Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем при поща в abv.bg


Виж решението Разрешен от Joss Bomon,

Препоръчан отговор

Здравейте,

Надявам се, че пиша в правилния раздел. Имам поща в abv, в която не съм влизал от повече от 180 дни, като за да възстановя достъпа ми изисква да дам телефонен номер, въпреки че пише, че не е задължително да се попълни; няма опция да продължа напред без уж незадължителния телефонен номер. И преди съм имал подобна ситуация и съм се оправял и без телефонен номер. Свързах се със съдействие с екипа на сайта, откъдето единствената предложена опция е да поискам потвърждение чрез електронен подпис. Все пак, това не е служебна поща, че да си давам истинското име или лични данни.

Бих искал да попитам дали има възможност за възстановяване на достъпа на пощата без да давам такива лични данни като телефонен номер, или пък да използвам електронен подпис (какъвто на този етап не смятам да правя)?

Поздрави

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами и да питаш нас, след като от тяхната поддръжка са ти отговорили, че няма, значи такива са им правилата и нищо не можеш да направиш. Или се съгласяваш с тях, или не ползваш въпросната поща.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Решение

Не натискай маркирания бутон "Запиши и продължи", а натисни "Отказ". Би трябвало да те пусне в пощата ако не си променил останалите данни.

Можеш да ползваш и алтернативен имейл за смяна на паролата. Щом не си влизал 6м., възможно е да ти искат да смениш паролата с нова и по-сигурна.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, Joss Bomon написа:

Не натискай маркирания бутон "Запиши и продължи", а натисни "Отказ". Би трябвало да те пусне в пощата ако не си променил останалите данни.

Можеш да ползваш и алтернативен имейл за смяна на паролата. Щом не си влизал 6м., възможно е да ти искат да смениш паролата с нова и по-сигурна.

Благодаря за напътствието! Влезнах да изпробвам варианта, но нямаше опция отказ, а само "потвърди". Обаче, пробвах да им дам само алтернативен имейл, без телефонен номер, и ме пусна в пощата със старата парола (мисля, че и по-рано днес пробвах същото без резултат, но може и да съм се объркал). Както и да е, това напълно решава проблема. Много благодаря!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...