Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Задържана пратка от Алиескпрес в митницата


Препоръчан отговор


Здравейте, задържаха ми една пратка в митницата, не че ми е за първи път, но досега винаги си подготвях документите и ги взимах.Тази обаче ще подлежи и на нито и на ДДС, и в крайна сметка ми излиза по-скъпа отколкото в България...и то защото поръчах два артикула от нея.Въпросът ми е ако не отида да я взема, тя връща ли се на подателя и дали е възможно после да пусна оплакване(dispute), за да ми върнат парите?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И какво ще напишеш в диспута, че ти излиза скъпо на митница ? За разлика от обикновенните пратки тези на митница се виждат на тракинг от всяка страна та какво основание ще пишеш в него ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ми беше това въпроса, но ще ти отговоря - не съм получил пратката, както и в действителност ще стане.Случвало ми се е пратят мои неща във Варна, бъркали п.код с тамошния, и се е случвало повече от веднъж, не само с мои пратки...най-интересното е, че се намира някой тарикат да ти вземе, подозирам някаква схема.Както и да е, почерпих информация от извора, държат пратките до 3 месеца, след което ги връщат на подателя, от митницата не търсят нищо от теб, остава да питам и някой от пощата дали взимат пари за престоя на пратката.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен най-добре е да си вземеш пратката.Иначе става много сложно.Ако се взема парит за престоя на пратката, парите ще ги искат от продавача.А той може би ще си ги вземе от теб.Ти вече си превел парите на сайта.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, doors написа:

Не ми беше това въпроса, но ще ти отговоря - не съм получил пратката, както и в действителност ще стане.Случвало ми се е пратят мои неща във Варна, бъркали п.код с тамошния, и се е случвало повече от веднъж, не само с мои пратки...най-интересното е, че се намира някой тарикат да ти вземе, подозирам някаква схема.Както и да е, почерпих информация от извора, държат пратките до 3 месеца, след което ги връщат на подателя, от митницата не търсят нищо от теб, остава да питам и някой от пощата дали взимат пари за престоя на пратката.

Ама сега е в твоя град, пък и да не е, артикула е пратен и ако адреса не е объркан от продавача а вината е на доставчиците, ще видиш пари ама друг път.
Иди си вземи нещата, така и така вече си ги платил, ще платиш още малко и край.
Друг път смятай преди да поръчваш, математиката не хапе.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ме е страх от математиката, страх ме е да задам въпрос в български форум, че всеки ще даде акъл, без да ти отговори.Обясни ми как се смята коя пратка ще ти я задържат митницата, и коя не, защото от началото на месеца съм получил около 30 и само една ми задържаха?Това че въпросната митница е на 200км от мен, и че връщат парите, защото в алиекспрес купувача винаги има право няма да го смятаме...очевидно си правите вятър в устата или сте пазарували там веднъж дваж миналата година.Благодаря на всички за "отговорите" и за съветите...в крайна сметка получих отговора извън форума :D

Обяснявам решението на казуса на кратко ако някой се сблъска с подобен проблем - Митницата могат да задържат пратката до 3 месеца, след това я връщат на подателя без някакви санкции за получателя.Ако отворите диспут още сега и съответно чат(може и извън диспута или без да пускате такъв) и кажете, че се отказвате от пратката си(о мама мия ама ние бяхме в ЕС!) получателя ще изиска пратката обратно преди 3 месечният срок да изтече, съответно всички пратки са застраховани, и дори да стане нещо с нея (изгубена/открадната) търговеца си получава стойността й, а вие си взимате парите обратно.Неудобството е свързано с чакане.....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, doors написа:

Не ме е страх от математиката, страх ме е да задам въпрос в български форум, че всеки ще даде акъл, без да ти отговори.Обясни ми как се смята коя пратка ще ти я задържат митницата, и коя не, защото от началото на месеца съм получил около 30 и само една ми задържаха?Това че въпросната митница е на 200км от мен, и че връщат парите, защото в алиекспрес купувача винаги има право няма да го смятаме...очевидно си правите вятър в устата или сте пазарували там веднъж дваж миналата година.Благодаря на всички за "отговорите" и за съветите...в крайна сметка получих отговора извън форума :D

Има закони бре уважаеми, чети интересувай се, всичко е определено, има си таван на цената на всеки продукт който купуваш за всяка една зона по света, над който таван съответната стока се задържа на митница, ама тове свързано с четене, а ти очевидно знаеш само да философстваш.
В Алиекспрес клиента винаги бил имал право, алоу, Алиекспрес е платформа която се използва от трети лица за извършване на търговия, така че това всичкото зависи от продавача а не от администратора сайта, с други думи продаача ако реши ще ти покаже къде го е клъвнал петела и ни стока ще видиш ни пари(ЛИЧЕН ОПИТ), чети им внимателно подадената информациям виж също дали продавача приема връщане на стоката.
Много сте наивни а на всичкото отгоре и докачаливи, възможно най кофти комбинацията. Нищо де, като се поопърлиш ще се научиш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, doors написа:

Не ми беше това въпроса,....

Точно ти отговарям на въпроса . Ако инициираш диспут с продавача, то това с объркването на адреса не върви , защото и при него излиза , че стоката е на митница. Както знаеш преведените пари по поръчката седят в Алито до като не потвърдиш за получената стока или пък изтече времето за доставка. И в двата случая парите се превеждат от Алито на продавача. В твоя случай за да не стане второто ти ще отвориш диспут в който ще твърдиш неща, които реално не са така понеже се виждат от тракинга , че пратката ти е на митница и най много да ти кажат , че е там . Познай като не се разберете с продавача, Алито на кой ще преведе накрая сумата !

Инак с митницата е на късмет. Трябва да се договаряш предварително с продавача да не се обявява сума по-голяма от 15 евро, когато надвишаваш стойност с доставка над 30лв.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е не си само ти с 30 пратки от началото на месеца. И аз поръчвам яко.. Чакам 40 + в момента... Та да те питам, като отиваш да взимаш другите пратки, как смяташ да откажеш проблемната? 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е не си само ти с 30 пратки от началото на месеца. И аз поръчвам яко.. Чакам 40 + в момента... Та да те питам, като отиваш да взимаш другите пратки, как смяташ да откажеш проблемната? Това решение, като си го дал за отказа, не мисля, че ще стане точно по сценарий. Наскоро пристигна една дамска чанта, беше със сгрешен адрес. Отгоре беше грешно залепен моя адрес. Обясних им грешката и имах желание да я върна обратно, но не могли нищо да направят. Трябвало да се пуска, като нова, а и аз нямах времето да се занимавам с нея...Обади се по телефона и питай. Няма да те изядат... Пробвай, но дори и да я откажат, малко ме съмнява, да ти възстановят пълната сума....Сори за правописа, ама от телефона толкоз... Не успях с редакцията на време, та пускам пак... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване