Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Здравейте,

от известно време имам следният проблем с интернета - сигналът на wifi рутера изчезва и се появява отново през няколко минути/ секунди, понякога мрежата изчезва напълно за определено време. Опитах какво ли не - сменях различни канали, пробвах и 20 и 40 MHZ, рутерът дори беше връщан до фабрични настройки и пренастройван, но за съжаление проблемът продължава. Обикновено се появява през няколко месеца,  макар че последните дни стана наистина нетърпимо.
Абонат съм на Vivacom и моделът на рутера е Nokia G-240W-A.

Около мен има доста Wifi мрежи, но само 5 от тях са с по-силен сигнал. Първоначално предположих, че има силна интерференция, но никой от съседите ми няма такъв проблем. Чудя се дали самият рутер не е за подмяна? Какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително :).

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Задай фиксиран канал и няма да се губи мрежата ! Автоматичният избор на канал винаги е бил неподходящ в силно орбанизирана среда !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, обмислях и това, но в момента заради работата ми използвам различни утройства и предполагам, че няма да ми бъде много удобно.
Затова се надявам да се оправи някак проблема с Wifi рутера.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Carolina Carreras написа:

Да, обмислях и това, но в момента заради работата ми използвам различни утройства и предполагам, че няма да ми бъде много удобно.
Затова се надявам да се оправи някак проблема с Wifi рутера.

Задава се в самият рутер виксираният канал, защото вероятно е на auto в момента и има бекграунд сканинг, който провокира честата му смяна !

.....

Най-добре е ако от виваком ви настроят модема в бридж мод и вие да си закупите рутер според нуждите ви !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, явно чета между редовете :D.

Да, зададен в фиксиран канал, дори пробвах с няколко, които според Wifi Analyzer са свободни.

За съжаление, всичко е ок в най-добрият случай за няколко часа, и после пак започва да прекъсва.

Затова си мисля, че може би самият рутер има някакъв дефект, защото не е нормално да се пробват 12 различни канала и при всички да прави проблеми,

най-вече, ако пробвам да гледам някакво видео в youtube, или ако говоря с някой по Skype. Много дразнещ проблем...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Както споменах свързвате се по телефон с виваком на който може да заявите проблема и да се разберете. Аз по този начин действам и подмениха на различни клиенти модемите !

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, vesyo написа:

Пробвал ли си как е по кабел? Да не е проблема при тях.

Да, пробвала съм с кабел. С кабела всичко е ок, но wifi прекъсва.

Миналата година пак по това време се беше появил този проблем, идваха техници, уж промениха някакви настройки, но не смениа рутера.

Тогава нещата, както казах се оправиха за известно време, но през няколко месеца, се появява проблема. 

Говорих и със съпорта на Виваком няколко пъти, от там обикновено сменят канала, и казват, че проблемът е заради заобикалящите мрежи. В крайна сметка, се съгласиха другата седмица да пратят техници, които уж ще сменят рутера, дано така се оправят нещата...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
преди 2 часа, Cool Destination Eegame написа:

Как се включва wifi в уимдолс 7 профешънъл

Най-важното е да имате такъв физически на машината и да работи коректно. Ако в мрежовите адаптери е със статус Disable то респективно кликате върху него с десен буто и цъкате Enable ! При повечето лаптопи това се постига и с клавишна комбинация . Има вариант да имате и хардуерен бутон за запускането му също !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 2.05.2020 г. в 14:55, Carolina Carreras написа:

С кабела всичко е ок, но wifi прекъсва.

Заявете посещение на техник за смяна на рутъра. Явно има проблем в безжичния модул.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Живко Тенев
      Здравейте, бих искал да ми помогнете със свързването към WiFi мрежа на стар лаптоп. Лаптопа се свързва с директен кабел и има интернет, но не мога да се свържа със wifi връзка. Става въпрос за Windows xp защото не съм много запознат. Благодаря предварително за отделеното време https://prikachi.net/image/oYecp ето и линк към проблема 
    • от илия кочев
      Добър ден! 
      От 2 седмици имам един проблем. Проблемът е следният, когато включа 2 устройства към интернета ми той изведнъж се срива. Уж изписва, че телефона ми е свързан към интернета, но няма връзка към интернет под чертичките за интернет се появява една удивителна. Давам следният пример включвам си лаптопа за да мога да се включа към онлайн обучението всичко си върви добре, но веднага когато включа телефона си към мрежата интернета на двете устройва се срива и не зарежда и се показва въпросната удивителна под чертите на сигнала. Като включа Lan кабела ми към лаптопа интернета е постоянен, но пък на телефона става това с удивителната и следователно не мога да използвам интернет на телефона ми. Ще приложа скрийн шот към поста ми. За тези две седмици се обръщах много пъти към интернет доставчика ми. Ходих да ми reset-ват рутера не се оправи казваха ми да рестартирам и нищо от това не се получи. Рутерът ми е TP-LINK WR840N. Преди тези 2 седмици интернета ми беше перфектен. Не е от слаб сигнал понеже стаите делят по една около метър стена. Апартаментът ми не е голям тристаен е, рутерът се намира в средата на апартамента, стаите са една до друга. Въпросните доставчици на Интернет ми казват, че могат да изпратят техници само и единствено кога нямам 2 или повече часа интернет. Надявам се някой да има решение на проблема или поне ясна причина за пеоблема. Благодаря за обърнатото внимание! 

    • от B-boy/StyLе/
      Обръщам и специално внимание на @Емил Костов да помогне, тъй като е част от системата, а никой от служителите не е наясно какво може и какво не в тази компания.
      Преди 6 месеца бях планувал да спра IPTV след като изтече договора и да остана само с интернет, тъй като вече ползвам друга услуга на IPTV. За съжаление една ранна утрин ми се обажда колекторска фирма да организира новият ми настоящ договор и то ДВА МЕСЕЦА преди да изтече стария! Което е повече от странно. След като дамата изчете условията за нов договор от 24 месеца, признавам че беше доста добра и ясна в мисията, аз отбелязах за желанието да прекратя телевизия. Не знам с каква идея го направи, но смятам че бях излъган, защото тя обяви, че комбиниран пакет ми е по-евтин с близо около 3 лв. отколкото самостоятелен - (ОТНОВО)!!!? По нейни думи ще плащам 37 лв. на месец (само за интернет), докато комбинирано (Телевизия + Интернет) ще бъде 33 лв. Сумите са някакви приблизителни, защото не ги фиксирам. След приключване сделката проверявам офертите и виждам (Интернет само) 15 лв.! Ха, бе мама му и прасе, нали условието беше в полза на комбинирания пакет. Реших, че е сменила тарифата от 24 месеца на 12 месеца договор. При което 15 лв. стават на 29.80 лв. Реално промоционалната цена с комбинация (Интернет + ТВ) трябва да е 12.80 лв. Или ако искам от 100 мбпс на 300 мбпс да е 15.86 лв. като направи впечатление, че каза, че не мога да премина на 300. Тъй като имаше и десерт да включа мобилен интернет с подарък таблет, а ми трябваше такъв нет, трябваше да се заплаща по още 12 лв. с което всичко стана (29.80+12) = 42 лв. говоря приблизителни стойности. Друг вариант е да изчислява не за 12 месеца, а за такса без договор! Това обаче не ми се споменава.
      Но да дойда и на основния мъчещ въпрос. Идеята е да спра телевизията, но TVGO да остане. По това всички служители не дават ясна компетенция и всеки лъже за да скрие безхаберието. Една каза, че остава само безплатния Free пакет от 30 програми при възможни 200. От 123 обявява, че спирането на телевизията спира напълно TVGO достъпа! После трети човек казва, че TVGO може да ползвам ако не с Телевизия, то с мобилен интернет за отделна услуга отново. Да, но дали ще мога да гледам на компютъра, тъй като си мисля, че услугата е обвързана с ID на рутера. Една погрешна стъпка и ще страдаме с години! Да плащаме двукратно повече или да изгубим услуга. Та основния въпрос - може ли да ползвам само интернет и TVGO? Ако може, дали е вярно, че мобилния интернет ще ми даде достъп само с акаунт и парола да гледам и от компютър?
    • от Hrisit D.
      Здравейте!
      Вчера реших да reset-на рутера си. ОК, но всичко се възстанови към първоначалните си настройки. Т.е. интернета ми остана без парола и се върна към предишното си име Vivacom_Net.
      Реших да променя името и да сложа паролата в сайта на Виваком, който е предназначен точно за това. Сайтът е my.contact.bg.
      Отидох в настройките за моята мрежа, но там ми изписа:
      Грешка: Няма връзка с крайното устройство, моля опитайте отново по-късно
       
       Как да оправя това?
    • от vania060670
      Здравейте, на гости сме и съседите ни дадоха паролата си за wifi. Интернетът е на Булсатком. Телефоните се свързаха без проблем. Сила на сигнала--отлична. При лаптопа не е така. Открива мрежата, но дава, че няма интернет. Сила на сигнала пак показва отлична, но интернет няма. Ако ме посъветвате как да постъпя ще съм ви много благодарна. 
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване