към фабричните настройки. Мисля, че част от номерата са ми в Гугъл, други на СИМ-картатата. Разпиляна женска работа хаха. Благодаря на всички за съветите и посоките !

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, Alexandrina Milcheva написа:

Телефонът ми е купуван от Технополис и след това в МТЕЛ ми смениха СИМ-картата с по-малка(миналата година). Отделно картата ми памет е доста пълна и ще трябва да се освободя наистина от неща, които не ползвам или да кача на компютъра. От всички прочетени коментари си мисля да се посъветвам първо с МТЕЛ и ако се наложи ще се върна към фабричните настройки. Мисля, че част от номерата са ми в Гугъл, други на СИМ-картатата. Разпиляна женска работа хаха. Благодаря на всички за съветите и посоките !

 

Именно. При смяната на СИМ-картата понякога се получава този дефект. При мен случея беше едно към едно, само че тогава върнах заводските настройки и те не помогнаха, а когато отидох в Мтел ми казаха, че просто има дефект с новата карта, която беше Микро СИМ. Прехвърлиха ми номерата на новата карта и след това нямах никакъв проблем. Казаха ми, че просто карта не прави добър контакт с телефона и има дефект с кодировката и и за това се получава този проблем.

Даже когато станеше така с СИМ-картата ми номерата ми изчезваха и след 2 - 3 минути пак се появяваха в контактите на телефона. За това няма смисъл от задските настройки, ама щом някой настоява така, направи го. Макар че разговорите(всичко свързано с разговори и т.н.)  стават от СИМ - картата не виждам логиката му защо да е заради настройките на телефона, ама това е отделен въпрос. А и тук се натъкнах на "знаещи" папагалчета, които пишат ама хал - хабер си нямат от това, ама нормално все пак сме в - БЪЛГАРИЯ! ;)

Лек ден !

Редактирано от KnoX (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, KnoX написа:

Именно. При смяната на СИМ-картата понякога се получава този дефект. При мен случея беше едно към едно, само че тогава върнах заводските настройки и те не помогнаха, а когато отидох в Мтел ми казаха, че просто има дефект с новата карта, която беше Микро СИМ. Прехвърлиха ми номерата на новата карта и след това нямах никакъв проблем. Казаха ми, че просто карта не прави добър контакт с телефона и има дефект с кодировката и и за това се получава този проблем.

Но аз смених СИМ-картата си преди година и половина като си взех новия телефон. Възможно ли е след време да се получи този дефект и проблема да е точно в СИМ-картата?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Alexandrina Milcheva написа:

Но аз смених СИМ-картата си преди година и половина като си взех новия телефон. Възможно ли е след време да се получи този дефект и проблема да е точно в СИМ-картата?

Напълно е възможно. Всичко може да даде дефект. И аз си мислех, че от картата не може ама се оказа, че е от нея. Дори ми смениха картата преди месец, защото интернета ми прекъсваше пак. А преди три месеца е смених заради такива прекъсвания. Говоря си и все едно някой от нас е затворил телефона. После ми дава, че нямам обхват и беше пълна каша и си мислех, че е от телефона, но то се оказа от съвсем друго нещо проблема, ама късно се усетих и сега съжалявам, че си загубих информацията, която имах, тъй като не бях е съхранил никъде, ама акъл ще.... Другия път ще знам. :no-no:

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, KnoX написа:

Напълно е възможно. Всичко може да даде дефект. И аз си мислех, че от картата не може ама се оказа, че е от нея. Дори ми смениха картата преди месец, защото интернета ми прекъсваше пак. А преди три месеца е смених заради такива прекъсвания. Говоря си и все едно някой от нас е затворил телефона. После ми дава, че нямам обхват и беше пълна каша и си мислех, че е от телефона, но то се оказа от съвсем друго нещо проблема, ама късно се усетих и сега съжалявам, че си загубих информацията, която имах, тъй като не бях е съхранил никъде, ама акъл ще.... Другия път ще знам. :no-no:

Да наистина много благодаря. Още утре ще навестя МТЕЛ и дано се оправят нещата бързо. :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз преди няколко години смених Оператор заради калпавите им Сим карти, мине се 6-7 месеца и хайде пари пак за нова... След 2-рия път като ми отказа Сим картата и ги отрязах. 

Сега съм на Теленор и 4-та година вече Не съм я сменял!

Редактирано от RED ZONE 64 (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, Alexandrina Milcheva написа:

Да наистина много благодаря. Още утре ще навестя МТЕЛ и дано се оправят нещата бързо. :) 

За 10 минути и си готова. Отиваш, казваш че имаш проблеми с картата, ще те питат какъв е проблема, и след това ще ти вземат старата карта, ще е кодират за да ти прехвърлят номерата от старата СИМ-карта в новата и това е.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, KnoX написа:

и след това ще ти вземат старата карта, ще е кодират за да ти прехвърлят номерата от старата СИМ-карта в новата и това е.

Мно`о си зле...карта не се кодира, за да се прехвърлят номера... старата карта никой не я взима, тя си остава в теб, но не е активна, за да си прехвърлиш сам номерата. Ако ти ги прехвърлят, ще е на добра воля и зависи от настроението на служителя, за едно хубаво момиче ако служителят е мъж, може и да направи изключение. 

Alexandrina Milcheva , може да пробваш да изключиш телефона, да извадиш  и поставиш сим картата и да включиш телефона.

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, lupis написа:

Мно`о си зле...карта не се кодира, за да се прехвърлят номера... старата карта никой не я взима, тя си остава в теб, но не е активна, за да си прехвърлиш сам номерата. Ако ти ги прехвърлят, ще е на добра воля и зависи от настроението на служителя, за едно хубаво момиче ако служителят е мъж, може и да направи изключение. 

Alexandrina Milcheva , може да пробваш да изключиш телефона, да извадиш  и поставиш сим картата и да включиш телефона.

Ходи и се гръмни някъде. Толкова си навътре в нещата, че предлагаш на автора на темата да връща задските настроийки, при условия, че казва от какво си е взела телефона проблема го има. Само от това изречение ми става ясно колко си навътре с нещата. А пък това което писа сега е много по - зле от тебе и глупостите ти до тука ! 

Когато отидеш в Мтел магазина и кажи какъв е проблема, първото което е да и поискат старата СИМ-карта, която и прави проблем, след това ще и я спрат тази, и ще и сложат задължително номера от старата ( неработеща) СИМ-карта в новата и веднага ще и я активират (НОВА) СИМ със номера и всичко. Нямат никакво право да и откажат да и прехвърлят номерата, първото което е. Второто което е дори и да си вземи старата СИМ-карта няма какво да е прави и ще виси в тях. Третото което е , че няма да и я дадът, а просто ще и дадът нова СИМ-карта, с прехвърлените номера.

И си много зле, тъй като картите имат четеч с цифри ! Именно за това преминава през четеца старата карта за да може да се прехвърлят върху новата СИМ-карта ( номера), за да я деактивира старата и да активират чисто новата. Нали преди месец ходих бе.

А и да забравих да кажа, че туква в този сайт са имено такива папагали като тебе, дето правят едно, търсят друго, а пък са халхабероци ! 

П.С - Авторката на темата нека реши какво да прави. Ако има съвет или да пиша може да ми пише и лично съобщение, че с такива халхаберовци не ми се спори, тъй като свободно време няма.

Редактирано от KnoX (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, KnoX написа:

Ходи и се гръмни някъде. Толкова си навътре в нещата, че предлагаш на автора на темата да връща задските настроийки, при условия, че казва от какво си е взела телефона проблема го има. Само от това изречение ми става ясно колко си навътре с нещата. А пък това което писа сега е много по - зле от тебе и глупостите ти до тука ! 

Когато отидеш в Мтел магазина и кажи какъв е проблема, първото което е да и поискат старата СИМ-карта, която и прави проблем, след това ще и я спрат тази, и ще и сложат задължително номера от старата ( неработеща) СИМ-карта в новата и веднага ще и я активират (НОВА) СИМ със номера и всичко. Нямат никакво право да и откажат да и прехвърлят номерата, първото което е. Второто което е дори и да си вземи старата СИМ-карта няма какво да е прави и ще виси в тях. Третото което е , че няма да и я дадът, а просто ще и дадът нова СИМ-карта, с прехвърлените номера.

И си много зле, тъй като картите имат четеч с цифри ! Именно за това преминава през четеца старата карта за да може да се прехвърлят върху новата СИМ-карта ( номера), за да я деактивира старата и да активират чисто новата. Нали преди месец ходих бе.

А и да забравих да кажа, че туква в този сайт са имено такива папагали като тебе, дето правят едно, търсят друго, а пък са халхабероци ! 

П.С - Авторката на темата нека реши какво да прави. Ако има съвет или да пиша може да ми пише и лично съобщение, че с такива халхаберовци не ми се спори, тъй като свободно време няма.

От цялото ти плямпяне се разбра, че си мноого зле..

 

преди 5 часа, Alexandrina Milcheva написа:

Здравейте, имам следния проблем с телефона си Huawei p8 lite - от около седмица като говоря по телефона, няма значение дали аз съм набрала номера или са ми звъннали, разговора изведнъж прекъсва

 

преди 5 часа, Alexandrina Milcheva написа:

Не съм правила никакви ъпдейти (осен на някои приложения) общо взето от както съм си купила телефона вече година и половина. 

 

От обърканото ти бръщолевене единственото  вярно е ,че спират старата карта и активират нова.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.