Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с навигацията и стартиране на приложението EON TV


Виж решението Разрешен от Coco1,

Препоръчан отговор

Здравейте, не знам дали е правилното място да задам въпроса си. Купих си навигация за моята кола, която е с подобрени характеристики от предходната, на която имах приложението EON TV.
Когато инсталирам приложението и го стартирам ми изписва това което ще прикрепя като снимка към поста. С андроид 10 е както пише че сайта им поддържа а и на предходната нямаше този проблем които тук го имам. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля за съвет!

FullSizeRender (1).jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Raze написа:

Има ли root достъп до устройството?

мога да вляза в подменю което предполагам е root достъп. изисква ми пин и когато го въведа излизат доста други настроики но от фирмата от която закупих навигацията ми казаха да не бутам понеже може да я повредя.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Root достъп означава, че имаш достъп да модифицираш системните папки на устройството. Можеш да провериш например с това приложение:

Root Checker - Apps on Google Play

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, stefko_jicata написа:

мога да вляза в подменю което предполагам е root достъп. изисква ми пин и когато го въведа излизат доста други настроики но от фирмата от която закупих навигацията ми казаха да не бутам понеже може да я повредя.

Това предполагам е мобилната версия на приложението, където се логваш с имейл и парола ?

Има още една версия където се влиза с код.

Коя версия ползваш ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Coco1 написа:

Това предполагам е мобилната версия на приложението, където се логваш с имейл и парола ?

Има още една версия където се влиза с код.

Коя версия ползваш ?

Изтеглих го от app store принципно с имейл и парола беше старият предполагам че и този ще е такъв. Въпроса е че тук дори не ме допуска да въведа единствено избирам регион и доставчик и после излиза това съобщение. Проблем с приложението на булсат нямам единствено с това на ЕОН

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, stefko_jicata написа:

Изтеглих го от app store принципно с имейл и парола беше старият предполагам че и този ще е такъв. Въпроса е че тук дори не ме допуска да въведа единствено избирам регион и доставчик и после излиза това съобщение. Проблем с приложението на булсат нямам единствено с това на ЕОН

Изтегли апк файл с версия 3.94 и я инсталирай, тя е за телевизор

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Coco1 написа:

Изтегли апк файл с версия 3.94 и я инсталирай, тя е за телевизори. 

 

 

@NewRedDragon Кое точно е смешно

Уф... извинявай - грешка....дебели са ми пръстите за екрана на телефона.....

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Решение
преди 42 минути, stefko_jicata написа:

Въпроса е че тук дори не ме допуска да въведа единствено избирам регион и доставчик и после излиза това съобщение

Мобилното приложение е само за телефони и за да стартира проверява разни неща които в новата навигация явно ги няма.

TV версията на приложението обикновено тръгва на устройства където мобилната не иска. Но цената е друга.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Coco1 написа:

Мобилното приложение е само за телефони и за да стартира проверява разни неща които в новата навигация явно ги няма.

TV версията на приложението обикновено тръгва на устройства където мобилната не иска. Но цената е друга.

 

благодаря следмалко ще пробвам!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Coco1 написа:

Мобилното приложение е само за телефони и за да стартира проверява разни неща които в новата навигация явно ги няма.

TV версията на приложението обикновено тръгва на устройства където мобилната не иска. Но цената е друга.

 

Инсталирах го и мисля че ще тръгне но трябва да активирам кода за съжаление вече имам на телевизора и няма как да го отпиша... явно това е решението просто ще потърся друг акаунт който да активира приложението на навигацията. Благодаря!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване