Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Какви са причините за силна пара от пробката на радиатора


Reckitjesok

Препоръчан отговор

Бмв 318 1997 година, Тук от седмица парното ми започна да духа студено и работи много слабо, реших да сменя антифриза обаче от пробката, която е точно до капачката на антифриза казанчето, като я развъртях почна да шупти много силна струя и всичко под капака стана вода, та след като я обезвъзвуших реших пак да пробвам и пак същата работа и това хич не е нормално, постоянно надува. Имах съмнения за гарнитура, но да отбележа че колата си държи нормални градуси, не загрява, маслото е добре и няма цветен пушек отзад, било син или черен, има само бял пушек и то зимата на студен мотор. Иначе върви набира без проблеми, но днес ми се случи да се пръсне водно съединение. Отидох в един сервиз, двамата майстори поспориха, като единия твърди гарнитура на глава или бутало, а другия твърди че било радиатор или запушване някъде, а аз като видях че спорят и се махнах от сервиза, моля дайте вашите мнения какви може да са причините 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам и си нямам хал хабер от БМВ, но на моето сеатче беше по същият начин и се оказа точно гарнитура щом надува маркучите... Иначе не вдигаше градуси и нямаше парно и да речем на място като я задържа на 2000 оборота или в движение се появяваше парното, но оставя ли я на едно място да работи и се губеше парното, по моята логика ако е запушен радиатора просто няма да имаш парно, при мен след ремонт на гарнитурата в началото беше ми се запушил радиатора на парното и нямаше парно, но не надуваше след промивка   си тръгна топлото и до ден днешен. Но щом изхвърля вода за мен си е гарнитура.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Ant1Lamer написа:

Не разбирам и си нямам хал хабер от БМВ, но на моето сеатче беше по същият начин и се оказа точно гарнитура щом надува маркучите... Иначе не вдигаше градуси и нямаше парно и да речем на място като я задържа на 2000 оборота или в движение се появяваше парното, но оставя ли я на едно място да работи и се губеше парното, по моята логика ако е запушен радиатора просто няма да имаш парно, при мен след ремонт на гарнитурата в началото беше ми се запушил радиатора на парното и нямаше парно, но не надуваше след промивка   си тръгна топлото и до ден днешен. Но щом изхвърля вода за мен си е гарнитура.

То и аз имам съмнения за радиатор защото лекичко ми губи антифриз и вероятно има дупка но имам съмнения и да е запушен, но за останалото не знам дали това са причините за описаните симптоми по горе и кое има общо и кое няма 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

ами на мен като пипнех маркучите където влизат в самото радиаторче на парното единият беше топъл другият студен тоест влизаше топла вода, но не излизаше от другата и след промивка и двата са топли, ако единият е студен или и двата значи има проблем трябва и двата да са топли. Но пак казвам за мен си за гарнитура не трябва да избива налягане така и да изкипява така вода, нали трябва да си има налягане в системата, но не и да не можеш да стиснеш маркуча при мен бяха на камък преди ремонта и не можеше да ги стиснеш маркучите. Сега дори и на 90 градуса като ми е отварям си капачката без проблеми без да изкипява и такива неща само едно леко изсъскване се чува и това е.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А може и да е - термостат.

Нямаш избор - вероятните повреди са много и ще трябва да вземеш всичките в предвид, ти или майстора. Поне - преди да си почнал да разглобяваш. И общо взето ще трябва да разглобиш всичко.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, dimy написа:

А може и да е - термостат.

Нямаш избор - вероятните повреди са много и ще трябва да вземеш всичките в предвид, ти или майстора. Поне - преди да си почнал да разглобяваш. И общо взето ще трябва да разглобиш всичко.

 

Автора каза, че вдига нормални градуси, следователно термостата му работи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, S197 написа:

Автора каза, че вдига нормални градуси, следователно термостата му работи.

 

Да, това го бях пропуснал.

Значи, ако не е термостат и ако не е радиатор, след като в началото има нормални градуси - май ще трябва да сваля главата след като губи охладителна течност. Нали не капе под колата?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Reckitjesok написа:

То и аз имам съмнения за радиатор защото лекичко ми губи антифриз

Отваряй за ремонт, за да не сменяш после двигател!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, dimy написа:

А може и да е - термостат.

Нямаш избор - вероятните повреди са много и ще трябва да вземеш всичките в предвид, ти или майстора. Поне - преди да си почнал да разглобяваш. И общо взето ще трябва да разглобиш всичко.

 

Ами термостата отвори ама късно, поне по признаците на водното съединение.

преди 1 час, dimy написа:

 

Да, това го бях пропуснал.

Значи, ако не е термостат и ако не е радиатор, след като в началото има нормални градуси - май ще трябва да сваля главата след като губи охладителна течност. Нали не капе под колата?

Ами до сега не е капала, но днес забелязах че има леко капене и вероятно се усъмних за запушване или спукан радиатор но не можах да го проследя и да се уверя напълно. А защо да свалям главата и какви са признаците за гарнитура и глава, щото не вдига градуси, няма чер или зелен пушек нито маслото се е разбутало по цвят

преди 1 час, JKirilov написа:

Отваряй за ремонт, за да не сменяш после двигател!

Е как разбра че е двигател 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Reckitjesok написа:

Е как разбра че е двигател 

Написъл съм после, когато се опече всичко. Много ще имаш да патиш...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, dimy написа:

Ееее, щом капе - търси там причината! Никакви глави, никакви двигатели. Виж къде изтича ...

После ще гледаш главата.

Ами не знам ама защо тогава надува ако е радиатор, и самата причина че нямам парно викат гарнитура ама не знам, не ми е губила течност но днес чак капеше 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, Reckitjesok написа:

Ами не знам ама защо тогава надува ако е радиатор, и самата причина че нямам парно викат гарнитура ама не знам, не ми е губила течност но днес чак капеше 

 

Пич, капе ли???

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, dimy написа:

 

Пич, капе ли???

Да ти кажа честно, мисля не, значи до сега не е капала, днес като долях антифриз капеше от капачката но май го бях препълнил, преди малко я запалих и гледах, нямаше да капе, но където по рано ми е гръмнало водно съединение където надува както съм описал от пробката как фъшти силно

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, цър-вул написа:

"Надуването" на охладителната система е сигурен признак за дефектирала гарнитура!

 

Ами той дори не знае дали капе ...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, цър-вул написа:

"Надуването" на охладителната система е сигурен признак за дефектирала гарнитура!

А има ли вероятност да е от парното ако е запушено някъде или примерно

преди 46 минути, dimy написа:

 

Ами той дори не знае дали капе ...

Ами описах това което видях само

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Reckitjesok написа:

или примерно

запушено изходно налягане не създава. Ако измериш налягането на цилиндрите, ще установиш, че в някой от тях то е мн. ниско. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 13.01.2023 г. в 10:08, Reckitjesok написа:

А има ли вероятност да е от парното ако е запушено някъде или примерно

Ами описах това което видях само

Просто сложи един кашон под колата и ще разбереш дали капе или не. Оставяш го за няколко часа или ден. Най-стария и най-ефективен метод, за да разбереш дали имаш течове и т.н. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата на главата е "духнала" между водна риза на блока и цилиндър, тоест част от компресията на цилиндъра влиза под налягане във водната система и "надува".В момента може и да е съвсем малко, но ще се увеличи.Вече Ви е "гръмнал" маркуч , може да се случи същото и с радиатора.По-горе са Ви дали два съвета:

1.Мери се компресия.

2.Тест за изгорели газове във водата.

 

п.п. И сменете "майсторите".Успех.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...