Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Въпрос за покупка от Amazon UK


Препоръчан отговор


Принципно не съм фен на онлайн покупките и то от чужбина, но вчера си харесах едни запалки на зипо и реших да се регистрирам в Амазон УК - бяха малко по евтини там отколкото в ДЕ.

Регистрирах се, тръгнах да правя поръчка - Zippo продавача не доставя до тук. Регистрирах се и в гъбко, попълвам си всичко, правя поръчката и плащането с дебитна карта мастаркард на ЦКБ. Гледам онлайн банкирането - никъде няма информация за направен превод на средства но има разлика между салдо и наличност колкото е цената на нещата от амазон - значи средствата са заделени. 

Първата глупост която се появи е че четирите артикула които поръчах - от един селар - излязоха като 2 поръчки с по 2 артикула.

И след това пък ми цъфна следния имейл:

"Hello,
We have suspended your orders and Amazon account because we detected unusual activity on it.
You can help us to resolve this issue by logging in to your Amazon account and following on-screen instructions to verify your master card payment. We will review your information and respond within 24 hours.
For your protection, our Customer Service team can confirm this issue, but they cannot share more information.
Please note that you will not be able to access your account or place orders with us until we confirm your information.
We are sorry for any inconvenience this may have caused.
Sincerely,
Account Specialist
Amazon.co.uk"

 

после имам и няколко вече такива:

 

"Hello,
Thank you for your response. We have reviewed the information you provided but we were unable to verify your Master Card payment based on your response.
Please log in to your Amazon account again and follow the on-screen instructions to verify your payment. We will review your information and respond within 24 hours.
When uploading a document, be sure that the name, address, payment type, and relevant transaction information are clearly visible. For your security, only display the final 4 digits of the payment method number.
For your protection, our Customer Service team can confirm this issue, but they cannot view your submission or share more information.
Please note that you will not be able to access your account or place orders with us until we confirm your information.
Sincerely,
Account Specialist
Amazon.co.uk"

 

Пратил съм снимки на всичко където ми се виждат някакви данни в онлайн банкирането от ЦКБ - не ги приемат. Дефакто картата и сметката ми е от миналия месец и нямам правени покупки - една винетка и тегления от банкомат. ... а и досега не съм виждал на превод да излиза всичката информация която ми искат тия шматки - че имейл, че телефон, че номер на карта.... едновременно.

 

Някой занимавал ли се е с такава глупост и какъв Х*й да им изпратя за да мирясат, понеже в момента нямам достъп до повечето неща в профила си.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въведи валидна карта с валидни данни и наличност по сметката. Аз проблеми с английската амазонка нямам, освен в случаите, когато даден артикул не се доставя до България.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както казах изпратил съм снимка и на самата карта с видни номер и име, снимка от онлайн банкирането с видни име, телефон, IBAN, номер на карта, наличност...  - естествено няма от къде да се видят всичките на едно и също място и са на няколко шота.

Четох насам натам че си пращат платени сметки за ток, вода.... (от хора в чужбина) но аз не плащам такива а и при нас просто формата на банковия превод не съдържа точно такава информация. По-късно ще ходя към ЦКБ и ще поискам дали могат да ми пуснат нещо от където е видна блокираната сума по поръчката, но си е крайна тъпня от страна на амазон. Получих имейл че ПОЛОВИНАТА ми пратка пристига в гъбите днес - от втората ПОЛОВИНА никакъв нишан. Дори не знам дали ще мине а сумата е и за двете половини.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Чакай ся първо да се разберем : Какво си направил ти? Поръчал си и платил артикул от Амазон който не предлага доставка до България или си направил поръчката през гъбко или както там се казва посредника?

Ако е първото, не знам какво точно си си мислел и как изобщо си извършил плащане при положение че не се предлага доставка до твоята дестинация.
Ся ако все пак си успял да направиш такова чудо, Амазон просто ще ти върнат парите ако изобшо са взети такива.
А ако си правил поръчката през посредник, обръщай се към него.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стоките не се предлагаха с доставка до България, и направих поръчката към адрес на Габко в УК - а те препращат насам. Но без да ги ползвам да пазаруват от мое име (за това всички вземат % комисионна). Не мисля че проблема е в това - много хора гледам ползват такива услуги и от други фирми като тази. Имейла им го разбирам така: Трябва да покажа на Амазон че картата е моя и "платежоспособна"... и в указанията им пише  да изпратя документ на който се виждат номер на карта, телефон, имейл, и направено плащане.... еми сори ама имам достатъчно вземане даване с банки и не съм срещал при нас нещо на което да се вижда цялата тази информация. Ето например покупка на винетка:

BNSI_MC1-000000000000400718728 12:46:19
10.08.2020 13:31:28 /Покупка 97.00 BGN /SOFIA API
BG TOLL AC:629019 T:88300000


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Wow не съм срещал досега такива изисквания от амазон а пазарувам отдавна от там.
Сигурен ли си че изобщо тези с които комуникираш са от амазон?
Понеже има доста фишинг уроди които целят събиране точно такава информация. Я си погледни най добре подателя, като задържиш показалеца на мишката върху адреса на подателя, ако е фалшив, в малко облаче ще ти се покаже истинския адрес.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От Амазон са си писмата - [email protected]

В момента за профила ми излиза това:

 

Submission Under Review

We will review your information and contact you within 24 hours.

Please do not create new Amazon accounts until we verify your billing information. Any new orders that you place may be delayed or cancelled.

 

Ако ми откажат и след днешното изпращане на документи ще постна това което ми излиза като изискване за информацията, но аз съм го посочил и по-горе. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ок, ами явно тогава това са някакви нови изисквания на амазон, аз имам акаунт там от сигурно 7-8 години и не ми се е налагало никога да правя подобно неща.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, zlinaka написа:

Принципно не съм фен на онлайн покупките и то от чужбина, но вчера си харесах едни запалки на зипо и реших да се регистрирам в Амазон УК - бяха малко по евтини там отколкото в ДЕ.
Регистрирах се, тръгнах да правя поръчка - Zippo продавача не доставя до тук. Регистрирах се и в гъбко,

Първо - не е „гЪбко“, а Gabko.

Второ - по-голяма глупост, не можа ли да измислиш? Да пазаруваш през измислен сайт?
Тези неща се правят по стандартния начин. Поръчваш си ти от Amazon.co.uk с доставка до британски адрес - на твой познат/приятел. Той или идва - да ти ги донесе, или ги изпраща по куриер.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От Амазон не съм поръчвал. Там положението е куче влаче, диря няма. Иначе от Ибей си поръчах един екип на футболен клуб Наполи, след два дена ми дойде, страшно съм доволен.Беше опакован много старателно.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, franchesko написа:

От Амазон не съм поръчвал. Там положението е куче влаче, диря няма.

Каза ли нещо или ... имаш газове?

Доста неща съм поръчвал от Амазон, работил съм там - не мога да се съглася.
Преди имаше само „Next Day Delivery“, вече има и „Same-Day Delivery“ ...
Повечето като вас - и идея си нямат, какво означава това - през очите на работещите. И през „другите им части“!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, jhoro написа:

Каза ли нещо или ... имаш газове?

Доста неща съм поръчвал от Амазон, работил съм там - не мога да се съглася.
Преди имаше само „Next Day Delivery“, вече има и „Same-Day Delivery“ ...
Повечето като вас - и идея си нямат, какво означава това - през очите на работещите. И през „другите им части“!

Амазон, АмаЗол, от тая капалъ чаршия и котка за тамазлък няма да си взема.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, jhoro написа:

Първо - не е „гЪбко“, а Gabko.

Второ - по-голяма глупост, не можа ли да измислиш? Да пазаруваш през измислен сайт?
Тези неща се правят по стандартния начин. Поръчваш си ти от Amazon.co.uk с доставка до британски адрес - на твой познат/приятел. Той или идва - да ти ги донесе, или ги изпраща по куриер.

Искаш да ми кажеш че за да пазаруваш от този "напредничав" сайт трябва да имаш по един приятел в УК, един в ДЕ, един в USA.... 

Предполагам си работил като един от тези които изпращат имейли като показаните по-горе - и като този от днес:

Thank you for your response.
Your account is currently under investigation by the department in charge. Someone will be reaching out to you via email in the next 24- 48 business hours.
We ask that you not open new accounts because any new orders that you place may be delayed.
Sincerely,
Account Specialist

 

Не е много за хвалене според мен.

Измисления сайт са ми написали от друга страна това:

 

Здравейте, 
,,,,,,,,,,,,
Вашия ID номер е - 96****.
В СКЛАД UK е ДОСТАВЕНА Ваша ПРАТКА (Пратка на която е изписан Вашият ID №).
 курс 853 , имате 1 пратка/и. 
QA0589******* amazon  
 ...................................... 
 .
- Ваша ПРАТКА ще бъде НАТОВАРЕНА и ПРЕПРАТЕНА от склад UK към 
склад BG с първия възможен курс, от 1 до 7 дни. 
Курсовете от Англия до България са 2/3 седмично.

- Когато Ваша ПРАТКА бъде НАТОВАРЕНА и ПРЕПРАТЕНА от склад UK към 
склад BG, ще получите E-MAIL от [email protected] с информация за общ 
брой пакети, на които е изписан Вашият ID №. 
Информация за пакет без ID № ще получите едва след като бъде ОБРАБОТЕН в 
склад BG.

 

 

Ми явно колкото и да са измислени ще си свършат тяхната работа, за разлика от твоите работодатели.

 

Току що получено:

Hello,
Thank you for your response. We were unable to verify your ownership of the master card ending in 2499.
Please reply to this message and attach a recent billing statement for this payment card. Please ensure the following are visible:
- The last four digits of the card ONLY. For your security, do NOT include full card or account numbers.
- Billing name and address
- If included in your billing statement, also include phone number
If you are unable to provide us this information, we may proceed to close your Amazon account for security purposes. You can expect a response from us within 24 hours of sending an email.
Sincerely,
Account Specialist
http://www.amazon.co.uk

 

Престижно е явно да работиш папагал в Амазон.....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, zlinaka написа:

Предполагам си работил, като един от тези, които изпращат имейли като показаните по-горе - и като този от днес:

Ако все още не сте разбрали - „тези, които изпращат имейли“ са БОТОВЕ? Без значение от кой сайт!
Виж, че лична и специфична информация няма - има номер поръчка, телефонен номер и мейл адрес, шаблонни срокове ...

Независимо работиш или не - ДА СИ ИДИОТ ... НЕ Е ЛЕСНО!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, jhoro написа:

Ако все още не сте разбрали - „тези, които изпращат имейли“ са БОТОВЕ? Без значение от кой сайт!
Виж, че лична и специфична информация няма - има номер поръчка, телефонен номер и мейл адрес, шаблонни срокове ...

Независимо работиш или не - ДА СИ ИДИОТ ... НЕ Е ЛЕСНО!

Хайде да се съсредоточим върху въпроса в темата, а не да показваме кой е по-идиот от другия. Предполага се, че подадената от мен информация се преглежда от служител а не от БОТ, който служител естествено разполагащ с капацитет като твоя например, ми връща БОТ-ски шаблонен отговор.

 

Казах и вече - не ми звучи престижно такава работа - явно наистина е като за идиоти - натискай копчето без никаква мисъл....наистина не е лесно.

Ако нямаш какво да кажеш друго по проблема, намери си друга занимавка. Всички разбрахме - служител си им, много сте точни, много сте умни, напредничави, всичко ви е песен.... И не сте ИДИОТИ. Просто това което си написал до тук в темата на мен ми е напълно безполезно  - безполезно като служител на Амазон. Айде хващай пътя.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове



Хайде да се съсредоточим върху въпроса в темата …

Ок, ето ти нещо конкретно.

Питаш
Някой занимавал ли се е с такава глупост и какъв Х*й да им изпратя за да мирясат, понеже в момента нямам достъп до повечето неща в профила си.

Целия проблем идва от това, че:
- един път достъпваш акаунта си директно;
- после - въпросния сайт го достъпва от твое име, с твоите данни..
Получава се, все едно два независими потребителя ползват едни и същи данни за достъп. Все едно акаунта ти е „хакнат”.

Щом не искаш комуникация с бот - обади се по-телефона и искай, да говориш с оператор.
Ама онези говорят английски!
А „далаверата” от запалките … забрави я!
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

С теб говорим на различни езици явно и те не са английски и български. Нямам проблем с английския, прочел съм всичко което са ми написали в имейлите и съм го разбрал. Не си единствения който знае език. Да не излезе, че другите знаят по 3-4.

Просто изискванията им не отговарят на нашите възможности. Не е проблема и че ползвам посредник - ами ако искам да купя подарък на някой и да му го доставят, нали се получава същото нещо. Фирмата не оперира чрез моя профил - ползвам само адреса им за доставка. Ти сам го каза - поръчваш на името и адреса на приятел.... къде е разликата?

Въпроса ми си го цитирал точно ти - "Някой занимавал ли се е с такава глупост и какъв Х*й да им изпратя за да мирясат...". Ето на това търся отговор а не искам да ми се обяснява дали знам език, кой къде е работил, ботове ли ми пишат.... и т.н. Като отговори нищо съществено не се казва, единствено човека горе каза : "Ок, ами явно тогава това са някакви нови изисквания на амазон, аз имам акаунт там от сигурно 7-8 години и не ми се е налагало никога да правя подобно неща."  - без да се разтягат излишни локуми.

 

И ако някой ползва тези сайтове за далавери - ами не съм аз. Някои хвърлят пари за кур*и, мурви  и др. - аз харесвам запалки и съм "инвестирал" значителни вече средства в това, а не с цел препродажба и далавери... Запалка която тук в магазина я има за 4-500 лева в чужбина струва почти наполовина барабар с доставките. Да не говорим, че асортимента е къде по-....

 

За какво ми е връзка с оператор - пращам снимка на дебитна карта с номера и и името ми, и още една камара шотове. БОТ ли ги проверява защото явно и от това не разбирам. И като се обадя на същия олигофрен който не ми приема картата - по ясно ли ще му стане?

 

Лека вечер - последно съм им написал да ми затварят профила пък аз ще си остана с половината пратка. Толкова от мен за работата на Амазон и компетенциите на хората в него.

Редактирано от zlinaka
неграмотност! (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване