Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте,

от известно време имам следният проблем с интернета - сигналът на wifi рутера изчезва и се появява отново през няколко минути/ секунди, понякога мрежата изчезва напълно за определено време. Опитах какво ли не - сменях различни канали, пробвах и 20 и 40 MHZ, рутерът дори беше връщан до фабрични настройки и пренастройван, но за съжаление проблемът продължава. Обикновено се появява през няколко месеца,  макар че последните дни стана наистина нетърпимо.
Абонат съм на Vivacom и моделът на рутера е Nokia G-240W-A.

Около мен има доста Wifi мрежи, но само 5 от тях са с по-силен сигнал. Първоначално предположих, че има силна интерференция, но никой от съседите ми няма такъв проблем. Чудя се дали самият рутер не е за подмяна? Какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително :).

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Задай фиксиран канал и няма да се губи мрежата ! Автоматичният избор на канал винаги е бил неподходящ в силно орбанизирана среда !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, обмислях и това, но в момента заради работата ми използвам различни утройства и предполагам, че няма да ми бъде много удобно.
Затова се надявам да се оправи някак проблема с Wifi рутера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Carolina Carreras написа:

Да, обмислях и това, но в момента заради работата ми използвам различни утройства и предполагам, че няма да ми бъде много удобно.
Затова се надявам да се оправи някак проблема с Wifi рутера.

Задава се в самият рутер виксираният канал, защото вероятно е на auto в момента и има бекграунд сканинг, който провокира честата му смяна !

.....

Най-добре е ако от виваком ви настроят модема в бридж мод и вие да си закупите рутер според нуждите ви !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Извинявай, явно чета между редовете :D.

Да, зададен в фиксиран канал, дори пробвах с няколко, които според Wifi Analyzer са свободни.

За съжаление, всичко е ок в най-добрият случай за няколко часа, и после пак започва да прекъсва.

Затова си мисля, че може би самият рутер има някакъв дефект, защото не е нормално да се пробват 12 различни канала и при всички да прави проблеми,

най-вече, ако пробвам да гледам някакво видео в youtube, или ако говоря с някой по Skype. Много дразнещ проблем...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си как е по кабел? Да не е проблема при тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както споменах свързвате се по телефон с виваком на който може да заявите проблема и да се разберете. Аз по този начин действам и подмениха на различни клиенти модемите !

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, vesyo написа:

Пробвал ли си как е по кабел? Да не е проблема при тях.

Да, пробвала съм с кабел. С кабела всичко е ок, но wifi прекъсва.

Миналата година пак по това време се беше появил този проблем, идваха техници, уж промениха някакви настройки, но не смениа рутера.

Тогава нещата, както казах се оправиха за известно време, но през няколко месеца, се появява проблема. 

Говорих и със съпорта на Виваком няколко пъти, от там обикновено сменят канала, и казват, че проблемът е заради заобикалящите мрежи. В крайна сметка, се съгласиха другата седмица да пратят техници, които уж ще сменят рутера, дано така се оправят нещата...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Cool Destination Eegame написа:

Как се включва wifi в уимдолс 7 профешънъл

Най-важното е да имате такъв физически на машината и да работи коректно. Ако в мрежовите адаптери е със статус Disable то респективно кликате върху него с десен буто и цъкате Enable ! При повечето лаптопи това се постига и с клавишна комбинация . Има вариант да имате и хардуерен бутон за запускането му също !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
на 2.05.2020 г. в 14:55, Carolina Carreras написа:

С кабела всичко е ок, но wifi прекъсва.

Заявете посещение на техник за смяна на рутъра. Явно има проблем в безжичния модул.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...