Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам за курсова работа една задача на c++ да напиша, но почти нищо не схваща от езика и също така не мога да схвана задачата. Търсих и в интернет нещо подобно колкото да ме ориентира д/г как трябва да стане но нищо не намирам... Ако някой удари едно рамо ще съм много благодарен.. Имам да направя програма за поддържане на списък с налични видове бои в магазин за бои. За всеки вид боя трябва да се съхранява следната информация: Цвят,цена,обем на опаковката в литри, налични бройки. (Тази информация нещо като DataBase в тхт файл ли трябва да е?) Също така прогрмата трябва да бъде оформена като текстово меню от което потребителят да въвежда нов вид боя в списъса, да търси по обем на опаковката на боя, сортира по видовете бои в списъка по цвят и да извежда текущото съдържание на списъка.. До никъде съм ппц мъчих се 4 часа да го почна, но не знам как... Трябва също да е Win32 Console... Благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така като гледам не ти трябва да ги пазиш в текстов файл, а в РАМ-а и май се иска да използваш свързан списък (на английски linked list).Ако потърсиш в интернет ще намериш поне 1000+ реализаций на такъв списък.Взимаш една такава наготово и  80% от курсовата е готова.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Направих си задачката, намерих в нета много tutorial-и и примерни задачи, но ме интересуват няколко неща ако може да ми ги обясните ще е супер. Търсих в нета, но не успях да намеря точно и ясно обяснение :(

за какво служи #include "pch.h" до колкото прочетох е някакъв precompiler но какво е това precompiler и за какво служи? :( 

също така има ли разлика примерно ако напиша cout<<"\n Test" с cout<<"Test \n". Всъщост \n е равно на endl до колкото разбрах и също така имам последен въпрос за \t. В един код видях, че не са го използвали веднъж, а два,три пъти на cout примерно cout<<"\n\t\t\t Test". Също така \t мисля че е нещо като центриране нз дали е вярно каква е разликата с едно Т, две и три? Благодаря! :)

Здравейте! Направих си задачката, намерих в нета много tutorial-и и примерни задачи, но ме интересуват няколко неща ако може да ми ги обясните ще е супер. Търсих в нета, но не успях да намеря точно и ясно обяснение :(

за какво служи #include "pch.h" до колкото прочетох е някакъв precompiler но какво е това precompiler и за какво служи? :( 

също така има ли разлика примерно ако напиша cout<<"\n Test" с cout<<"Test \n". Всъщост \n е равно на endl до колкото разбрах и също така имам последен въпрос за \t. В един код видях, че не са го използвали веднъж, а два,три пъти на cout примерно cout<<"\n\t\t\t Test". Също така \t мисля че е нещо като центриране нз дали е вярно каква е разликата с едно Т, две и три? Също така strcmp какво означава? Благодаря! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм използвал досега такива хедъри, но ще се опитам да обясня това което знам за тях.Първо какво е хедър?

Най-просто казано #include просто взима текста от хедър файла и го слага в сорс файла. 

Сега за прекомпилираните хедъри.Ако имаш хедър файл който се инклудва във всички сорс файлове при компилирането на всеки един от тези сорс файлове ще се компилира и кода от този хедър файл.При големи проекти с много хедъри  които инклудват други и т.н. можеш да си представиш, че компилирането ще е бавно.Затова хедъри които се ползват много често и също така рядко се променят (като например системните хедъри)  може да се прекомпилират.Това означава, че те ще се компилират само веднъж.Общо взето това е за тези хедъри.

\n e просто нов ред

\t e табулация

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.