Премини към съдържанието
:: viki ::

Син екран по време на разговор през Skype

Препоръчан отговор


Здравейте.

За първи път пиша в този форум. Честно казано наистина не знам към кого да се обърна за съдействие,
затова се надявам на идея и помощ от вещите в света на хардуера.

Казусът е следния :

Син екран и рестарт най-често по време на Skype разговор.

System Information
Computer name: VILI-PC
Windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
Windows dir: C:\Windows
Hardware: N68S3+, BIOSTAR Group
CPU: AuthenticAMD AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor AMD586, level: 16
4 logical processors, active mask: 15
RAM: 12884238336 bytes total


Въпросът е проблемни драйвери на видеото или проблем с RAM ?


Прилагам файлове с характеристики на RAM-а , Репорта от Windows след crash-а, списък с последните няколко .dmp файла,
системна информация и Crash Dump Analysis.

 

 

Crash_Report.htm

image.png

RAM.htm

windows error afters skype crashes with blue screen.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, :: viki :: написа:

Въпросът е проблемни драйвери на видеото или проблем с RAM ?

Така като гледам - и двете. 

Имало е проблем с драйвер на nVidia. Каква е видеокартата? Откъде са взети драйвери?

Малко ми е странно на стар компютър с не особено мощен процесор и Windows 7 да има 12 (4+8) GB RAM. За какво са ти?... Пробвай известно време да работиш само с едната памет, после само с другата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, копирайте на работния плот следните два файла:
C:\Windows\Minldump\072718-10311-01.dmp
C:\Windows\Minldump\082118-9703-01.dmp
Опаковайте ги в един архив и ги качете на https://ndox.abv.bg//
В следващия си пост публикувайте линк към качения архив.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пускам информация за видеокартата. Драйверите са свалени от сайта на nVidia като периодично се ъпдейтват.
Когато излезе нов ъпдейт.

GPU_Report.htm

GPU.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Захранването Delux или нещо подобно ли е?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, DarkEdge написа:

Здравейте, копирайте на работния плот следните два файла:
C:\Windows\Minldump\072718-10311-01.dmp
C:\Windows\Minldump\082118-9703-01.dmp
Опаковайте ги в един архив и ги качете на https://ndox.abv.bg//
В следващия си пост публикувайте линк към качения архив.

 

Ето линк за сваляне :

https://ndox.abv.bg/download?id=642591f015

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Драйверът на видеокартата е версия 388.13, от 30-и октомври 2017. Има излезли доста по-нови версии. Направете ъпдейт.

Можете ли да тествате машината с друга ОС - Linux например?

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Can Oa написа:

Захранването Delux или нещо подобно ли е?

Сега ще прозвуча като блондинка, но ако знаех вероятно нямаше да пиша тук. По какъв начин мога да разбера какво е без да отварям компютъра, защото в момента не е възможно ? След отварянето ясно... търся на стикера инфо.

преди 1 минута, RudeBoy написа:

Драйверът на видеокартата е версия 388.13, от 30-и октомвро 2017. Има излезли доста по-нови версии. Направете ъпдейт.

Можете ли да тествате машината с друга ОС - Linux например?

Да, вероятно първа стъпка ще е да ъпдейтна драйвера и втора - да изключа едната RAM. Линукс - невъзможно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Свалете 4GB модула и пробвайте само с 8GB модула как ще се държи.
Ако зареди нормално, изключете виртуалната памет и рестартирайте.
(На картинката сложете отметка на No paging file и кликнете бутон [Set])
Windows8VirtualMemory.png

Включете я отново, като зададете по картинката:
в полето Initial size въведете стойността изписана срещу Recommended,
в полето Maximum size въведете 4095
Ако с 4GB модула не се държи добре, го отстранете и поставете 8GB модула
И да, обновете драйвъра за видеото.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, :: viki :: написа:

Сега ще прозвуча като блондинка, но ако знаех вероятно нямаше да пиша тук. По какъв начин мога да разбера какво е без да отварям компютъра, защото в момента не е възможно ? След отварянето ясно... търся на стикера инфо.

Да, вероятно първа стъпка ще е да ъпдейтна драйвера и втора - да изключа едната RAM. Линукс - невъзможно.

Диагностика без да се отвори машината само по форумите става... всички софтуерни неща които ще ти напишат да извършиш едвали ще решат проблема.

Както и да е ....

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвам най-елементарното и това, което ми е в компетенцията. Хардуера ми е тъмна Индия и ако опрат нещата до там ще търся хардуерен специалист. Ще обърна внимание на захранването и ще пиша и за него, когато отворя компютъра. Тези проблеми започнаха откакто сменихме РАМ-а и преинсталирахме Уиндоуса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, DarkEdge написа:

Свалете 2GB модула и пробвайте само с 4GB модула как ще се държи.
И да, обновете драйвъра за видеото.

Ако правилно разчитам лога от Aida, компютърът е с 1х4 и 1х8 GB

В спецификациите на дъното пише:

Support Dual Channel DDR3 800/1066/1333(supported by CPU model) MHz
2 x DDR3 DIMM Memory Slot
Max. Supports up to 8GB Memory

Case solved :cool: .

  • Харесва ми 1
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, :: viki :: написа:

 Тези проблеми започнаха откакто сменихме РАМ-а

Това трябваше да е първото изречение в темата ти. Вижда се светлина в тунела ;)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.