Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

Препоръчан отговор

Здравейте!

Искам да си купя кола (първа) и поради тази причина пиша тук, за да събера мнения относно тази кола. Знам че има теми в други форуми, но там са от преди години, а аз се интересувам относно сегашното им състояние. АЗ съм студент в София и ми трябва главно за извън градско или поне така си мисля.

Интерсува ме всичко което можете да ми кажете за този двигател 1.6. Достатъчно мощен ли е за купето? Каква поддръжка изисква? Има ли някакви скрити и рискови проблеми? Какъв разход дава (градско/извънградско)? Ако има колеги, които имат газови уредби да напишат: Как се държи на газ? Какъв разход и въврви ли нормално? Как се представят по нашите пътища (осеяни с дупки) тези автомобили? Дават ли прблеми с окачване или нещо друго?

Благодаря предварително на коментиралите!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Двигателя който сте цитирали в новата Октавия го няма. 

Разгледайте този форум, който е пряко свързан със Шкода. (Притежателите на Шкода не се "надува"). 

Аз имам Шкода Октавия Скаут от 2008. Доволен! Единствения съществен проблем бе със задния диференциал, но това е от моя глупост, че позволих да му се смени маслото.  

74kW са достатъчни за купето, но не очаквайте да е "спортист" двигателя. ;) 

По отношение на газовите уредби нямам виждания. Много е важно да е монтирана от квалифицирани специалисти, и в тоя случай мощността се запазва. 

За тези 12 години разходите ми за поддръжка са приблизително 6000 лв за 100 000 км. пробег, в това число смяна на гуми, на тампони по ходовата част, ремъци с обтегачи и водна помпа.

Успех!

п.п. Много е важно кой ще Ви я обслужва!