Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Преди 2 часа си свалих Reface безплатно е за 3 дни. Пише, че мога да го анулирам от Абонаменти в Google play после отидох там и ми пише само Открийте абонаменти. Може да е защото натиснах плащане с А1 после ми търсиха емайл и написах този от abv, а в google play се влиза с gmail. Пишеше даже, че ще ми пратят веднага съобщение, но нямам нито в abv, нито в gmail. А пък и в Google play в профила ми пише Имейл адрес за връзка и ми пише този, който писах от abv. Снимах си екрана и виждам, че след тея неща ми е писало "Покупката надхвърля ограничението за транзакцията ви. Свържете се с доставчика ви на услуги" Ама си работи програмата. Са да не се прецаках да плащам

43 лв е за година На мен много не ми пука, ама татко ми плаща и нещо да не ми се кара. Ако не мога аз в A1 например ако ида могат ли да ми го спрат утре.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, balanta написа:

На мен много не ми пука, ама татко ми плаща и нещо да не ми се кара. Ако не мога аз в A1 например ако ида могат ли да ми го спрат утре.

Нека татко ти да прочете - Ръководството за родители за Google Play, и по-специално - частта

Цитат

Наблюдавайте акаунта на детето си

  • Можете да използвате родителски контроли за:
  • Автоматично заключете екрана на детето си за лягане.
  • Блокирайте приложения, които не искате детето ви да използва.
  • Задайте ограничения на екрана.
  • Одобрявайте покупки и нови приложения, които детето ви иска да изтегли, и много други.

Ама явно не се интересува особено, щом те е оставил без надзор.

 

Иначе си има Общи условия на Google Play

Цитат

3. Покупки и плащания
Съдържанието в Google Play се предлага от Google Commerce Limited. Когато изтегляте, преглеждате, използвате или купувате Съдържание от или посредством Google Play, сключвате отделен договор с Google Commerce Limited въз основа на настоящите Условия (доколкото е приложимо).

Предварителни поръчки. След като направите предварителна поръчка за Съдържание, договорът ви за покупка и използване на съответния елемент се сключва, когато Съдържанието ви бъде предоставено. Тогава ще бъдете таксувани за покупката. Можете да анулирате предварителната си поръчка по всяко време преди момента, в който Съдържанието стане налично за вас. Ако Съдържанието бъде оттеглено от продажба през Google Play, преди да стане налично, ще трябва да анулираме предварителната ви поръчка. Запазваме си правото да я анулираме, в случай че цената се промени, преди поръчката ви да бъде изпълнена.

Права на отказ за услуги. Ако извършвате покупка в ролята на потребител, по силата на закона имате правото да се отказвате от договори за покупки на услуги в рамките на 14 дни, без да посочвате каквато и да е причина. Периодът за отказ ще изтече 14 дни след сключването на договора. За да упражните правото си на отказ, трябва да уведомите Google Commerce Limited за решението си да се откажете от съответния договор, като го заявите недвусмислено. Може да използвате този примерен формуляр за отказ. Друга възможност е да се свържете с Google Commerce Limited, c/o Customer Support, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ирландия или да поискате възстановяване на сума тук.

Абонаменти. Когато се абонирате за Съдържание посредством Google Play, ще имате достъп до съответното Съдържание, докато не анулирате абонамента си. Абонаментите се таксуват автоматично в началото на всеки период на таксуване (седмичен, месечен, годишен или друг период) и може да бъдете таксувани не по-рано от 24 часа преди началото на съответния период.

(a) Пробни периоди. Когато се абонирате за платено Съдържание, може да получите безплатен достъп до предимствата на абонамента за определен пробен период, след който ще бъдете таксувани, докато не анулирате абонамента си. За да избегнете таксуване, трябва да анулирате преди края на пробния период. След като анулирате изпробването, незабавно ще загубите достъп до съответното приложение и привилегиите от абонамента, освен ако не е посочено друго. Достъпът до подобни пробни периоди може да е ограничен до определен брой изпробвания за потребител през даден период или да е свързан с други ограничения.

(б) Анулирания. Можете да анулирате абонамент по всяко време преди края на приложимия период на таксуване, както е описано в Помощния център, и анулирането ще влезе в сила от следващия период. Ако например купите месечен абонамент, можете да го анулирате по всяко време през който и да е месец от абонамента и анулирането ще влезе в сила от следващия месец. Сумата за текущия период на таксуване няма да ви бъде възстановена, освен в случаите, посочени в правилата на Google Play за възстановяване на суми (например когато Съдържанието е дефектно). Абонаменти за Google Play Павилион: Ще продължите да получавате Съдържание и Актуализации (ако са приложими) за съответния абонамент за остатъка от текущия период на таксуване. След като този период приключи, ще запазите достъпа до вече доставените броеве на списанието, но достъпът ви до платено новинарско съдържание ще бъде прекратен в края на периода на таксуване, през който е анулиран абонаментът ви. Ако анулирате по време на пробния период, ще запазите достъпа до броевете на списанието, които са достъпни за вас през безплатния пробен период, но няма да запазите наличния през безплатния пробен период достъп до новинарско съдържание. Абонаменти за Google Play Музика: Ако анулирате абонамента си за Google Play Музика, ще продължите да имате достъп до Съдържанието от абонамента за тази услуга през остатъка от текущия период на таксуване. Достъпът ви обаче ще бъде прекратен в края на периода на таксуване, през който е анулиран абонаментът ви. В случай че анулирате абонамента си за Google Play Музика по време на безплатен пробен период, няма да запазите достъпа до Съдържанието от абонамента, което е било достъпно за вас през този период.

Дано да ти е станало по-ясно!
Успех!

преди 3 часа, цър-вул написа:

*88 нямаш ли?

Това пък що?
През А1 само ще „мине“ плащането - към месечната фактура.

Все едно да безпокоя обслужващата ме банка - за коректно направени плащания и проблем със стоката.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, jhoro написа:

Това пък що?

'щот (в случая за добро) операторът е блокирал плащането като надхвърлящо лимита.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
'щот (в случая за добро) операторът е блокирал плащането като надхвърлящо лимита.
Ха-ха-ха!
Ми ку беше … в рамките на лимита?
Ай, нидей са 'злага - мязаш на сирьозен чиляк!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване