Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!
Днес реших да пробвам така наречената програма ProtonVPN. Всичко беше добре докато не реших да се дисконектна и изключих VPN-a. След това се оказа, че нямам интернет достъп. В браузърите Chrome и MS edge не успявам да зареждам сайтове. На команда ping google.bg няма отговор. Единственото което работи е cloud клиента, с който се свързвам отдалечено до работното ми място. Следователно си мисля, че имам някакъв достъп до глобалната система и нещо ми пречи да го осъществямам с другите ми приложения на PC. 
Опитах се да проверя на адаптера на WIFI да взима автоматично настройките от рутера. Всичко е на автоматично. Гледам, че програмата protonVPN е създала виртуален мрежови адаптер, който се изключва при дисконект на програмта от сърварите и след това оставам само на wifi адаптера. 
Когато отново се свържа чрез protonvpn към някой от сърварите internet достъпът ми се възстановява и отново мога да достъпя интернет сайтовето които ползвам.

Предисторита на горното, е че на другията дял на същият комп имах WINDOWS който ползвах само него и опитах да ползвам версия на VPN програма която беше кракната. Успях да инсталирам програмата, но антивирусната полудя и съответно изтри някои неща в резултат на което нямах интернет достъп, но имах ping към сървъра на google.com. Резултата не се промени и след деинсталиране на дадената програма. 

Някой има ли идея какво мога да проверя и да реша проблема си и да имам досъп до интернет и при изкл. protonVPN 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стартирай command prompt as admin и в черния прозорец изпълни:
netsh winhttp reset proxy

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, DarkEdge написа:

Стартирай command prompt as admin и в черния прозорец изпълни:
netsh winhttp reset proxy

Ей това ми изписа след като приложих командата

Current WinHTTP proxy settings:

    Direct access (no proxy server).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И? След рестарт има ли браузване?
Ако не - стартиай Proton, стартирай прокси, спри прокси и излез от програмата

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DarkEdge написа:

И? Има ли сега браузване?

Няма браузване ;(


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, DarkEdge написа:

И? След рестарт има ли браузване?
Ако не - стартиай Proton, стартирай прокси, спри прокси и излез от програмата

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, DarkEdge написа:

И? След рестарт има ли браузване?
Ако не - стартиай Proton, стартирай прокси, спри прокси и излез от програмата

Да, точно това направих. Дисконектнах се, затворих програмата и изпълних командата и след това рестарт. И нямах баузване.
Направих и тробълшутинг и ми излезе следното след него 
"the dns server isn't responding"
След което се почудих малко и влезнах в настройките на WIFI адаптера(в този момент всичко беше на автоматично) сложих DNS адресите на google и вече имам браузване. Свързах се отново с ВПН чрез програмата и отново се диконектнах и нямаше проблем и си браузвах. Странно защо така се получава

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами, не ти остава друго освен да направиш Network reset:
Start>Settings>Network & Internet>долу в десния панел -Network reset
Като се появи съобщение за 5 мин до рестарт - рестартирай веднага

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, DarkEdge написа:

Ами, не ти остава друго освен да направиш Network reset:
Start>Settings>Network & Internet>долу в десния панел -Network reset
Като се появи съобщение за 5 мин до рестарт - рестартирай веднага

За съжаление и това не помага. Пробвах и на двете ми ОС :(

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Зад рутър или директно свързан към доставчика е? И на двете машини ли е един и същ проблемът?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, k19_russia написа:

Предисторита на горното, е че на другията дял на същият комп имах WINDOWS който ползвах само него и опитах да ползвам версия на VPN програма която беше кракната. Успях да инсталирам програмата, но антивирусната полудя и съответно изтри някои неща в резултат на което нямах интернет достъп, но имах ping към сървъра на google.com. Резултата не се промени и след деинсталиране на дадената програма. 

Според мен тук се крие проблемът ви    !!!

 

Сканиране с Farbar Recovery Scan Tool 

  • Моля изтеглете icon1337953436.pngFarbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа.
  • Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe)
  • Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.
  • Натиснете бутона YClYkft.jpg.
  • Изчакайте търпеливо проверката да приключи.
  • Ще се създадат два лог файла с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.
  • Копирайте съдържанието на файла FRST.txt в следващия си пост.Прикачете Addition.txt в коментар си (погледнете опцията Прикачване на файлове, когато публикувате мнение).

pfNZP4A.png&key=0a487e0a7cff89c690a32d13  Дневници 

В следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:

  • FRST.txt (копирате цялото съдържание)
  • Addition.txt (копирате цялото съдържание
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, icotonev написа:

Според мен тук се крие проблемът ви    !!!

 

Сканиране с Farbar Recovery Scan Tool 

  • Моля изтеглете icon1337953436.pngFarbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа.
  • Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe)
  • Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.
  • Натиснете бутона YClYkft.jpg.
  • Изчакайте търпеливо проверката да приключи.
  • Ще се създадат два лог файла с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.
  • Копирайте съдържанието на файла FRST.txt в следващия си пост.Прикачете Addition.txt в коментар си (погледнете опцията Прикачване на файлове, когато публикувате мнение).

pfNZP4A.png&key=0a487e0a7cff89c690a32d13  Дневници 

В следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:

  • FRST.txt (копирате цялото съдържание)
  • Addition.txt (копирате цялото съдържание

Готово

Addition.txt FRST.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Цитат
ProxyEnable: [.DEFAULT] => Proxy is enabled.
ProxyServer: [.DEFAULT] => 127.0.0.1:8080
ProxyEnable: [S-1-5-19] => Proxy is enabled.
ProxyServer: [S-1-5-19] => 127.0.0.1:8080
ProxyEnable: [S-1-5-20] => Proxy is enabled.
ProxyServer: [S-1-5-20] => 127.0.0.1:8080
ProxyEnable: [S-1-5-21-4240237084-470144827-3564980578-1001] => Proxy is enabled.
ProxyServer: [S-1-5-21-4240237084-470144827-3564980578-1001] => 127.0.0.1:8080
ManualProxies: 1127.0.0.1:8080

Това прокси , познато ли ви е ..?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тази система е заразена ..! Прехвърлям темата в съответния подраздел..!

Тук с един фикс няма да се разминем....Доста работа ни чака ...!!!

 

Фикс с Farbar Recovery Scan Tool
 
icon13.gif Изтеглете прикачения файл   
fixlist.txt   и  го запазете там, където сте свалили FRST.exe
Стартирайте отново FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж и изчакайте.

Ще се създаде нов лог файла FixLog.txt. Прикачете съдържанието му в следващия си коментар.
 
ЗАБЕЛЕЖКА: Този скрипт е написан специално за този потребител,и за тази конкретна машина. Изпълнението на фикса, на друг компютър може да доведе до увреждане на  операционната ви система

 

pfNZP4A.png  Дневници
 
В следващия си отговор, моля да включите следните дневници:

  • FixLog.txt
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, icotonev написа:

Тази система е заразена ..! Прехвърлям темата в съответния подраздел..!

Тук с един фикс няма да се разминем....Доста работа ни чака ...!!!

 

Фикс с Farbar Recovery Scan Tool
 
icon13.gif Изтеглете прикачения файл   
fixlist.txt   и  го запазете там, където сте свалили FRST.exe
Стартирайте отново FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж и изчакайте.

Ще се създаде нов лог файла FixLog.txt. Прикачете съдържанието му в следващия си коментар.
 
ЗАБЕЛЕЖКА: Този скрипт е написан специално за този потребител,и за тази конкретна машина. Изпълнението на фикса, на друг компютър може да доведе до увреждане на  операционната ви система

 

pfNZP4A.png  Дневници
 
В следващия си отговор, моля да включите следните дневници:

  • FixLog.tx

Благодаря за помоща. Дано да не е толкова мн работа. Ето и лога

Fixlog.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някакви промени...? Достъп до интернет ...?

 

Сканиране с TDSSKiller
 
kaspersky.gif  Моля, изтеглете последната версия на TDSSKiller оттук и я запазете на вашиядекстоп (задължително).
 

  • Кликнете на TDSSKiller.exe за да стартирате приложението
  • Натиснете бутона Start Scan.
  •  Не използвайте компютъра по време на сканирането
  •  Ако сканирането завърши с нищо не е намерено, щракнете върху Затвори, за да излезете.
  • Проверката не би трябвало да отмене повече от 2 минути.
  • Ако подозрителен обект бъде засечен, действието по подразбиране ще бъде Skip, кликнете върху Continue.
  • Ако зловредни обекти бъдат намерени, тогава от падащото меню ще имате три възможности.
    Бъдете сигурни, че избраното действие е Cure и натиснете върху Continue >Рестартирайте за да бъде завършена поправката.

    Забележка: Ако Cure бутона не е наличен от възможностите, тогава моля изберете Skip бутона, не избирайте Delete освен ако не сте инструктирани затова.

Лог файл ще бъде създаден в свободната директория на дял 😄 . Потърсете за лог с името "TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt" и копирайте съдържанието му в следващия си пост.

 

 

FRST сканиране

    Щракнете двукратно върху FRST.exe / FRST64.exe, за да го стартирате.
    Натиснете бутона за image.png.e4ea07ecfc9acbc1a7ac79c624db8810.png сканиране.
    Когато приключи, той ще създаде  два лог файла с името FRST.txt и Addition.txt, в същата директория, от която е стартиран инструментът.
    Моля, копирайте и поставете журналите в следващия си отговор.

 

pfNZP4A.png&key=0a487e0a7cff89c690a32d13  Дневници 

В следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:

  • FRST.txt (копирате цялото съдържание)
  • Addition.txt (копирате цялото съдържание)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Все още няма ефект. Сега ще направя нещата описани в последния пост

преди 17 минути, icotonev написа:

Някакви промени...? Достъп до интернет ...?

 

Сканиране с TDSSKiller
 
kaspersky.gif  Моля, изтеглете последната версия на TDSSKiller оттук и я запазете на вашиядекстоп (задължително).
 

  • Кликнете на TDSSKiller.exe за да стартирате приложението
  • Натиснете бутона Start Scan.
  •  Не използвайте компютъра по време на сканирането
  •  Ако сканирането завърши с нищо не е намерено, щракнете върху Затвори, за да излезете.
  • Проверката не би трябвало да отмене повече от 2 минути.
  • Ако подозрителен обект бъде засечен, действието по подразбиране ще бъде Skip, кликнете върху Continue.
  • Ако зловредни обекти бъдат намерени, тогава от падащото меню ще имате три възможности.
    Бъдете сигурни, че избраното действие е Cure и натиснете върху Continue >Рестартирайте за да бъде завършена поправката.

    Забележка: Ако Cure бутона не е наличен от възможностите, тогава моля изберете Skip бутона, не избирайте Delete освен ако не сте инструктирани затова.

Лог файл ще бъде създаден в свободната директория на дял 😄 . Потърсете за лог с името "TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt" и копирайте съдържанието му в следващия си пост.

 

 

FRST сканиране

    Щракнете двукратно върху FRST.exe / FRST64.exe, за да го стартирате.
    Натиснете бутона за image.png.e4ea07ecfc9acbc1a7ac79c624db8810.png сканиране.
    Когато приключи, той ще създаде  два лог файла с името FRST.txt и Addition.txt, в същата директория, от която е стартиран инструментът.
    Моля, копирайте и поставете журналите в следващия си отговор.

