Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Покана за доброволно плащане при "невърнато" оборудване към Виваком.


Препоръчан отговор


Здравейте! 

Имам следния казус, който ще се опитам да споделя на кратко, защото сагата е голяма! 

През март месец миналата година/2020/, след редица опити да докажа, че услугата - кабелна и интернет от Виваком, гр. Костенец, не се предоставя качествено, успях да прекратя договора без да плащам неустойки! Върнах оборудването и се подписах на Приемо-предавателен протокол, който подписах без много, много да чета, за което искрено съжалявам една година по-късно! 

Преди Коледа получих покана за доброволно плащане. Направих си своето проучване и се оказа, че според тях не съм си върнала оборудването, за което дължа неустойки. Отидох във Виваком и представих протокола, с който мога да удостоверя, че съм върнала въпросното оборудване. От там ми обясниха, че поради технически причини не били регистрирали протокола в системата още март месец, когато ми го издадоха. За това не излизало, че съм го върнала и т. Н.  

Приспадна ми се голяма част от сумата благодарение на това доказателство, НО останаха едни пари, които са за невърнат рутер и в протокола, който имам за върнато оборудване не фигурира, за съжаление. Оборудването Е върнато, но не са вписали рутера, аз съм се подписала и това е. 

Смятам, че са си прибрали рутера и има някаква нередност. 

Въпросът ми е, според вас каква би могла да бъде ползата от такова действие... Опитвам се да си изясня картинката.. 

Благодаря за вниманието! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Нибелунга написа:

Здравейте! 

Имам следния казус, който ще се опитам да споделя на кратко, защото сагата е голяма! 

През март месец миналата година/2020/, след редица опити да докажа, че услугата - кабелна и интернет от Виваком, гр. Костенец, не се предоставя качествено, успях да прекратя договора без да плащам неустойки! Върнах оборудването и се подписах на Приемо-предавателен протокол, който подписах без много, много да чета, за което искрено съжалявам една година по-късно! 

Преди Коледа получих покана за доброволно плащане. Направих си своето проучване и се оказа, че според тях не съм си върнала оборудването, за което дължа неустойки. Отидох във Виваком и представих протокола, с който мога да удостоверя, че съм върнала въпросното оборудване. От там ми обясниха, че поради технически причини не били регистрирали протокола в системата още март месец, когато ми го издадоха. За това не излизало, че съм го върнала и т. Н.  

Приспадна ми се голяма част от сумата благодарение на това доказателство, НО останаха едни пари, които са за невърнат рутер и в протокола, който имам за върнато оборудване не фигурира, за съжаление. Оборудването Е върнато, но не са вписали рутера, аз съм се подписала и това е. 

Смятам, че са си прибрали рутера и има някаква нередност. 

Въпросът ми е, според вас каква би могла да бъде ползата от такова действие... Опитвам се да си изясня картинката.. 

Благодаря за вниманието! 

Ами те каките и батковците в тия офиси милите са толкова некадърни и небрежни милите че имам чувството че ги избират с конкурс.
Преди години имах подобен казус с тогавашния Мтел(Днешен А1) който беше купил моя доставчик в ония години(Мегалан). Прекратих си договора както си му е реда, с протокол за върнати устройства и всичко ок. Някъде година и нещо по-късно, ми звънят от фирма за събиране на задължения и някакъв почва да ми обяснява как съм дължал пари на Ментела и т.н., казах му че с тях нямам нищо общо над година вече, оня взе да съска нещо в слушалкатаи и му затворих, Бях навън и на път имах офис на въпросния оператор затова директно влязох там. Обясних защо съм отишъл,. каката щракна нещо и вика, ми да ползвате интернет и телевизия... при което аз стоя и я гледам като гръмнат. Рекох чакай бе аз не живея на тоя адрес от повече от година, имам си документи че съм си прекратил договора и т.н., ами донесете го и ще видим.
Прибрах се, намерих документа, върнах се, оная гледа дзвери се, свива рамене, рече, ами аз няма какво да направя трябва да пишете жалба.
Жалба ли?
Излязох си, претичах до големия офис в мазето на Халите(първо защото е най големия техен офис който ми е познат и второ защото точно там си прекратих договора), влизам за съжаление онзи който тогава ми прекрати соговора не беше там, но ме посрещна друга кака. Обясних з акакво съм там, онази почна да ми разтегля локуми как трябвало да платя, точно повиших еко тон щото почнах да се изнервям и минава една жена да кажем около 40те личеше си че по важна клечка от каките по гишетата. Пита ме какво става, обясних, седна тя на мястото на момичето, щракна тук-там на компютъра, даде ми една бланка за жалби, каза ми какво точно да напиша, преснима ми протокола и самата тя ми каза че най вероятно който ми е приключвал договора не си е свършил работата.
Прие ми жалбата казах че в такъв и такъв срок ще получа СМС че има решение на казуса(Не помня точни срок), така и стана, дойде СМС-а, отидох, същата ме посрещна и ми връчи ПИСМЕНО ИЗВИНИНЕНИЕ от Мтел като ме увери че въпрсните начислени суми са анулирани.

В този смисъл искам да ти кажа :

1. На вероятно и в твоя случай се касае за небрежен пъпчив малоумник.
2. В Костенец не знам дали имате големи офиси на операторите, ако не в някой близък град (София или Пазарджик) посетете голям офис на оператора и задължително поискайте да говорите с управител.

Успех! :)
 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, hbuchtev написа:

Здравей Нибелунга, във връзка с темата:

Когато Виваком бяха БТК и включваха с техните модеми по телефонна линия, то брат ми също имаше "приключение" с върнат модем.

Добре че си пазеше Приемо-предавателен протокол и вътре беше описан телефонния им модем.

Два пъти ходи да им показва протокола и накрая казаха че имало някаква грешка в системата им, но спряха със заплахите.

Сигурно е практика при тях щом все още се опитват с тези номера.

Благодаря за обратната връзка! Брат ви е умен човек😊.. Лошото при мен е, че в моя протокол не е отбелязано, че съм върнала модема/рутера, а само приемника, адаптера и т. Н.

Чудих се дали може да ползват рутера самостоятелно, за да си го присвоят и отбележат все едно, че не съм го върнала. Струва ми се, че има някаква схема.. Каква им е изгодата?! 

Още веднъж благодаря за инфото! :)

преди 32 минути, Bubbles написа:

Ами те каките и батковците в тия офиси милите са толкова некадърни и небрежни милите че имам чувството че ги избират с конкурс.
Преди години имах подобен казус с тогавашния Мтел(Днешен А1) който беше купил моя доставчик в ония години(Мегалан). Прекратих си договора както си му е реда, с протокол за върнати устройства и всичко ок. Някъде година и нещо по-късно, ми звънят от фирма за събиране на задължения и някакъв почва да ми обяснява как съм дължал пари на Ментела и т.н., казах му че с тях нямам нищо общо над година вече, оня взе да съска нещо в слушалкатаи и му затворих, Бях навън и на път имах офис на въпросния оператор затова директно влязох там. Обясних защо съм отишъл,. каката щракна нещо и вика, ми да ползвате интернет и телевизия... при което аз стоя и я гледам като гръмнат. Рекох чакай бе аз не живея на тоя адрес от повече от година, имам си документи че съм си прекратил договора и т.н., ами донесете го и ще видим.
Прибрах се, намерих документа, върнах се, оная гледа дзвери се, свива рамене, рече, ами аз няма какво да направя трябва да пишете жалба.
Жалба ли?
Излязох си, претичах до големия офис в мазето на Халите(първо защото е най големия техен офис който ми е познат и второ защото точно там си прекратих договора), влизам за съжаление онзи който тогава ми прекрати соговора не беше там, но ме посрещна друга кака. Обясних з акакво съм там, онази почна да ми разтегля локуми как трябвало да платя, точно повиших еко тон щото почнах да се изнервям и минава една жена да кажем около 40те личеше си че по важна клечка от каките по гишетата. Пита ме какво става, обясних, седна тя на мястото на момичето, щракна тук-там на компютъра, даде ми една бланка за жалби, каза ми какво точно да напиша, преснима ми протокола и самата тя ми каза че най вероятно който ми е приключвал договора не си е свършил работата.
Прие ми жалбата казах че в такъв и такъв срок ще получа СМС че има решение на казуса(Не помня точни срок), така и стана, дойде СМС-а, отидох, същата ме посрещна и ми връчи ПИСМЕНО ИЗВИНИНЕНИЕ от Мтел като ме увери че въпрсните начислени суми са анулирани.

В този смисъл искам да ти кажа :

1. На вероятно и в твоя случай се касае за небрежен пъпчив малоумник.
2. В Костенец не знам дали имате големи офиси на операторите, ако не в някой близък град (София или Пазарджик) посетете голям офис на оператора и задължително поискайте да говорите с управител.

Успех! :)
 

Благодаря за обратната връзка! Споделям инфо, за да са подготвени хората, които се интересуват от подобни теми. Трябва да се знае, че наистина се случват злоупотреби умишлени или поради некомпетентност при някои служители. Операторите като цяло всичките за мен са еднакви. Всеки със своя "номер"! Важно е да се научим и проявим търпение да четем между редовете, да внимаваме какво подписваме и да не се отказваме да си търсим правата, когато има установена нередност. Съгласна съм, че понякога и ние като клиенти може да допуснем някоя грешка, но от нас не се очаква да сме наясно с тяхната работа. Това е тяхно задължение! На кратко... Нямам думи вече! Преди да прекратим договора от 1-3 месец се разправях с местната касиерка, техническите им екипи и оператори, които ми казваха различни неща! Подадох и жалба! Както и да е.. Сега ще видя как ще процедирам. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно е честа практика тея от виваком "да забравят" да впишат върната техника в системата с надеждата да измъкнат някой друг лев допълнително.

Ноември месец майка ми влезе в същия сценарий, бащата почина ноември (лека му пръст) - имаха абонамент интернет + телевизия с два приемника + GSM. И майка ми отишла със смъртния акт да прекратят сим картата на баща ми, а договора за телевизията да се прехвърли на нейно име. Само че служителката я убеждава, че е по-добре напълно да се прекрати договора и да се сключи нов договор, със връщането на цялата техника и монтиране на нова. Връща се всичко, медиа конвертор, сутч, рутер и два приемника, описва се всичко в протокол със серийните номера, обаче след два дни като идват техниците носят само един приемник и в същото време от офиса им звънят на майка ми, че трябва или да върне другия приемник или да го плати. Добре че поне станало скоро след връщането и като отишла да се разправя в офиса им била на смяна същата кифла на която върнала техниката и която "забравила" да впише в системата и втория приемник.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, ined написа:

Явно е честа практика тея от виваком "да забравят" да впишат върната техника в системата с надеждата да измъкнат някой друг лев допълнително.

Ноември месец майка ми влезе в същия сценарий, бащата почина ноември (лека му пръст) - имаха абонамент интернет + телевизия с два приемника + GSM. И майка ми отишла със смъртния акт да прекратят сим картата на баща ми, а договора за телевизията да се прехвърли на нейно име. Само че служителката я убеждава, че е по-добре напълно да се прекрати договора и да се сключи нов договор, със връщането на цялата техника и монтиране на нова. Връща се всичко, медиа конвертор, сутч, рутер и два приемника, описва се всичко в протокол със серийните номера, обаче след два дни като идват техниците носят само един приемник и в същото време от офиса им звънят на майка ми, че трябва или да върне другия приемник или да го плати. Добре че поне станало скоро след връщането и като отишла да се разправя в офиса им била на смяна същата кифла на която върнала техниката и която "забравила" да впише в системата и втория приемник.

Безсрамници! Много съжалявам за баща Ви! 

Днес ще ходя до техния магазин в Костенец и незнам какво да се разправям.. Като няма с какво да удостоверя, че съм върнала И рутера, в протокола нали не са го вписали.. Да се позовавам само по моя спомен, че съм върнала всичко, знам какво ще ми отговорят! Явно, ще трябва да си заплатя останалите 53лв.,не е въпроса в парите, проблемът е принципен. Правят ни на глупаци! Гневна съм, но и аз имам вина като не съм прочела добре какво подписвам.. 🙁


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване