Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, 

Получих спам имейл в АБВ пощата ми, който ме изнудваше за 1100 лв в биткойн валута срещу изтриване на потенциален мой клип с нецензурно съдържание. Порчетох, че е измама, но все пак има риск за троянки кон в системата. Изпълних инструкциите от темата, но не мога да ги разчета, затова ги прикачвам тук

Благодаря предварително!

 

FRST.txt Addition.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте..! 

https://www.kaldata.com/it-новини/мвр-предупреждава-български-интерне-332691.html

Относно дневниците ..ще мога да ги прегледам довечера и ще ви върна отговор ..! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, icotonev написа:

Здравейте..! 

https://www.kaldata.com/it-новини/мвр-предупреждава-български-интерне-332691.html

Относно дневниците ..ще мога да ги прегледам довечера и ще ви върна отговор ..! 

Благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не виждам нещо  притеснително..! Да поразчистим някои остатъци:

Фикс с Farbar Recovery Scan Tool
 
icon13.gif Изтеглете прикачения файл  
fixlist.txt  и го запазете там, където сте свалили FRST.exe
Стартирайте отново FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж и изчакайте.

Ще се създаде нов лог файла FixLog.txt. Прикачете съдържанието му в следващия си коментар.
 
ЗАБЕЛЕЖКА: Този скрипт е написан специално за този потребител,и за тази конкретна машина. Изпълнението на фикса, на друг компютър може да доведе до увреждане на  операционната ви система

 

pfNZP4A.png  Дневници
 
В следващия си отговор, моля да включите следните дневници:

  • FixLog.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте..! Още веднъж ..в системата ви не се виждат активни зарази...! Препоръчително е да смените паролите си за пощата ...а и не само ...! Това е от мен ..!

Преди да премахнем програмата която използвахме за сканиране ...кажете ми как се държи системата ви , наблюдавате ли някакви проблеми...?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Единственото ми притеснение отнсоно системата е, че понякога работи по-бавно от обикновено, но щом няма активни зарази, мисля, че мога да съм спокойна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Чудесно..! :)

KpRm 
 
Изтеглете  KpRm от kernel-panik и го запишете на вашия работен плот. 

  • Щракнете с десния бутон върху kprm_ (версия) .exe и изберете Изпълни като администратор. 
  • Когато инструментът се отвори, уверете се, че всички квадратчета са отметнати и изберете Изпълни ( Run ).

image.png.ae380ba8b0c6aa27fc373965f56ef973.png

image.png.f90aaeac26b9e18c5ce5f79e34f88914.png

  • След като приключите, щракнете върху OK. 
  • В Notepad ще се отвори журнал, озаглавен kprm- (date) .txt
  • Моля, копирайте и поставете съдържанието му в следващия си отговор.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Brightdaylight написа:

че понякога работи по-бавно от обикновено

...бихте ли ми обяснили по подробно...Това е толкова обширно понятие ....!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, icotonev написа:

...бихте ли ми обяснили по подробно...Това е толкова обширно понятие ....!

Имам предвид, че при включване на лаптопа отнема известно време да започне нормалната работа на браузъра и някои програми, налага се да изчакам околко 5 минуте, не знам дали това е нормално. И друг проблем, който не знам доколко е релевантен в случая, но много често се случва лаптопът да прекъсва връзката с wi-fi, като съм сигурна, че проблема идва от системата, тъй като на другите устройства няма такъв проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте...! Могат да се направят някои проверки..! Но те не са обект на този раздел..! Въпреки това :

Първо да проверим за повредени системни файлове..:

  • Натиснете клавишна комбинация Windows + R. Това ще отвори полето Run.
  • Напишете CMD и натиснете клавишна комбинация  Ctrl + Shift + Enter, за да отворите command prompt като администратор
  • В командния ред копирайте :
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
  • Натиснете Enter. Това ще отнеме известно време (10-20 минути).

 

Рестартирайте компютъра ,след което:

 

  • Натиснете клавишна комбинация Windows + R. Това ще отвори полето Run.
  • Напишете CMD и натиснете клавишна комбинация  Ctrl + Shift + Enter, за да отворите command prompt като администратор
  • В командния ред копирайте :
sfc /scannow

SFC ще започне да сканира вашата система за повредени системни файлове. Това може да отнеме известно време.

  • След като приключи, моля, отворете командния ред, като натиснете клавишна комбинация  Windows + R, въведете cmd и натиснете Enter, след което поставете съдържанието на полето  по-долу в Command Prompt.
findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt"
  • Натиснете Enter, след като го поставите в командния ред.

След като процедурата завърши, файлът, наречен sfcdetails.txt ще бъде запазен на работния ви плот. Моля, публикувайте го в следващия си отговор.

 

pfNZP4A.png  Дневници
 
В следващия си отговор, моля да включите следните дневници:

  • sfcdetails.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тук всичко изглежда на ред....! Сега има ли промяна ...?

Да видим и тук какво ще изскочи..:

icon1373991893.jpg

Изтеглете Autoruns и:

  • Стартирайте програмата;
  • Изберете Options => сложете отметки пред Hide Empty Locations, Hide Microsoft Entries и Hide Windows Entries и махнете отметката пред Hide VirusTotal Clean Entries;
  • Сега изберете Options => Scan Options => и сложете отметки пред Verify Code Signature, Check VirusTotal.com и Submit Unknown Images;
  • Изберете бутона F5 за да се повтори проверката. Изчакайте да приключи (ще разберете, че е така ако в долния ляв край на програмата изпише Ready.);
  • От менюто File => изберете Save => запазете файла някъде с желано от вас име (във формат arn), архивирайте го с програма по желание в zip формат и го прикачете към темата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте..! Стартирайте отново Autoruns .. и след като програма приключи проверката (ще разберете, че е така ако в долния ляв край на програмата изпише Ready.)

и премахнете отметките на програмите Spotify и µTorrent ..Мисля че няма нужда те да се стартират със операционната система:

 

111.png.e060fb892a057a02c4a574c455e07b65.png

 

Сканиране с Farbar Recovery Scan Tool 

  • Моля изтеглете icon1337953436.pngFarbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа.
  • Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe)
  • Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.
  • Натиснете бутона YClYkft.jpg.
  • Изчакайте търпеливо проверката да приключи.
  • Ще се създадат два лог файла с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.
  • Копирайте съдържанието на файла FRST.txt в следващия си пост.Прикачете Addition.txt в коментар си (погледнете опцията Прикачване на файлове, когато публикувате мнение).

pfNZP4A.png&key=0a487e0a7cff89c690a32d13  Дневници 

В следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:

  • FRST.txt (копирате цялото съдържание)
  • Addition.txt (копирате цялото съдържание

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте..! Искам да попитам и очаквам коректен отговор..:

Цитат
Avast Cleanup Premium (HKLM-x32\...\{075CC190-59EE-499F-828B-0B5C098C8C15}_is1) (Version: 19.1.7734 - AVAST Software)
Avast Premium Security

Използвате платените версии на Avast ...Без да се засягате  действително ли сте си закупили този софтуер или използвате кракнати версии  (т.е. пиратски)...? Ако е така изключително е важно да ги премахнете от вашия компютър и да си останете на Windows Defender или на друга безплатна антивирусна програма ...?

Иначе още веднъж системата ви чиста и не се виждат активни зарази ..!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се засягам, пиратски версии са, ще ги премахна. Но сигурно ли е, че Windows Defender ще защитава компютъра? Ако не, може ли да ми предложите някои безплатни антивирусни програми?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Brightdaylight написа:

пиратски версии са..

Това е много лоша идея ..! Деинсталирайте и двете програми по стандартния начин , след което следвайте следната инструкция :

  • Изтеглете  avastclear.exe на вашия работен плот 
  • Стартирайте Windows в безопасен режим Safe Mode
  • Стартирате   програмата за деинсталиране 
  • Щракнете върху REMOVE 
  • Рестартирайте компютъра

След това:

FRST сканиране

    Щракнете двукратно върху FRST.exe / FRST64.exe, за да го стартирате.
    Натиснете бутона за image.png.e4ea07ecfc9acbc1a7ac79c624db8810.png сканиране.
    Когато приключи, той ще създаде  два лог файла с името FRST.txt и Addition.txt, в същата директория, от която е стартиран инструментът.
    Моля, копирайте и поставете журналите в следващия си отговор.

 

pfNZP4A.png&key=0a487e0a7cff89c690a32d13  Дневници 

В следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:

  • FRST.txt (копирате цялото съдържание)
  • Addition.txt (копирате цялото съдържание)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сканиране с SecurityCheck by glax24

  • Изтеглете SecurityCheck by glax24 от тук и запомнете инструмента на десктопа .
  • Стартирате програмата (ако използвате Windows XP) или стартирате с десен бутон на мишката от името на администратор (ако използватеWindows Vista/7/8/10)
  • Изчакайте да приключи сканирането.Ще се отвори в текстов файл с име SecurityCheck.txt. Копирайте съдържанието на  този файл  следващия си пост
  • Можете да намерите този файл в основната директория на системния диск в папка с име SecurityCheck, напр. C:\SecurityCheck\SecurityCheck.txt

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

В следващия си отговор, моля, включете:

  •  SecurityCheck.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 26.04.2020 г. в 14:52, Brightdaylight написа:

Като се опитам да изтегля програмата, Windows Defender я отчита като вирус.

Фалшиво засичане е това ..!

Всъщност при вас какво се случва ..? Как се държи компютъра  ви... ? Дневниците не показват наличие на зловреден софтуер...! Да приключвам ли темата ..?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 3.05.2020 г. в 17:10, icotonev написа:

Фалшиво засичане е това ..!

Всъщност при вас какво се случва ..? Как се държи компютъра  ви... ? Дневниците не показват наличие на зловреден софтуер...! Да приключвам ли темата ..?

Съжалявам, че отговарям чак сега. Компютърът се държи добре, нямам проблем със ловреден софтуер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.
Бележка: Вашата публикация изисква одобрение от модератор, преди да стане видима за всички.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от heat_bg
      Хванах някакъв вирус и всички снимки и клипове станаха с разширение mado.
      И в момента не могат да се отворят.
      Сканирах PC  с Kaspersky ,Malwarebytes,Anti-spyware и няма оправия.
      Pc-то се оправи но не и снимките и видето.
    • от Jordan890
      Здравейте. Моля за помощ. Когато си включа компютъра, браузърът ми под подразбиране Opera се включва автоматично и ми отваря таб, който автоматично ме води към сайтове за хазартни игри. Аваст не откри нищо, деинсталирах го и инсталирах Bitdefender, който също не откри нищо. Как мога да се справя с проблема ? 
      П.п. това се случи след като изтеглих и инсталирах приложение, което бе препоръчано тук, а именно https://www.kaldata.com/софтуер/adsfix-261716.html AdsFix 7.123.20.1
      Тази тема е продължение на 
       
      Прикачвам файлове от FRST с молба за съдействие. Благодаря! 
      1.txt 2.txt 3.txt
    • от k19_russia
      Здравейте!
      Днес реших да пробвам така наречената програма ProtonVPN. Всичко беше добре докато не реших да се дисконектна и изключих VPN-a. След това се оказа, че нямам интернет достъп. В браузърите Chrome и MS edge не успявам да зареждам сайтове. На команда ping google.bg няма отговор. Единственото което работи е cloud клиента, с който се свързвам отдалечено до работното ми място. Следователно си мисля, че имам някакъв достъп до глобалната система и нещо ми пречи да го осъществямам с другите ми приложения на PC. 
      Опитах се да проверя на адаптера на WIFI да взима автоматично настройките от рутера. Всичко е на автоматично. Гледам, че програмата protonVPN е създала виртуален мрежови адаптер, който се изключва при дисконект на програмта от сърварите и след това оставам само на wifi адаптера. 
      Когато отново се свържа чрез protonvpn към някой от сърварите internet достъпът ми се възстановява и отново мога да достъпя интернет сайтовето които ползвам.

      Предисторита на горното, е че на другията дял на същият комп имах WINDOWS който ползвах само него и опитах да ползвам версия на VPN програма която беше кракната. Успях да инсталирам програмата, но антивирусната полудя и съответно изтри някои неща в резултат на което нямах интернет достъп, но имах ping към сървъра на google.com. Резултата не се промени и след деинсталиране на дадената програма. 

      Някой има ли идея какво мога да проверя и да реша проблема си и да имам досъп до интернет и при изкл. protonVPN 
    • от Ex0dus
      Здравейте,
      Предполагам, че може да съм си натряскал някой вирус не знайно как, защото компютърът ми стана бавен и на моменти засича. Прикачвам файловете по долу.

       
      Addition.txt FRST.txt
    • от Ralitsa-Bella Perfanova
      Здравейте, 
      При свалянето и инсталирането на една програма на компютъра ми бе качен вирус, който екриптира голямо количество важни файлове с .kkll екстеншън. За да получа файловете обратно ми искат 490$ в първите 72 часа, а след това става двойно.
       
      Някой срещал ли се е с подобен проблем и може ли да ми помогнете и дадете съвет? 

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...