Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

В Алиекспрес има опция да отвориш диспут поради ред причини.

След като диспута приключи има един бутон "Appeal", но от това

няма никакъв резултат - явно никой и не го гледа, понеже никой

не дава никаква яснота, нито пък някъде нещо се променя.

Та затова питането ми кой или коя институция е над Алиекспрес, за

да си подам там сигнал и да покажа какви незаконни неща правят тези, понеже

изобщо не си спазват правилата и пазят продавача.

Иначе по рекламите излиза, кооооолко много мислят за купувача, как той е защитем

и тем подобни глупости.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

alibaba

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Баш шефа е Джак Ма 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@_HAKERA_ много бързаш! Правил съм обжалвания и то сполучливи за софтуер в PayPal. Системата или процедурата официално е много мудна, а най-мудната е на Алибаба! Там имаш условие да чакаш за поръчка 40 дни и продуктите пристигат задължително след цял месец чакане. Едвам тогава може да ти се разгледа случая. Въпроса е да го "активираш" (задействаш), нататък е тяхна работа. Те от своя страна изчакват търговеца да отговори. Минават седмица, може и две, ако има между тях дискусия. Ако не е минала година две, пардон - половин година, нямаш основание да мрънкаш. ;)  Това последното ми беше само хрумване, не знам точно как е, но трябва да си зареден с търпение.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Mlechko написа:

продуктите пристигат задължително след цял месец чакане

Понякога и след два.


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако им нацелите китайската нова година, може наистина да се чака два месеца. Имам чувството, че тия празнуват поне по месец и грам не работят през това време :D Иначе стандартно за около месец пристигат пратките от ебая, но за али съм чувал, че повече време се чака. От там само един процесор съм взимал и пристигна за 10 дена.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, ExaFlop написа:

Понякога и след два.

При нас е СИСТЕМА за два месеца! Нагласата ни винаги е за два месеца, иначе съм позабравил кога пристига точно.
То това Китай произвежда всичката стока на света. Такава лудница е при тях, че само там камерите им прихващат инциденти на пре-прегазвания, нормално защото са ниски хора и не виждат от седалките на машините.  Дистрибуцията у нас на обувки например е за малки хора, джуджета. MatStar донасят предимно детски обувки за възрастни хора, а качеството им е доказано най-лошото качество на света. Тази фирма трябва да има забрана за търговия. Познавам хора, които са наивни и ползват купонна система да купуват от MatrStar от години и знам какво се случва с обувките им. На китайци ли се дължи или на лакоми наши търговци за печалба, не знам, фактите са такива.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, badsector написа:

един процесор съм взимал и пристигна за 10 дена

Сигурно си го поръчал в сряда. :D

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз мога да потвърдя, че предпоследната ми поръчка пристигна за 10 дена, но пък за сметка на това последната след 3 дена ще минат точно 30 дена/месец и все още я чакам... И срока не е 40 дена, а е 60 дена - след това ако няма стока имате право на full refund. 
Съжалявам, но когато ползвате нещо се съгласявате с условията на ползване - така е и тук, пише си ясно и точно, че срока на достав е до 60 календарни дни. Диспут съм повдигал само веднъж за partial refund и беше администриран в рамките на 3-4 дена, съвет от мен - първо говори с търговеца и ако не се разберете, чак тогава вдигни диспут към Алито, търговците не искат лоши оценки и мнения и правят всичко възможно да намерят изгодно решение и за двете страни.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Интересен е въпросът какво се случва с пратките от али и ибей които не пристигнат на време. В ebay е използвана думата estimate за време, която всички можем да си преведем.

Много е важно да си знаем така наречените права. Ако не се лъжа в Aliexpress Официално е изписано не дойде ли стоката до последния ден предвиден получаваш full refund.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ExaFlop написа:

Сигурно си го поръчал в сряда. :D

Нямам спомен, но каква е връзката със сряда, някакъв лаф ли има?

Не знам за али, но в ебая се сцепвам да пускам диспути и търговците не могат да смогнат да ми връщат пари. Някои не коментират, ами директно връщат, други ми благодарят, че са ми върнали парите  :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

а алито ако имаш много диспути ти блокират профила

миналата година една пратка ми дойде след 4 месеца

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, badsector написа:

връзката със сряда

Препратката е към "Колела" на Хейли. Колите, произведени в сряда, били с най-добро качество. И съответно отивали или за шефовете, или за VIP клиенти. (Леко отклонение - колите за шефовете тайно се "натоварали" с екстри)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ExaFlop написа:

Препратката е към "Колела" на Хейли. Колите, произведени в сряда, били с най-добро качество. И съответно отивали или за шефовете, или за VIP клиенти. (Леко отклонение - колите за шефовете тайно се "натоварали" с екстри)

Аааа ясно. Хубаво е да се знае, благодаря за инфото :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Без умствен капацитет написа:

а алито ако имаш много диспути ти блокират профила

миналата година една пратка ми дойде след 4 месеца

и може би са прави за това с блокирането. имам познати, които се хвалят как ебели китайците и непрекъснато хем стока имали хем refund

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В ебей само да кажеш на търговеца, че има някакъв проблем и ти се извиняват и предлагат

да ти върнат парите.

В али-то няма много файда да му пишеш. След толкова писане имам чувството, че онея имат

написани стандартни фрази за различните случаи и само copy-paste.

На един му обяснявам, че съм получил стоката, но е счупено от нея и има криви крачета, а оня

на 2 пъти ми обяснява да съм изчакал, че имало забавяне заради лошото време и тем подобни.

Иначе нека обясня накратко за последният си случай от който ми писна:

1. Има правило на Алито: "


Full Refund
if you don’t receive your order

You will get a full refund if your order does not arrive within the delivery time promised by the seller."

2.  Та купувам си аз дадена стока, изпращат ми я и започваме да броим 28 дена - толкова е обещано

от продавача.

3. Получавам я на 34-ти ден, като към 30-я ден съм отворил диспут, че не съм си получил

стоката и показвам как тъкмо е влязла в София (и след 2 дена я получавам).

4. Онея се бавят малко повече от нужното с решението (по принцип не ми пречи), но накрая

ми режат диспута и ми казват "Ама ти си си получил стоката".

5. Обяснявам им, че съм я получил, но на 28-я ден даже е била извън България, ама нищо и

половина.

6. Сега видях резултата от "Appeal-a" - пак ми обясняват, че съм я получил и нямам основание да

си искам рефунд.

 

Та ето затова искам да се обърна към някой над тях.

По принцип за някой неща от Али съм забелязвал, че преминава към алибаба, но дали

наистина са над тях, или просто е едно цяло?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оо абсурд е да искаш да се спазват сроковете за доставка. Просто следващия път няма да напишат 28 дена, а 50 дена и това ще е. При покупка от такива сайтове се знае предварително, че ще се чака много, без значение какво е написал търговецът като срокове.

  • Харесва ми 2
  • Любов 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама политиката на Али-то е, че ако не си получиш стоката в указания от търговеца

срок, имаш право на пълно възстановяване на сумата.

Ами, нека си пишат доставка до 60 дена, както си беше и до момента.

След като е написал 28 дена и не са спазени, аз си искам парите.

А сайта си погазва собствените правила, затова искам съдействие

от някой, който е над тях. До самите тях да пиша - няма файда.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, _HAKERA_ написа:

Ама политиката на Али-то е, че ако не си получиш стоката в указания от търговеца

срок, имаш право на пълно възстановяване на сумата.

Я, покажи къде го пише това!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, ExaFlop написа:

Я, покажи къде го пише това!

T.1 от BuyerProtection  - друг е въпроса, те какво разбират под "срок"...

@_HAKERA_

Пусни нов диспут по втората точка. Китайчетата няма да ти обърнат внимание за доставката, ако не е забавена повече от седмица. А и ти вече си се примирил със закъснението, като си прибрал стоката. Но тук минаваш към повредена/дефектна стока, което е съвсем различен случай. Прибави снимки на продукта. Ако с този диспут те мотаят за компенсация - тогава вече се възползваш от "Appeal" бутона.

преди 18 часа, _HAKERA_ написа:

По принцип за някой неща от Али съм забелязвал, че преминава към алибаба, но дали

наистина са над тях, или просто е едно цяло?

Alibaba.com и Aliexpress.com

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мда - колегата посочи къде е описано точно това.

Ами при поръчката пишеше доставка от 14 до 28 дни.

Този срок го броя от деня на изпращане на стоката (понякога

това е 4-5-6 дена след плащането).

Иначе по принцип стоката е изправна, но си искам парите, на база на

"buyer protection"-а, който самият сайт ми предлага.

И по 2-ра точка е тягаво.

Показвам кривите крачета на накрайници за универсално зарядно за лаптоп.

Онея ме режат и викат "ама то по снимките е трудно да се определи

дали е дефектно".

Просто имам чувството, че там е пълно с безмозъчни олигофрени.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.