Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, вчера понеже се преместих, дойдоха от мтел да ми прекарат интернета. Аз не бях в нас и не знам дали въобще са правили някакви настройки. Рутерът е - Huawei B310s-22. Свързвам се в мрежата и ведната ми влиза в 192.168.8.1, да правя настройки. Точно за този рутер не намерих какви трябва да са настройките, а търсих навсякъде. Влезнах в настройките на рутера, дали са ми парола, всичко точно, обаче не настроено. Някой може ли да помогне? Как да го настроя, защото не мога да се свържа с него. Свързвам се и веднага влиза в настройките на рутера. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не звъннеш на оператора ти те да ти обяснят къде и какво трябва да направиш, след като не са си свършили работата?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"всичко точно, обаче не настроено" :doh:

Така както обясняваш ситуацията, трудно ще ти се помогне. Колегата над мен е прав, най-добре е да се обадиш на оператора. Но щом си решил да искаш помощ тук - поне дай малко скрийншотове на сегашните настройки.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А1 са написали подробно ръководство:
http://help.a1.bg/help_NET_BOX.html

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@DarkEdge Всичко това съм го направил, но пак не се свързва. Исках аз а го оправя, защото не знам кога ще съм в нас, за да дойдат, а и исках да е още днес, затова правя опити. 

Преди имах същия проблем с рутер D-link на виваком, но не помня как го оправих. Мисля, че се правеха някакви настройки и се изключваше DHCP?

Ето две снимки на настройките, дори не знам какво трябва да снимам. 

Снимка 1

Снимка 2

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

покажи менюто Dial-Up.
Пробваано ли е по кабел компютърът да се свърже с рутъра и дали така има интернет.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, confusion написа:

Преди имах същия проблем с рутер D-link на виваком, но не помня как го оправих.

И аз преди имах проблем с рутер D-Link. По кабела идва нет, ако го скача директно в компа, всичко е наред. Но ако мине през рутера - няма.

Оправи се като клонирах MAC адреса на дъното.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 15.12.2018 г. в 15:45, confusion написа:

С кабел към лаптопа също не става. Ето Dial менюто. 

1

2

3

Свържи се с А1 и искай съдейстие, предоставили са ти неконфигурирано мрежово оборудване.
WAN интерфейсът ти виждам че не е конфигуриран, тоест тук рутерът няма WAN интерфейс, ако трябва да съм по точен интерфейсът ти за мобилни данни не е конфигуриран, дори виждам че не е пуснат, освен това не е въведен акаунт  с който да ти се осигури достъп до мрежата на А1.

За това нямаш нет!

Или си ресетвал и конфигурацията от техниците е заминала?

Тези като идваха у вас не тестваха ли преди да си тръгнат?


Много ми е странно че са си тръгнали без да тестват връзката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 часа, Танер Заит Расим написа:

Свържи се с А1 и искай съдейстие, предоставили са ти неконфигурирано мрежово оборудване.
WAN интерфейсът ти виждам че не е конфигуриран, тоест тук рутерът няма WAN интерфейс, ако трябва да съм по точен интерфейсът ти за мобилни данни не е конфигуриран, дори виждам че не е пуснат, освен това не е въведен акаунт  с който да ти се осигури достъп до мрежата на А1.

За това нямаш нет!

Или си ресетвал и конфигурацията от техниците е заминала?

Тези като идваха у вас не тестваха ли преди да си тръгнат?


Много ми е странно че са си тръгнали без да тестват връзката.

Да кажа няколко думи по този рутер.

1. Най важно е, че това оборудване както и плана към него се предоставят от A1 и Vivacom за лична инсталация. А тя, самата инсталация ти се демонстрира от телефонната компания при всички случаи, след подписване на договора.(на място в офиса, на компютър.- от този, който ти е приел и подписал договора.)

Явно е, че не си изпълнил първото и най важно условие. Не си влязъл в посочената от оператора страница за първоначална регистрация на устройството и неговата по нататъшна актуализация, което е задължително при двата оператора. Но след натискане на бутона че си приел всичките условия следва регистрацията на рутера в колл центара на оператора и след това можеш да продължиш по нататък. Ето това ти липсва и, заради което нямаш интернет от рутера. В горен пост Павел ти е посочил страницата на A1, което ти не си спазил, а и не даваш никакви основания, че си се запознал със пускането на устройството.Още повече - след първоначалната регистрация ще имаш и въпрос, дали само в това място ще използваш рутера - поне е така при Vivacom.Това значи, че рутерът ти ще е "регистриран" само в тази клетка на оператора, на която се намираш в момента. Което пък от своя страна значи, че не можеш да местиш рутера в друго населено място.Плановете са 2 - поне за Вивасом. Един до 30 гигабайта и един до 60 гига на месец. Ако си любител торентаджия и сваляш филми и музика редовно, това до никъде няма да ти стигне за месеца.След изчерпване на лимита за месеца, скоростта драстично се ограничава на 250 килобита, което е мъчително понякога да отвориш страница от интернет, камо ли да теглиш филм или голяма по обем игра.Този тип интернет е с максимална скорост до 100 мегабита, но на практика не получаваш и половината от написаното, което ще рече, че можеш да го ползваш успешно само за сърфиране в интернет. Постарал съм се да дам малко повече разяснения от личен опит.В къщи имаме по големия план от Виваком, но го ползва само жена ми да си чете рецептите по готварство, което още не е усвоила след 60 години.Така не си пречим и месим на никой в работата от нас.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване