Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

С++ максимална стойност на граф


Препоръчан отговор

преди 2 часа, Raze написа:

гледала съм но не мога да го напавя

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 часа, Raze написа:

ще може ли да ми помогнете?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от силвия димитрова стефанова
      Здравейте! Може ли да ми помогнете с курсовата ми работа.  Това е условието. Не мога да направя точка 11‐III. Може ли да ми помогнете
      11‐I.Да се състави абстрактен клас Редактор на книга BookEditor Чисто виртуални функции:
      I.1.LIST<BOOKPAGE> GENERATEBOOK(STRING TITLE, INT NUMBERPAGES )‐ СЪЗДАВА СТРАНИЦИ ОТ КНИГА СЪС ЗАГЛАВИЕ TITLE И ПРАЗНИ СТРАНИЦИБРОЙ NUMBERPAGES И ГИ ДОБАВЯI.2.VOID SWAPPAGES(INT FIRSTPN, INT SECONDPN)‐ РАЗМЕНЯ СТРАНИЦИТЕ С НОМЕРА – ПАРАМЕТРИ FIRSTPN, SECONDPN.ПРОДУЦИРА ИЗКЛЮЧЕНИЕ, АКО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗПЪЛНИ
      11‐II.Да се състави клас Страница BookPage Скрити член променливи:
      Номер на страница‐ число int; Съдържание – низ string; Публични функции:
      II.1.КОНСТРУКТОРИ – ЕКСПЛИЦИТЕН, ПОДРАЗБИРАЩ СЕ;
      II.2.ЧЕТЕНЕ/ЗАПИС
      II.3.ЗА РАЗМЯНА НА СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАНИЦА С ПОДАДЕНАТА КАТО ПАРАМЕТЪР РЕФЕРЕНЦИЯ КЪМ СТРАНИЦА;
      II.4.OPERATOR == СРАВНЯВА ПО ВСИЧКИ ДАННИ
      II.5.OPERATOR< ЗА СРАВНЕНИЕ ЗА ПО‐МАЛКО НА ПОДАДЕНИЯ ПАРАМЕТЪР ОБЕКТ С ТЕКУЩИЯ ПО НОМЕР НА СТРАНИЦА
      II.6.ПРЕОБРАЗУВА / ВРЪЩА НИЗ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА КЛАСА
      II.7.OPERATOR<<(ИЗВЕЖДА В УКАЗАН ИЗХОДЕН ПОТОК)
      II.8.OPERATOR>>(ЧЕТЕ ОТ УКАЗАН ВХОДЕН ПОТОК)
      11‐III.Да се състави клас Книга Book за съхраняване на страници (подредени по номер на страница), наследник на BookEditor – клас I11‐I Скрити член променливи: Списък от страници – съдържа обекти от клас II, m_listPagesПублични функции: III.1.КОНСТРУКТОРИ – ЕКСПЛИЦИТЕН ПО БРОЙ СТРАНИЦИ И ЗАГЛАВНА СТРАНИЦА, СЪЗДАВА КНИГА СЪС ЗАГЛАВИЕ И ПРАЗНИ СТРАНИЦИ –УКАЗАНИЯ БРОЙ; ПОДРАЗБИРАЩ СЕ – СЪЗДАВА КНИГА САМО СЪС ЗАГЛАВИЕ
      III.2.ДОБАВЯНЕ НА СТРАНИЦА – ПАРАМЕТЪР СТРАНИЦА
      III.3.ПРОМЕНЯНЕ НА СТРАНИЦА – ПАРАМЕТЪР СТРАНИЦА
      III.4.ПРЕМАХВАНЕ НА СТРАНИЦА С ПОДАДЕН ПАРАМЕТЪР НОМЕР НА СТРАНИЦА
      III.5.РАЗМЕНЯНЕ НА СЪДЪРЖАНИЕ НА ПОДАДЕНИ ДВЕ РЕФЕРЕНЦИИ КЪМ СТРАНИЦИ.ПРОДУЦИРА ИЗКЛЮЧЕНИЕ, АКО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗПЪЛНИ
      III.6.ПРЕОБРАЗУВА / ВРЪЩА НИЗ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА КЛАСА
      III.7.ИМПЛЕМЕНТИРАНЕ НА ВИРТУАЛНИТЕ ФУНКЦИИ
      11‐IV.Главна функция (main) IV.1.СЪЗДАВА ОБЕКТ BOOK ОТ
      IIIIV.2.ИЗВЕЖДАНЕ НА КНИГАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.3.ДОБАВЯНЕ НА СТРАНИЦА КЪМ
      IV.1, ИЗВЕЖДАНЕ НА РЕЗУЛТАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.4.ПРЕМАХВАНЕ НА СТРАНИЦА ОТ
      IV.1, ИЗВЕЖДАНЕ НА РЕЗУЛТАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.5.РАЗМЕНЯНЕ НА ДВЕ ОТ СТРАНИЦИТЕ ОТ
      IV.1, ИЗВЕЖДАНЕ НА РЕЗУЛТАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.6.ОБРАБОТВАНЕ НА ИЗКЛЮЧЕНИЕ
    • от силвия димитрова стефанова
      Здравейте! Може ли да ми помогнете с точка II.6. Това е условието:
      Да се състави клас Страница BookPage Скрити член променливи: Номер на страница‐ число int; Съдържание – низ string; Публични функции: II.1.КОНСТРУКТОРИ – ЕКСПЛИЦИТЕН, ПОДРАЗБИРАЩ СЕ; II.2.ЧЕТЕНЕ/ЗАПИС II.3.ЗА РАЗМЯНА НА СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАНИЦА С ПОДАДЕНАТА КАТО ПАРАМЕТЪР РЕФЕРЕНЦИЯ КЪМ СТРАНИЦА; II.4.OPERATOR == СРАВНЯВА ПО ВСИЧКИ ДАННИ II.5.OPERATOR< ЗА СРАВНЕНИЕ ЗА ПО‐МАЛКО НА ПОДАДЕНИЯ ПАРАМЕТЪР ОБЕКТ С ТЕКУЩИЯ ПО НОМЕР НА СТРАНИЦА II.6.ПРЕОБРАЗУВА / ВРЪЩА НИЗ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА КЛАСА II.7.OPERATOR<<(ИЗВЕЖДА В УКАЗАН ИЗХОДЕН ПОТОК) II.8.OPERATOR>>(ЧЕТЕ ОТ УКАЗАН ВХОДЕН ПОТОК) Направила съм това:
      class BookPage { private: int NumberPage; //номер на страница string Contents; //съдържание public: BookPage(int numberPage, string contents) { NumberPage = numberPage; Contents = contents; } BookPage() { NumberPage = 0; Contents = " "; } const int& getNumberPage()const { return NumberPage; } const string& getContents()const { return Contents; } void setNumberPage(const int& sNumPege) { NumberPage = sNumPege; } void setContents(const string& sContents) { Contents = sContents; } bool operator == (const BookPage& book)const { return this->NumberPage == book.NumberPage, this->Contents == book.Contents; } bool operator < (const BookPage& number) { return this->NumberPage < number.NumberPage; } friend ostream& operator <<(ostream& out, const BookPage& book) { out << book.NumberPage << " " << book.Contents; return out; } friend ifstream& operator >> (ostream& in, BookPage& book) { cin >> book.NumberPage >> book.Contents; return in; } };  
    • от reni999
      Здравейте!
      Искам малко помощ за една задача.
      Следната задача е:  Да се напише функция, която да връща максималната стойност на връх в дадения граф и се добави към менюто.
      Ако може да ми помогнете  ще ви бъда много благодарна. Търсила съм в нета но не мога да го разбера.😥
    • от Antoan Donchev
      Здравейте някой ако има идея как да направи следната задача ще съм благодарен. Да се състави програма на С/С++, която използва функция за определяне на ранга на даден ориентиран граф. Рангът е максималната степен на връх в графа.
    • от силвия димитрова стефанова
      Здравейте колеги . Не ми стана много ясно в лекцията за тези опашки , стекове , декове и т.н на C++ .На всичкото отгоре имам и задача за домашно . Ако има някой доброволец да ми каже как става ще му бъда много благодарен ..Прочетох правилата ,че не бива да искам на готово , обаче нямам избор като не знам как става. Задачата е следната :
        / Решението да бъде реализирано чрез динамично изграждане и управление на стек, дек и опашка (с указатели). Не  се допуска използване на class и библиотека STL./
      Да се напише програма и всички необходими функции, чрез които 
      само с едно преминаване през елементите на масив от числа (без използване 
      на допълнителни масиви, само с помощта на опашки) да се изведат на екрана 
      елементите на масива в следния ред: отначало всички числа, които са по‐малки 
      от a, след това всички числа в интервала [a,b] и накрая всички останали числа, 
      запазвайки техния първоначален ред (a и b, се въвеждат като входни данни от 
      потребителя, a<b, както и елементите на масива) 
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване