Как Човечеството бе поробено

Как Човечеството бе поробено

 

От българската история знаем, че когато падаме под Турско робство, наред с установяването на политическите управленски структури, поробителят налага турския език и култура и ислямското вероизповедание сред българския народ. Това е  извършвано с цел, да се заличи самостоятелната ни народоосъзнатост и да бъдем уеднаквени с останалата част от преди това многообразната по отношение на религия и народности Империя, като по този начин станем по-лесни и безопасни за управление. В българската история и преди това е провеждана такава асимилационна програма, например по време на Византийското робство, с въвеждането на гръцкия език и след това през четирите десетилетия, когато сме неофициално 16-та република в състава на СССР, с въвеждането на задължителния руски език в учебната програма.

Това не е никаква новост или изключение, а задължителна стъпка при поробването на народите по цялата Земя. По същият начин, това бе наложено на повече от 150 нерускоговорящи народи и народности под юрисдикцията на СССР. Колониалните държави следват същата схема на заробване. В Северна Америка местните мезоамерикански народи, заедно с африканските роби биват „цивилизовани” с английски език. В Индия, в Австралия, в Африка и в другите колониални владения на Короната, английският език става задължителен, както в училище, така и в институциите и учрежденията. Френският език става задължителен във Френската колониална империя, простираща се от Северна Америка, Западна и Екваториална Африка, островите в Индийския океан и Югоизточна Азия до островите в Тихия океан. В Южна Америка Испанската и Португалската монархии налагат за официални своите езици в колониите, станали впоследствие държави, които заместват някога могъщите империи на инките, маите и ацтекиге.

Поробителят, като налага езика, културата, навиците, нравствеността и религията върху поробените народи, преследва асимилаторска стратегия, с крайна цел пълното заличаване и унищожаване на изначалната им родово-унаследена битийност и изкуствено насаждане на иначе чужди за тях потребности, цели, стремления и мироглед. Най-прекият път, по който се осъществява тази подмяна на парадигмата и самосъзнанието на един народ е чрез децата!!!

Подмяната на парадигмата и самосъзнанието на поробения народ се осъществява главно и на първо място чрез Системата на Образованието. Думата „система” произлиза от гръцката дума sustēma, където sun означава „съ-, заедно с” и histanai  означава „поставям, опъвам, нареждам”. С тази дума хората от древната Гръко-Римска цивилизация са обозначавали системата на градските канализации. Трябва много да се замислим, каква е целта на масовото съвременно използване на тази дума. Етимологията на думата „култуРа” – култ към Ра (Бога-Слънце) ни навежда на много интересна  взаимовръзка с думата „проСВЕТа”, означаваща осветляване от Бога-Слънце на „разума”, където имаме Ра + Аз (Себето) + Ум. Замяната, обаче, в последно време на думата „просвета” с „образование”, където „Об(ич)+РА+АЗ” е обичта и еднаквопоставеността на Ра и Аза и „зование” е призванието за достигането му, ни отвежда в съвсем друга посока.

За всеки, който не гледа с „розови очила” училищните програми, наложени от ЮНЕСКО навсякъде по света, където ООН е простряло пипалата си, ще установи няколко неопровержими факта за това на какво се учат децата:

1)      Истината произлиза от авторитетните източници, на служба на властващият Елит. Никой не може да оспори факта, че Илюминатският Елит, чрез своите банкерски династии, финансира всички Академични научни институти, Университети и училища навсякъде по света. Следователно, всичко, което се преподава в училищата е само и единствено гледната точка и ВЯРВАНИЯТА на „ЕЛ-ЛИТА”, т.е. „избраните” да служат на бог „Ел”.

 

El_phoenician.jpg

Това е изображението на бог Ел с финикийски букви, в което безпогрешно можем да познаем „ъгъла” или „пергела” от Масонските печати и символи.

 

2)      Интелигентността е способността да запомняме, повтаряме и преповтаряме. Още от най-крехка възраст ние всички сме насилвани да помним чрез многократно повтаряне „знанията”, които Елитът прави достъпни за нас. Никакво отклонение от числата, данните, „фактите”, историческите „събития” и личности не се допуска. По това дали сме наизустили преповторената от учителите информация преподадена им от техните учители, ни се лепват етикетите „умен” или „глупав”.

3)      Прецизността на паметта и повторението се възнаграждават. Имам ярки спомени от Гимназията, особено от часовете по така наречените „разказвателни предмети”, когато „отличните” изпитвани съученици, рецитираха урока буквално, дума по дума, спазвайки с точност дори свързващите частици в сложните изречения. Те винаги биваха най-високо оценявани и давани за пример, без значение, че устата им не бе промълвила нито една собствена мисъл. Думата „гимназия” (γυμνάσιον) е гръцка  и означава „спортна площадка”, където младите играели и тренирали голи и неминуемо ме навежда на размисъл, за това как е злоупотребявано с нашата интелектуална първичност и „голота”, за да бъдем индоктринирани в безпочвените и зловредни вярвания на Елита.

 

4)      Несъгласието се наказва. В горните училищни класове и в Университетите, каквото и да е отстояване на собствени възгледи се наказва, дори и дисциплинарно и с изключване. Това ясно показва страха, който властващата Върхушка изпитва от инакомислещите. Най-висшата свобода на Човека, да има собствена мисъл и възгледи, трябва да бъде изтръгната и потъпкана още в зародиш, защото интелектуалното дисидентство неминуемо ще доведе до политическа зрялост и жажда за реални свободи.

5)      Интелектуално и социално всеки трябва да се подчини. Като се започне още от детските ясли, детската градина, началното училище, гимназията и т.н., всеки индивид не трябва да е различен от другите и трябва да бъде подчинен на властващия светоглед на системата от вярвания на Илюминатския Елит. Еднаквостта и конформизмът са високо възнаградени, докато различността, собствената мисъл, изследванията и заниманията извън определеното статукво водят до наказания, алиениране и остракиране на индивида.

Ето, как достигаме до днешното положение на Човечеството. За мнозинството от програмираната, чрез банкерските масмедии „цивилизована” общественост, например, има разделение между религия и държава. Това лесно се опровергава, като се вгледаме внимателно с трезв и необременен поглед във фактите. Като остави настрана всеобщо-известните доказателства, като аудиенциите на всички уж светски Американски и други държавни глави при Папата, с прочутото целуване на пръстена му (и признаване на подчинено положение) – символ на властта, дадена уж от Св. Петър, да господства върху тази Земя, статута на Английската кралица, като глава на църквата в Обединеното кралство и аудиенциите и поклоните на същите тези глави пред нея, както и баснословните богатсва на Ватикана, някои твърдят, че те съставляват повече от половината богатсво на Западния свят, търсещият истината трябва да се потопи и разгадае окултната (означаваща „скрита, потайна”) глъбина на заобикалящият го свят.

Търсещият истината, дълбаещ все по-надълбоко в „пластовете покриващи истината” (както казва Масонът-„астронавт” Нийл Армстронг), започва да се убеждава все повече, вътре в себе си, че Съвременната Наука не е нищо повече от религия. Религия на основата на Масонските вярвания, Слънцепоклонничеството, Материализма, Сатурнизма и Сатанизма. Съвременната Наука е езикът, на който властващият Илюминатски Елит задължава всички нас, още от детските си години, да говорим. И нека да бъдем наясно, че този език е дълбоко символен и изразява идеите на Слънцепоклонническо-материалистко-Сатурнистко-Сатанистката религия на Властващия Елит.

Съвременната наука учи, че Човеците сме се появили съвсем случайно, абсолютно без никаква причина, чрез еволюционната верига на невероятната непредсказуема случайност, започваща в първичното море от едно едноклетъчно и преминаваща през амеби, риби, влечуги, „динозаври” (напълно сатанинско измислено същество), маймуни и маймуночовеци, населяващи въртящо се около себе си с много над свръхзвуковата скорост скално кълбо, наречено „планета”, обикалящо с невъобразима за ума скорост от 107 000 км/ч около Слънцето, което заедно с нас и други т.нар. „планети”, лети с почти милион километра в час около въображаема „Галактика”, носеща се с много милиони километри в час незнайно накъде, но „знайно” само за тях откъде..., естествено, от Големия взрив преди 14 милиарда години, възникнал от АБСОЛЮТНОТО НИЩО, който вместо да разруши това същото НИЩО, както всички други взривове, които сме виждали около нас, нещо се объркал и взел, че СЪЗДАЛ цялата невероятна хармония, красота, светлина, любов и живот около нас и, естествено, това всичкото станало съвсем случайно, без никакъв замисъл – по погрешка!!!...

Но къде са доказателствата за такова безумно твърдение, като горното?! Къде са емпиричните доказателства?

Никой човек, живял някога на тази Земя не е нито усещал, нито виждал това предполагаемо въртене около оста в източна посока - за географската ширина на България, скоростта би трябвало да е над 900 км/ч. Всички сме преживявали и с носталгия си спомняме за безмълвно тихите вечери на село, седнали на пейката в двора, когато дори и щурчетата са спрели свирнята си и не смеем да помръднем, защото всичко е така замряло, че сякаш не съществува. Или пък споменът за слънчевата полянка сред летните жеги, когато дори стрък тревица не помръдва, а мухите и пчелите са се изпокрили, за да се спасят от жарките лъчи на Слънцето. И тогава ли се въртим с над 900 км/ч в източна посока??!! А когато повява западен, северен или южен вятър и тогава ли се движим с 900 км/ч в източна посока??!!

Провеждани са десетки експерименти, за да се докаже, че Земята извършва някакво движение и всичките са били неуспешни. Най-известните от тях са: „Провалът на Ейри”, Експериментите на Майкълсън-Морли, Експеримента на Саняк и много други. Тези експерименти доказват, че Земята е в абсолютен покой! В действителност се случва, точно това, което виждат и чувстват сетивата ни: Земята е в съвършен покой, а Слънцето, Луната и звездите се движат закономерно в абсолютно прецизна периодичност по небосклона, което би било невъзможно, ако извършваме всички тези въртящи се елиптични и постъпателни движения с невъобразими за човешкия ум скорости из предполагаемия безкрай на „Галактиката”.

От друга страна, още от времето на Тихо Брахе (отровен с живак от ученика си Коперник) е доказано, че паралакс не съществува. Измерваният, уж, от съвременната наука в съвременните масонски обсерватории паралакс е толкова безкрайно малко число, че е в рамките на статистическата грешка. Например, паралаксът на Проксима, Центурий – най-близката до Слънцето звезда, е 0,76 от дъговата секунда. Първият „измерен” от учените-Масони паралакс е през 1838 година на звезда 61 от Лебед и е 0,31 част от дъговата секунда или 1 / 11613 част от дъговия градус!!!!!!! Чудно, как през 1838 година са имали компютърната техника да измерят една единадесетхиляди шестотин и тринадесета част от градуса!!!! И не е ли това началото на Масонските „астрономически” мистификации! Съвременните учени-Масони твърдят, че вече измерват паралакс от милионни части от дъговата секунда!!!!! Това, естествено никой освен тях самите не може да „провери”, тъй като такава „апаратура” никъде не е достъпна за обикновеният човек и ние трябва отново да се доверим на тяхната „честна” дума!

Нека пак, докато четем тези редове, се замислим, дали България се върти с бясната скорост от 900 км/ч в източна посока, докато мъничкото врабче, кацнало на отсрещното дърво, прехвръква от клон на клон в западна посока и не е отнесено от ураганния вятър??!!

Някои веднага ще възроптаят: „Но нали имаме ракети, совалки, Международна космическа станция, които обикалят „планетата”!?”

 

Важно е да се каже, че НАСА и всички други Космически агенции са Масонски активни мероприятия за пълна заблуда на Човечеството. Всичките „астронавти-космонавти” са Масони и като всички други Масони са положили кръвен обет за мълчание до смъртта си. Принципът, залегнал в основата на реактивната и ракетната техника е Третия Закон на Нютон, който гласи: Всяко действие има равно по големина и противоположно по посока противодействие. Това означава, че е абсолютно необходима веществена среда, като въздух, вода или друга, за да има от какво да се оттласне реактивният двигател. Тези двигатели извършват постъпателни движения, само защото изхвърляните с голяма скорост от тях газове в определена посока оказват налягане върху частиците от средата, в която се намират (въздух, вода) и тези частици ги изтласкват в противоположната посока. Следователно, във вакуум реактивният (самото име обяснява принципа му на действие) двигател би бил напълно безполезен, тъй като там няма частици, с които да взаимодейства. Гореизложените факти се доказват веднага, просто като разгледаме снимки или видео-материали на изстрелвания на ракети. Ракетите винаги описват параболична траектория, която неминуемо ги отвежда отново на повърхността.

Следящият, обаче, ежедневно новините по дез-„информационните” канали ум веднага би възнегодувал: „Ами, снимките на „планетата” от космоса?! Ами, 24-часовия телевизионен канал на НАСА, постоянно отразяващ дейностите в космоса??!!”

Всеки, който дори малко се е занимавал с Фотошоп или CGI (компютърно генериране на изображения) програми като „Maya”, например, ще остане скептичен, ако го попитат дали снимки или видео-материали са доказателство, че нещо се случва в действителност. За тези, които нямат представа от съвременните средства за видео-монтаж, сини и зелени екрани и т.н., нека просто гледат филма „Гравитация” със Сандра Бълок и да преценят, дали могат да различат кадрите от филма от видео на НАСА. Степента на индоктриниране, до която сме стигнали, ясно личи от следния факт. На прескоференцията при представянето на филма „Гравитация”, режисьорът му Алфонсо Куарон бе попитан от журналист, колко време е снимал на Международната космическа станция!!! Накратко, всички снимки и видео-материали на НАСА, представящи космоса, са фалшификации, направени с Фотошоп, CGI програми, зелени екрани, колани за безтегловност, Zero-G самолети и постановки в Лабораторията за Неутрална Плаваемост на НАСА в Хюстън, „Звездното градче” в Русия или „Космическите” центрове в Китай и Япония. Това много лесно се установява от набитото око на професионалистите, които през последните години заливат You Tube с перфектно направени опровержения и разкриват до дъно измамата.

Всички древни духовни манускрипти, описват един и същ генезиз на живите същества и човека и подобна космогония. От цялата древна литература, космологичните и космогонични знания най-точно са описани в „Шримад Бхагаватам”. Там се говори за безброй Светове, всеки от които се съдържа в сферична обвивка от пластове елементална материя, бележещи границата между Земния (ежедневен) и Трансценденталния (Божествен или Духовен) безкраен и вечен свят. Пространството вътре в сферата се нарича Брахманда – Яйцето на Брахма или Космическото яйце и символизира манифестирания Космос – Вселената. Земният диск (Бху-мандала), който ние обитаваме се намира на екваториалната равнина вътре в сферата и я разделя на горна половина – Небесните селения и долна – Подземното царство, изпълнени с амниотични (околоплодни) води. Оста в сферата, перпендикулярна на Земния диск, се нарича Меруданда - от планината Меру в центъра на Земния диск. Тя обозначава пътя на душата през седемте селения нагоре при възнесение или надолу при инкарниране, както и седемте чакри и кундалини, но едновременно с това е и оста, около която се въртят Слънцето, Луната, планетите и звездите и можем да си я представим като свържем мислено Северния полюс с Полярната звезда. Подобно на Бху-мандала и Меруданда, в мита за Атлантида откриваме плоската Земя, в центъра на която е Дървото на живота със змия увита около ствола му. Така и Атлас поддържа Земята върху плещити си, докато седемте му дъщери (седемте чакри и планети) пазят и танцуват около Дървото на живота (кундалини).

 

Kak 4ove4estvoto be porobeno - 2.jpg

 В Юдео-християнската и апокрифната литература светът е описан по подобен начин: Земята е плоска, поддържана от Устоите на Земята (колони), отгоре е Небесната твърд (купола), разделящ водите на Сътворението на две: под твърдта – нашето небе и над твърдта – Небесните селения, Дървото на живота се намира в центъра на Едем, а под Земният диск се намира Преизподнята и Адът.

Това алегорично описание на света с точност се поддържа от над 600 различни древни култури: шумерската, вавилонската, асирийската, финикийската, египетската, догоните, маите, инките, навахо,  шипибо в Перу, варао в делтата на Ориноко, норвежката, камбоджанската, корейската, китайската и много други. Естествено, според съвременната „наука”, това са варварски и дивашки възгледи на пещерняци и не заслужават никакво внимание!

Символът на Космическото яйце можем да открием в архитектурата на храмовете по света. Всички синагоги, черкви, джамии, хиндуистки и други източни храмове имат куполи, символизиращи небесния свод. Поклонникът, влизащ в храма, първо се изкачва по стъпала, символизиращи духовната еволюция, чрез многократни прераждания на човешкото същество до издигането му на това ниво на съществувание от по-ниските „подземни” нива, след това върви по равния храмов под, символизиращ плоската Земя от ежедневния свят, като над него се намира Небесния купол със закачени физическите светила - полилей или свещници, т.е. Слънцето, Луната и звездите, а над тях са фреските, изобразяващи висшите Божествения селения, като централната част на купола са Селенията на Върховния бог. Върху куполите на храмовете винаги се издига символът на Творецът за дадена религия – кръст, полумесец или друг символ, за да покаже, че Творецът е извън своето Творение, т.е. извън погледа на поклонника вътре в храма, като същевременно остава свързан завинаги с него. Явно е, че „подземният” свят е символизиран от подземията на храмовете, които в Европа стават печално известни със занданите си. Символното значение на разрушаването на храмове при поробване на народ или смяна на Обществено-политическата структура е налагането на промяна в сатуквото и светогледа на народа.

И когато накрая, търсещият истината, се замисли върху изложените тук накратко факти, би трябвало да си зададе въпроса кои са индивидите и как са извършили тази „планетарна” измама.

Това, което Масоните-„учени”-материалисти извършиха срещу Човечеството, е покушение срещу самата същност на човека и човешкия живот. От хилядолетия духовните учители на Човечеството учат, че човек е създаден от Творецът-Творение като вечно и безсмъртно същество, прераждащо се от тяло в тяло в кармична зависимост и е венец на живите същества, че човек идва на тази Земя с определена цел, а именно духовно усъвършенстване и е длъжен да гледа на живота си сериозно, за постигане на съвършенство в края на самсара – колелото от прераждания. Древното знание достоверно посочва, че Земята е дисковидна и непоклатима и е предпазена от купол, най-вероятно, енергиен, за да няма влияния, както отвън, така и отвътре на събитията.

От своя страна Масонските-„учени”-материалисти, говорейки на своя символен език, учат ежедневно всички деца на тази Земя, че те са напълно бездуховен механично-химически сбор от клетки и дори чуствата възхита, любов и копнеж са чисто химически реакции, като в стъклена епруветка, че Човекът е плод на невероятна и неправдопободна случайност на безжизнените химически реакции, създали живот в първичния океан върху една безспирно въртяща се скална топка в безкрайния и безжизнен и безцелен, и бездуховен космос. Нима е възможна по-безрадостна, по-мрачна, по-тъжна, по-безсмислена, по-безперспективна и разочароваща реалност от описаната!? И именно това е целта, която преследват Масоните-„учени”-материалисти, обслужващи интересите на Илюминатския Елит, а именно, създаването на объркани, депресирани и разочаровани от безнадеждната си участ човеци-аутоматони, работещи безропотно от 8 до 5, пет дни в седмицата, като през другите два дни заглушават стоновете от детските си мечти с тонове бира и спирт. Или, както казва печално известният Д. Дж. Рокфелер: „Не искам нация от мислители – искам нация от работници”.

 

А как се осъществява поробването на Човека?

Чрез децата! Давайки на децата своя символен език на измамната си, безнравствена и бездуховна „наука и култура”, Илюминатите ги откъсват от родовите корени и ги правят роби на своите прищевки, по същия начин, както се поробва народ, загубил война. Във всяка детска градина и във всяко училище, Човек ще открие Земни топки, измислени „динозаври” и „космически кораби” – символи на безцелното и бездуховно лутане в безбрежния космос, създаден от фалшивата парадигма на властващия Елит. Това индоктриниране на децата, още от първите години, с несъществуващи измислици и лъжи е сигурна предпоставка за пълното им поробване от лъжовната парадигма на материализма. И както споменах по-горе, замяната на думата „просвета” с думата „образование”, никак не е случайна и говори за умишлено насаждане, дори на подсъзнателно ниво, на Материалистическо-Масонската-Илюминатска идея за равнопоставеност и равноценност между Човека и неговия Създател.

Каква огромна измама!

Мир и Любов !

СТАМАТ

 

 

9-ти Януари 2016 година

 




1 Коментар


Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!


Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.


Вход