 

pfNZP4A.png&key=0a487e0a7cff89c690a32d13  Дневници 

В следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:

  • FRST.txt (копирате цялото съдържание)
  • Addition.txt (копирате цялото съдържание)

Нямаше намерени проблеми със скенерчето на касперски

TDSSKiller.3.1.0.28_01.06.2020_21.34.29_log.txt FRST.txt Addition.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, k19_russia написа:

Все още няма ефект....

 

Фикс с Farbar Recovery Scan Tool
 
icon13.gif Изтеглете прикачения файл   
 fixlist.txt   и  го запазете там, където сте свалили FRST.exe
Стартирайте отново FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж и изчакайте.

Ще се създаде нов лог файла FixLog.txt. Прикачете съдържанието му в следващия си коментар.
 
ЗАБЕЛЕЖКА: Този скрипт е написан специално за този потребител,и за тази конкретна машина. Изпълнението на фикса, на друг компютър може да доведе до увреждане на  операционната ви система

 

pfNZP4A.png  Дневници
 
В следващия си отговор, моля да включите следните дневници:

  • FixLog.txt
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, icotonev написа:

 

Фикс с Farbar Recovery Scan Tool
 
icon13.gif Изтеглете прикачения файл   
 fixlist.txt   и  го запазете там, където сте свалили FRST.exe
Стартирайте отново FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж и изчакайте.

Ще се създаде нов лог файла FixLog.txt. Прикачете съдържанието му в следващия си коментар.
 
ЗАБЕЛЕЖКА: Този скрипт е написан специално за този потребител,и за тази конкретна машина. Изпълнението на фикса, на друг компютър може да доведе до увреждане на  операционната ви система

 

pfNZP4A.png  Дневници
 
В следващия си отговор, моля да включите следните дневници:

  • FixLog.txt

Все още няма положителни промени. Прилагам лога

Fixlog.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Цитат
No operation can be performed on Ethernet while it has its media disconnected.
No operation can be performed on ‹®Є «­  ўак§Є * 11 while it has its media disconnected.
No operation can be performed on ‹®Є «­  ўак§Є * 13 while it has its media disconnected.

Ethernet adapter Ethernet:

   Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected
   Connection-specific DNS Suffix  . : 

Wireless LAN adapter ‹®Є «­  ўак§Є * 11:

   Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected
   Connection-specific DNS Suffix  . : 

Wireless LAN adapter ‹®Є «­  ўак§Є * 13:

   Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected
   Connection-specific DNS Suffix  . : 

 

Media Disconnected означава, че няма физическа връзка с друго устройство..?!?

Проверете услугата Wireless Zero Configuration е стартирана  ------  Start -> Run -> Services.msc

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, icotonev написа:

 

Media Disconnected означава, че няма физическа връзка с друго устройство..?!?

Проверете услугата Wireless Zero Configuration е стартирана  ------  Start -> Run -> Services.msc

Това е странно защото интерфейса ми показва, че съм свързан. Не мога да намеря тази услуга в списъка със сървисите, може би защото интерфейса е на български език, но намерих и опитах с команда през цмд net start wzcsvc. Но след изпълнение ми изписа на екрана "the service name is invalid“ :(

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте...В момента съм на работа и нямам възможност да пиша .....довечера като се прибера ще поработим още по проблема ...! Благодаря за разбирането ..! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.
Бележка: Вашата публикация изисква одобрение от модератор, преди да стане видима за всички.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от мирослав24
      MBAM откри и карантинира две нежелани програми и един ключ в регистъра след планово сканиране .Не виждам някакви проблеми с компютъра,освен че е по-бавен от няколко дни.Трябва ли да правя допълнителни сканирания с FRST или това че ги е карантинирала е достатъчно ?Прилагам лога от MBAM
       
      Malwarebytes
      www.malwarebytes.com
      -Log Details-
      Scan Date: 8/19/20
      Scan Time: 11:56 AM
      Log File: e061e561-e1f9-11ea-9e71-001966873225.json
      -Software Information-
      Version: 4.1.0.56
      Components Version: 1.0.1003
      Update Package Version: 1.0.28709
      License: Free
      -System Information-
      OS: Windows 7 Service Pack 1
      CPU: x64
      File System: NTFS
      User: System
      -Scan Summary-
      Scan Type: Threat Scan
      Scan Initiated By: Scheduler
      Result: Completed
      Objects Scanned: 285140
      Threats Detected: 3
      Threats Quarantined: 3
      Time Elapsed: 1 hr, 13 min, 25 sec
      -Scan Options-
      Memory: Enabled
      Startup: Enabled
      Filesystem: Enabled
      Archives: Enabled
      Rootkits: Enabled
      Heuristics: Enabled
      PUP: Detect
      PUM: Detect
      -Scan Details-
      Process: 0
      (No malicious items detected)
      Module: 0
      (No malicious items detected)
      Registry Key: 1
      PUP.Optional.InstallCore, HKU\S-1-5-21-3677490310-1812953499-2719145278-1001\SOFTWARE\CSASTATS\ic, Quarantined, 506, 586068, 1.0.28709, , ame, , , 
      Registry Value: 0
      (No malicious items detected)
      Registry Data: 0
      (No malicious items detected)
      Data Stream: 0
      (No malicious items detected)
      Folder: 0
      (No malicious items detected)
      File: 2
      PUP.Optional.BundleInstaller, C:\$RECYCLE.BIN\S-1-5-21-3677490310-1812953499-2719145278-1003\$RG4RP68.EXE, Quarantined, 515, 790622, 1.0.28709, , ame, , 6382E83EE8373F7EB320C4AB6916C9DC, 368181A26642FD05727AB1CC77D0C242E9F510186028BEFA90F6ABD9A7258632
      Adware.InstallCore, C:\$RECYCLE.BIN\S-1-5-21-3677490310-1812953499-2719145278-1003\$RNNSFPX.EXE, Quarantined, 507, 834715, 1.0.28709, 78E27A9C1798BDE7A312E379, dds, 00858674, 528826720AFA7DF828FFDFBBAB428E67, 08D4DB2268E913E7DDBCF6C447EE3FF3A71AF764E321E1E80B951764EE4588AE
      Physical Sector: 0
      (No malicious items detected)
      WMI: 0
      (No malicious items detected)

      (end)
    • от heat_bg
      Хванах някакъв вирус и всички снимки и клипове станаха с разширение mado.
      И в момента не могат да се отворят.
      Сканирах PC  с Kaspersky ,Malwarebytes,Anti-spyware и няма оправия.
      Pc-то се оправи но не и снимките и видето.
    • от Jordan890
      Здравейте. Моля за помощ. Когато си включа компютъра, браузърът ми под подразбиране Opera се включва автоматично и ми отваря таб, който автоматично ме води към сайтове за хазартни игри. Аваст не откри нищо, деинсталирах го и инсталирах Bitdefender, който също не откри нищо. Как мога да се справя с проблема ? 
      П.п. това се случи след като изтеглих и инсталирах приложение, което бе препоръчано тук, а именно https://www.kaldata.com/софтуер/adsfix-261716.html AdsFix 7.123.20.1
      Тази тема е продължение на 
       
      Прикачвам файлове от FRST с молба за съдействие. Благодаря! 
      1.txt 2.txt 3.txt
    • от Ex0dus
      Здравейте,
      Предполагам, че може да съм си натряскал някой вирус не знайно как, защото компютърът ми стана бавен и на моменти засича. Прикачвам файловете по долу.

       
      Addition.txt FRST.txt
    • от Ralitsa-Bella Perfanova
      Здравейте, 
      При свалянето и инсталирането на една програма на компютъра ми бе качен вирус, който екриптира голямо количество важни файлове с .kkll екстеншън. За да получа файловете обратно ми искат 490$ в първите 72 часа, а след това става двойно.
       
      Някой срещал ли се е с подобен проблем и може ли да ми помогнете и дадете съвет? 

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване