Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, купувам си ваучер всеки месец(или по-точно,когато ми изтече текущия ваучер). Утре ,на 1.12.2020 ми изтича текущия ваучер. Брат ми не е на ваучер, а плаща такса всеки месец. Можете ли да ми кажете как той да изпрати смс и така да се зареди моя телефон с нов ваучер, без да ми се налага да излизам до easy pay. От това, което прочетох, той трябва да изпрати смс до номер 1616 и в този смс трябва да пише 08XXXXXXXX,YY , където 08XXXXXXXX е МОЯТ номер, а YY е стойността на ваучера, в случая 10,защото ще купя ваучер от 10 лв.  Правилно ли съм разбрал или начина е съвсем друг?И тази сума 10лв. ще му я удържат, когато той отиде да си плаща сметката ли?    И двамата сме към а1.                              Благодаря    

Редактирано от jeans
пропусната информация (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кой е оператора?

Теленор :

Цитат

Еднократното презареждане на кредит става по един от следните начини:

Чрез SMS:

Изпратете безплатно съобщение към номер 1818 със съдържание „08XXXXXXXX,Y”

08ХХХХХХХХ е номерът на получателя, а Y е сумата − цяло число между 8 и 15 лв.

Отделните елементи на съобщението (номерът на получателя и сумата) следва да се изписват отделени само със запетая, без интервали между тях.

През My Мenu:

Изберете *123# от клавиатурата на телефона си и натиснете OK/бутона за набиране. След като се появи менюто с опции за различни проверки и налични услуги, въведете 5(Uslugi), после 2(Uslugi za predplateni nomera), а накрая 1(Prezarezhdane na predplaten nomer).
Остава само да въведете номер на получател и сума в лева (в цяло число, между 8 и 15 лева) и да изчакате резултата от транзакцията.

През МyTelenor портал:

Необходимо е да имате регистрация в МyTelenor портал. За регистрация в МyTelenor портал, посетете следния линк След като се регистрирате в портала, въведете мобилен номер и парола за достъп и последователно изберете „Онлайн плащане“ и „Еднократно презареждане“. В следващите стъпки въведете номера на предплатена карта, сумата, която ще зареждате, както и кода, получен чрез SMS.

 

https://www.telenor.bg/bg/services/автоматично-презареждане-на-b-connect#node-content-30410

Виваком :
 

Цитат
  1. Въведете от Вашия мобилен телефон *137# и натиснете зелена слушалка;
  2. Ще се визуализира следното съобщение: "Molya, vavedete zhelanata suma v leva v XX.XX format.";
  3. Въведете желаната сума в лева и натиснете бутон за Изпращане;
  4. Въведете мобилния номер, който ще презареждате в някой от следните формати: 087yyyyyyy; 87yyyyyyy; 35987yyyyyyy; 0035987yyyyyyy; +35987yyyyyyy и натиснете бутон за Изпращане;
  5. Ще получите съобщение за потвърждаване/отхвърляне на транзакцията;
  6. За да потвърдите презареждането на сумата, въведете цифрата 1, а за да отмените транзакцията, въведете цифрата 2;
  7. Натиснете бутон за Изпращане;
  8. Като потвърждение за успешното презареждане, двете страни на транзакцията ще получат уведoмителни SMS-и.

 

https://www.vivacom.bg/bg/residential/ceni-i-uslugi/mobilni-uslugi/predplatena-karta/prezaredi-prijatel

А1 :

Цитат

A1 меню също е вариант за презареждане на предплатена карта. За целта абонат с договор към А1 България трябва да влезе в менюто с набиране на *123# и да избере A1 Uslugi и опция Zaredi Predplatena karta A1. Въведи номера на предплатената карта, която желаеш да заредиш и избери сума за презареждане – 7, 10 или 15 лв. Заредената сума се отразява в следващата месечна сметка на абоната, който е направил презареждането презA1 меню.

https://www.a1.bg/prepaid-prezarezhdane#faq_9
 

Edit : Важно условие е и двамата да сте към един и същи оператор.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! Към А1 съм .Само да попитам нещо, което преди малко ми казаха,че е възможно да е проблем . Ако текущият ми ваучер изтича утре, то ако презаредя с смс нови 10 лв., това значи ли,че все едно съм с нов ваучер или това ново презареждане на 10 лв. върви със срока на текущия ваучер?Т.е. моя ваучер като изтича на 1.12, ако днес брат ми ми зареди още 10 лв. с смс, то тези 10лв от утре няма да мога да ги ползвам,т.е. тия 10 лв. не идват с нов срок от 20 дни, а са свързани със стария срок. Това така ли е наистина?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Новото зареждане подновява срока на валидност ако сумата покрива минимума изискван от оператора за подновяване валидност.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какви са тея ваучери на А1 дето трябва да ги зареждаш всеки месец? При Примата само безплатните минути са за един месец иначе през 3 месеца трябва да я презареждаш с 7 или повече лева за да не ти откраднат натрупаната сума в сметката тея мръсници от А1 (прекръстиха се от ментел на А1 ама същите крадци си останаха)


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване