Премини към съдържанието
GRENLOULD

Проблем с таблет Archos?

Препоръчан отговор


Здравейте съфоромници, имам таблет archos neon "9" и проблема е там, че шрифта ми го дава разпикселен. Идеята е, че картинки, видео и всичко останало го показва перфектно, но примерно ако влезна в Settings менюто и самото меню ми го дава едно разпикселено, както и като изкарам клавиатурата или също ако пиша нещо в браузъра, някой знае ли от какво може да е това и оправя ли се? Пробвах с хард ресет, но не се получи нищо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.