Премини към съдържанието
Александров

Проблем с активирането на iMessage

Препоръчан отговор


Здравейте,

Става въпрос за iPhone 7. След обновяване до iOS 12 имам проблем с активацията на iMessage. Проблемът е от няколко дни, активацията стои на Waiting for activation. Проблемът е, че телефонът постоянно праща SMS-и на заден план до Apple за активацията. Към момента съм ги ограничил, защото вече са ми натрупали 6 лева текущо потребление. От мобилния оператор не могат да съдействат. Опитах Reset на всички настройки, върнах фабрични настройки и настроих телефона като нов, а не чрез backup. Някои имал ли е подобен проблем и колко време е отнела активацията?


Благодаря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оператора Теленор ли е?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, algor написа:

Оператора Теленор ли е?

Vivacom е. Говорих тях, казаха че не могат да помогнат, казаха ми да се обърна към Apple, но за това ще трябва да изчакам до Вторник (заради почивните дни). Ходих до iStyle, казаха че ще се оправи до 3 - 4 дни, но обвиниха оператора за SMS-ите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът е в оператора, но без помощта на Apple няма да го разрешат.
Вие можете да звъните в Apple още в понеделник, защото там не е почивен ден, но не мисля, че има за какво.
Питах ви за Теленор, защото в началото на месеца имаше идентичен проблем при този оператор и никаква възможност за активация на iMessage/FaceTime.
Ако не се лъжа около 8-9 дни беше проблема, докато се отстрани, но това стана на ниво оператор-производител.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно ситуацията е идентична - Apple<>Vivacom
00800 6002 7753
с предварително записан сериен № на телефона(Settings > General > About)

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двамата. Ще опитам да звънна утре. Ще напиша какво се е случило. Единият от операторите даже и не знаеше какво точно е iMessage и как се активира.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, отново. Казано честно не се знае какъв е проблемът. От Apple казват, че е в оператора и обратно. Хубавото е, че имам още една карта към Vivacom и там активацията стана за секунди. В момента от оператора се мъчат (уж) да отстранят проблема. Обещали са да ми се обадят. Ще изчакам.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако проблема не е оправен пробвай това:

Виж си настройките на локацията, дай България по подразбиране и би трябвало да пусне сами един смс.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът беше в оператора, не знам какво са направили пуснах жалба и чакам отговор. Проблем имах само на един телефонен номер. Тихите SMSи към Apple не достигаха до сървърите им, а от VIVACOM ме таксуваха. Оправиха проблема след околко 4-5 обаждания в рамките на 2-3 дни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.