Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, някой има ли идея как да настроя приемника ZHD-200 за сателитен сигнал през Unicable? В мрежата намирам описани само настройките за DiSEqC и/или stacker, а технологията Unicable/Уникабел не е толкова нова и би трябвало да я поддържа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Даниела Павлова
      Здравейте,
      Как да променя аудиото на канал на Булсатком на английски? И ако промяна един канал аудиото и на всички ли други канали които имат английски език ще тръгне такова аудио.
    • от MonteMusiC
      Здравейте имам следния проблем от два месеца и искам да го споделя със вас, ако може някой да ми помогне... А проблема е: Прекараха ми интернет като ми понтираха отвън нано антена (не със във град, а едно село) и още от първия ден започна да ми прави проблеми. Първоначално бях само на кабел интернета прекасваше и по някой път спираше и се налагаше да изключвам и включвам адаптера на нано антената за се оправи интернета. Извиках техниците на Булсатком. Дойдоха гледаха, гледаха и ми казват ще проблема ми е от това, че към нашата къща идвало по-голямо напрежение (ток) не 220V a 240V и това смущавало нано антената, защото сме близо до транформатор (трафопост). И така закупих си рутер и пак прави същия проблем извиках пак техниците казват ми проблема ти е рутера ( в чисто новия рутер) оставих го на майтор ъпдетваха му firmware на рутера и пак прави същия проблем. Ако проблема е от голямото напрежение, аз мисля, че трябва да имам проблеми със всички уреди в къщи или по-точно да ми гърмят или изгарят. Но аз мисля, че просто трябва да се премести тази нано антена.  
    • от Костадин Колев
      Здравейте,
      Имам желание да сменя текущия си интернет доставчик (Vivacom, ADSL). В града ни (Пещера) има няколко доставчика: областната "Телекабел", М-Тел и БулСатКом (и Vivacom с тяхната ADSL интернет услуга, разбирасе). Доколкото прочетох в сайта на "Телекабел", те предлагат само пакети интернет+телевизия, което мен не ме устройва, тъй като към момента телевизия не ми трябва (а и плановете им не ме устройват като предлагани интернет скорости за съответна сума). Остават М-Тел и БулСатКом. Доколкото разбрах, БулСатКом със сигурност имат оптика, включително и в блока ни (кабела им минава на около 30-40 см. от входната врата на апартамента ни). За М-Тел не съм сигурен че мрежата им е изцяло оптична и ще трябва допълнително да го проуча. И в този ред на мисли, имам няколко въпроса относно интернет услугите, предоставяни съответно от БулСатКом и М-Тел. А именно:
      1. Скоростите на сваляне и качване зависими ли са една от друга, както при М-Тел, така и при БулСатКом? Тоест - ако примерно съм на план с 50Mbps, от БулСатКом (там пише че скоростите на сваляне и качване са еднакви) и свалям с 40Mbps в даден момент, с колко ще мога да качвам в същия този момент - с останалите 10Mbps, или с 50Mbps?
      2. Бива ли ги рутерите давани от М-Тел? Или ще трябва да си взимам друг рутер, ако избера тях? От БулСатКом не дават рутер, доколкото знам.
      3. Предполагам, че и при двата доставчика няма ограничение за количеството интернет трафик, употребявано за месеца?
      4. Паметта ми ли ме лъже, или от скоро от М-Тел са си намалили скоростите на качване? Наскоро като ги гледах, примерно при план с 50Mbps сваляне, качването беше с 35Mbps. Сега обаче, при същия този план, качването е с 30Mbps.
      5. Четох, а и от онлайн чата на БулСатКом го потвърдиха, че при тях договора е безсрочен. Тоест - мога да се откажа по всяко време, без да плащам неустойки. Наистина ли е така? Или има някакви уловки в това?
      Та, май това са ми въпросите към момента.
      Предварително ви благодаря!
    • от Mitko Kolev_313942
      Булсатком зарибяват с ниски цени но качество на услугата е нула:
      Клиент съм на Булсатком интернет Варна в центъра на Варна - миналата седмица се обадих на телефона за поддръжка че нямам интернет записаха сигнала и казаха:
      до 24 часа ще дойдат техници - да ама не - минаха много дни и нощи а те не идват - нито се обаждат
      - звъня на националния телефон за поддръжка всеки ден - обажда се все различна жена която не е в течение с решаването на проблема и казва - да записан сте за посещение, щом не са дошли днес ще дойдат утре,- и така няколко дни подред - на четвъртия ден се включих към друг интернет оператор - няма да казвам кой е - но ме включиха на следващия ден, и вече ползвах интернет, докато булгар-сакатком още не бяха реагирали ....
      ...
      а иначе ако закъснееш и един час с плащането за месеца системата автоматично ти прекъсва интернета - без предупреждение, без напомняне, без нищоооооооооооооо !!!!!!!!!!!!
    • от ton4o0
      Здравейте искам да ви попитам нещо понеже не съм много на "ти" с тази техника.Имам цифров тунер на "Булсатком" и въпросът ми е такъв: Може ли да се преработи да приема цифров сигнал сега след цифровизацията?Искам да ги използвам за да гледам цифрова ефирна телевизия понеже не ми се дават излишни пари за турени, а имам два такива.А ако някои иска мога и снимков материал да кача.Ако някои знае нещо и може да помогне ще съм много благодарен.
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.