Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!

Имам принтер Lexmark Interact 605 s

При опит да сканирам нищо не става. На компютъра изписва : неуспешно сканиране. Приставката ,ако мога така да е нарека, под стъклото не се движи.

При копиране е същото. Отново приставката не се движи и даже не взима листа.  И в двата случая издава тракащ звук

Принтера е цветен и не е ползван дълго време и мастилените глави са засъхнали. Пусках функция изчистване на главите като се образуваха цветни ленти по листа. Пробвах да принтирам през компютъра и това беше единственият успеше опит - изкара ми цветно изображение макар и размазано. Сложих мастилените глави в спирт да видя дали ще стане нещо с мастилото. Предполагам, че ще трябва да купувам нови. 
 
Някой сблъсквал ли е с този проблем, при който приставката под стъклото не се движи???

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Александър Башов написа:

Здравейте!

Имам принтер Lexmark Interact 605 s

При опит да сканирам нищо не става. На компютъра изписва : неуспешно сканиране. Приставката ,ако мога така да е нарека, под стъклото не се движи.

При копиране е същото. Отново приставката не се движи и даже не взима листа.  И в двата случая издава тракащ звук

Принтера е цветен и не е ползван дълго време и мастилените глави са засъхнали. Пусках функция изчистване на главите като се образуваха цветни ленти по листа. Пробвах да принтирам през компютъра и това беше единственият успеше опит - изкара ми цветно изображение макар и размазано. Сложих мастилените глави в спирт да видя дали ще стане нещо с мастилото. Предполагам, че ще трябва да купувам нови. 
 
Някой сблъсквал ли е с този проблем, при който приставката под стъклото не се движи???

Моето скромно мнение е, че мастилено-струйните устройства не е добре да ги оставяш в "спящо" състояние с месеци, камо ли с години. Много е желателно поне на седмица един път да разпечатате един лист хартия и също да сканирате лист хартия. Мастилниците след засъхване много често водят до това, че трябва да ги смените с нови а не да ги "ремонтирате", а купуването на  втори и трети път мастилници, прави тяхната цена много по голяма отколкото на самото мулти функционално устройство.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според теб сканиране свързано ли е с печатащата и глава и мастилото. Сканирането все пак е създаване  на документа в електронен вид.

Сложих мастилените глави след спирта. Изпробвах ги, отпечатват цвят, но не както трябва. Черния цвят е на свършване , а и като цяло са за смяна всички.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Александър Башов написа:

При опит да сканирам нищо не става. На компютъра изписва : неуспешно сканиране. Приставката ,ако мога така да е нарека, под стъклото не се движи.

Какво точно е съобщението за грешка? Каква грешка, свързана със скенера, се регистрира в eventvwr (Application/System)

преди 3 часа, Александър Башов написа:

И в двата случая издава тракащ звук

Това прилича на проблем в механиката на скенера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ръчно копиране без компютър, ако пуснеш през бутоните, пак ли не тръгва? Ако пак прави същото нещо, най-верояно има повреда в механиката на скенера.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

Ръчно копиране без компютър

 

преди 6 часа, Александър Башов написа:

При копиране е същото. Отново приставката не се движи и даже не взима листа.  И в двата случая издава тракащ звук

 

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сканирането няма нищо общо с мастилниците. Повредата е механична Трябва да се провери задвижването на представката,без нейното движение няма как да се извърши цялостно сканиране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, bigiadri написа:

Сканирането няма нищо общо с мастилниците. Повредата е механична Трябва да се провери задвижването на представката,без нейното движение няма как да се извърши цялостно сканиране.

Това е че като пусна сканиране или копиране представката тръгва да се движи, но не преминава цялата дължина и се връща в първоначално положение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Последно движи ли се или не? Първо казваш, че не се движи, сега, че минавала половината разстояние. И това копиране как го пускаш - с бутона върху устройството или през компютъра? Ако изключиш USB кабела и натиснеш бутона за ръчно копиране пак ли е така не стана ясно?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При всички положения е за диагностика в сервиз. И вече на място се преценява - стойността на ремонта+стойността на мастилниците/главата дали не е по-разумно да се замени с нов.
Обикновено се подхожда към закупуване на нов.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Raze написа:

Последно движи ли се или не? Първо казваш, че не се движи, сега, че минавала половината разстояние. И това копиране как го пускаш - с бутона върху устройството или през компютъра? Ако изключиш USB кабела и натиснеш бутона за ръчно копиране пак ли е така не стана ясно?

Днес погледнах допълнително. При сканиране на документи към компютъра (създаване на електоренен файл посредством сканиране) приставката започва да се движи , но не свети движи се малко и се връща. При връщане , когато стигне до най-крайното си положение, започва да издава тракащ звук. Сканирането го пускам през софтуера на самия принтер.

При копиране е същото.

Относно мастилото принтера е с една печатаща глава и в нея се поставят четири касети (черна, жълта, магента, циан). Главата не е запушена, защото успях да изкарам някакви изображения. Просто трябват нови касети. 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи, вадиш USB кабела и избираш копиране от самия бутон на устройството. Ако пак прави същото, значи проблема е в скенера и го носиш в сервиз за ремонт. Възможно е ремонта да струва колкото ново мултифункционално устройство, в този случай го хвърляш на боклука и си купуваш ново.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване