Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Уиндоус 10 - полузамръзване до пълно замръзване


Препоръчан отговор


Здравейте! Ползвам конфигурацията от 2016 година общо взето без да пипам хардуерно или софтуерно каквото и да било ( единствено обновяването на 10-ката [Windows 10 (10.0) Home 64-bit (Build 19041)] е новото което се случва и версиите на самообновяващите се програми ) От около година имам проблем с внезапно полузамръзване на 10-ката и ако се разцъкам продължително по мениджъра на задачи и по програмите които частично зарежда вече замръзва напълно и е възможно само физическо рестартиране с бутона за рестарт ( бутона за изключване не върши работа нито кликане на shut down от старт менюто ). Проблема го прави средно 1-2 пъти месечно, но се е случвало и за един ден по два пъти да замръзва. От както го прави проблема се опитвам да го разреша и съм опитал вече почти всичко свързано с търсене на "Windows 10 freezes randomly" в гугъл, но след като се зарадвам ,че от 2-3 седмици не е замръзвал и хоп пак го направи. Опитах и с преинсталиране на операционната система ,но само на системният дял и то по този метод - https://youtu.be/OtHZueEZe9s - "How to Reinstall/Clean Install Windows 10". След преинсталацията отново започна проблема със същите интервали. Замръзването се изразява в това ,че спира да зарежда табовете в хром например и не мога да местя по тях буквално замръзват ,но в началото мога да сменям между табовете и да минимизирам или да максимизирам хром , но след време замръзва напълно. По същият начин  се държи и с всички други отворени в момента на замръзването програми. Много напомня на забил windows explorer. В по-голяма част от случвайте 10-ката е забила докато ме е нямало и е било в idle, но се е случвало да замръзва и докато го ползвам ( доста по-рядко ). След напълното замръване колкото и да го чакам не се оправя. 10-ката е лицензирана и целя да разреша проблема бил то софтуерен или хардуерен под 10-ка ( не ме разбирайте погрешно - въобще не и се кефя на 10-ката, но тази конфигурация ми се налага да работи под 10-ка ). Прилагам видео и снимки за да онагледя проблема. Ако някой е имал подобен проблем и може да помогне с опита си - ще му бъда безкрайно благодарен :)

https://photos.app.goo.gl/hZDZTbWMnjFPdmJi7  - Видео


https://photos.app.goo.gl/ruiaVFysrY5zZKZk8

https://photos.app.goo.gl/nBEXZ3C8AU11Cqgr9

https://photos.app.goo.gl/oMwwfJ3RFYNNZSQR6

https://photos.app.goo.gl/y1BUSbypDE5niTuh8

https://photos.app.goo.gl/oD5qmo7VUVprYEFi8

https://photos.app.goo.gl/a6N5SEjVV3UWEPZMA

Конфигурация   https://textuploader.com/1fwfa

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поне при мен от телефона линковете ти не отварят нищо, връщат ме в темата.

Почни с тест на твърдия диск, за начало.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, multimedias написа:

разреша проблема бил то софтуерен или хардуерен

Според мен с това трябва да започнеш ...Да определиш дали проблема ти е софтуерен или хардуерен ...Това става със стария изпитан метод ,като преминеш в безопасен режим Safe Mode и ако проблема е наличен ...значи търсиш проблем в хардуера ..., ако проблема не се наблюдава ....следва  Clean Boot (Чисто зареждане) и се търси от какво е проблема - софтуер , драйвери , услуги , зловреден софтуер ...!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това 100% GPU ползване, което се вижда в клипа, не е нормално. Каква ти е видеокартата (нещо пише Nvidia, но това, което си дал за хардуера е много неясно). Пробвал ли си с вградената видеокарта дали го има проблема? Дай и SMART статус на твърдите дискове, въпреки че според мен проблема е във видеокартата. Какви са и температурите в покой и под товар? Кога за последно си правил профилактика/почистване на хардуера?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко на снимките е от момента на забиването- около 10 сутринта, а момента на снимане реално е в 12  часа или 2 часа по-късно т.е след забиването всички параметри застиват и не се променят макар и да не са такива реално към момента (всички параметри по диспечера на задачи и аида 64 са застинали от момента на замръзване и не се обновяват повече, както и всички процеси от диспечерът на задачи ни приемат ни предават - скайпа и да му се звъни просто е замръзнал и не отразява нищо). Профилактика се прави всеки месец, видеокарата е енвидия 950-ка гигабитска ( около 30 градуса в покой и до 80 градуса под товар) , но това със 100% натоварване от снимката е застинало след забиването и в никакъв случай не е била натоварена на повече от 50% понеже след натоварване просто вече мога ясно да чуя вентилаторите на видео картата ( кутията ми е до главата ). Ще проверя пак след следващо забиване дали пак GPU-то е на 100%. Каквито и проблеми да съм имал ПЦ-та съм ги решавал до момонта сам ,но такова чудо с подобен тип замръзване не бях срещал до сега  🤕

3.jpg

4.jpg

5.jpg


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дисковете изглеждат наред, изключи отделната видеокарта и тествай с вградената дали ще го има проблема. Пусни и тест на RAM паметта, ако са 2 плочки ги тествай 1 по 1 на различни слотове и виж дали пак ще забива.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре е да се тества системата за вируси. Миньорите понякога се държат така. Пробвай с разкачен HDD диск 2ТВ и остави само системния SSD /ако на него е Windows/.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Когато се дават скрийншотове от Task manager при 100% натовареност на процесора, редно е да се подредят приложенията и процесите според процент на използване на процесора, и да се почне от най-горе. Иначе е безсмислено.

Виждам в Task manager процеси без име :ohmy: . Само това в комбинация със замръзванията на компютъра би ме накарало да хукна към антивирусния раздел.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тази рам памет тествана ли е за грешки ? Имал съм проблемна плочка с подобни признаци и то чак като поработи /позагрее /!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С windows memory diagnostic tool не показва проблеми в рамта. Една плочка е и съм я местил между слотовете ,но пак е така.

Това е лога от Malwarebytes:

-Log Details-
Scan Date: 8/30/20
Scan Time: 3:25 PM
Log File: f4034de6-eabb-11ea-825c-d05099a61961.json

-Software Information-
Version: 3.7.1.2839
Components Version: 1.0.538
Update Package Version: 1.0.9074
License: Free

-System Information-
OS: Windows 10 (Build 19041.450)
CPU: x64
File System: NTFS
User: MPC\Multimedias

-Scan Summary-
Scan Type: Custom Scan
Scan Initiated By: Manual
Result: Completed
Objects Scanned: 466095
Threats Detected: 12
Threats Quarantined: 0
Time Elapsed: 2 hr, 35 min, 38 sec

-Scan Options-
Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Enabled
Heuristics: Enabled
PUP: Detect
PUM: Detect

-Scan Details-
Process: 1
RiskWare.DontStealOurSoftware, D:\DOWNLOADS\MALWAREBYTES ANTI-MALWARE PREMIUM V3.7.1.2839\KEYGEN\MALWAREBYTES_ANTI-MALWARE_KEYGEN_V1.5_URET.EXE, No Action By User, [5334], [77941],1.0.9074

Module: 1
RiskWare.DontStealOurSoftware, D:\DOWNLOADS\MALWAREBYTES ANTI-MALWARE PREMIUM V3.7.1.2839\KEYGEN\MALWAREBYTES_ANTI-MALWARE_KEYGEN_V1.5_URET.EXE, No Action By User, [5334], [77941],1.0.9074

Registry Key: 0
(No malicious items detected)

Registry Value: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Data Stream: 0
(No malicious items detected)

Folder: 0
(No malicious items detected)

File: 10
RiskWare.DontStealOurSoftware, D:\DOWNLOADS\MALWAREBYTES ANTI-MALWARE PREMIUM V3.7.1.2839\KEYGEN\MALWAREBYTES_ANTI-MALWARE_KEYGEN_V1.5_URET.EXE, No Action By User, [5334], [77941],1.0.9074
RiskWare.BrowsingHistory, C:\USERS\W700\DESKTOP\PROGRAMS\SYS CARE\PAKETPROGRAMI\NIRSOFT\BROWSINGHISTORYVIEW.EXE, No Action By User, [7693], [583877],1.0.9074
PUP.Optional.WirelessNetworkTool, C:\USERS\W700\DESKTOP\PROGRAMS\SYS CARE\PAKETPROGRAMI\NIRSOFT\WIRELESSNETVIEW.EXE, No Action By User, [14855], [299476],1.0.9074
Generic.Malware/Suspicious, C:\USERS\W700\DESKTOP\PROGRAMS\SYS CARE\PAKETPROGRAMI\NIRSOFT\CREDENTIALSFILEVIEW.EXE, No Action By User, [0], [392686],1.0.9074
Generic.Malware/Suspicious, C:\USERS\W700\DESKTOP\PROGRAMS\SYS CARE\PAKETPROGRAMI\NIRSOFT\MSPASS.EXE, No Action By User, [0], [392686],1.0.9074
Generic.Malware/Suspicious, C:\USERS\W700\DESKTOP\PROGRAMS\SYS CARE\PAKETPROGRAMI\NIRSOFT\X64\SNIFFPASS.EXE, No Action By User, [0], [392686],1.0.9074
Generic.Malware/Suspicious, C:\USERS\W700\DESKTOP\PROGRAMS\SYS CARE\PAKETPROGRAMI\NIRSOFT\CHROMEPASS.EXE, No Action By User, [0], [392686],1.0.9074
Generic.Malware/Suspicious, C:\USERS\W700\DESKTOP\PROGRAMS\SYS CARE\PAKETPROGRAMI\NIRSOFT\PRODUKEY.EXE, No Action By User, [0], [392686],1.0.9074
Generic.Malware/Suspicious, C:\USERS\W700\DESKTOP\PROGRAMS\SYS CARE\PAKETPROGRAMI\NIRSOFT\X64\CREDENTIALSFILEVIEW.EXE, No Action By User, [0], [392686],1.0.9074
PUP.Optional.Restoro, C:\WINDOWS\RESTORO.INI, No Action By User, [647], [551609],1.0.9074

Physical Sector: 0
(No malicious items detected)

WMI: 0
(No malicious items detected)


(end)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, multimedias написа:

Това е лога от Malwarebytes.....

....и какво сега ..като пуснахте това сканиране ..?

Цитат

No Action By User?

Нищо не се предприели   ...каква е файдата от цялата работа ....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, multimedias написа:

Това е лога от Malwarebytes:

Не това имах предвид. Във форума има специализиран раздел:

https://www.kaldata.com/forums/forum/137-премахване-на-зловреден-софтуер/

Прочети изискванията, пусни си тема според правилата, и чакай помощ от HJT тима.

ПП. Разбира се, след като си преинсталирал, и проблемът остава, значи всеки път след преинсталацията слагаш един и същ заразен софтуер ... :speak:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване