Премини към съдържанието
  • публикации
    34
  • коментари
    0
  • прегледи
    10814

Ролята на фронт офиса във вътрешно-хотелските комуникации – първа част

bulgarian Hotel Management

535 прегледа

Фронт офиса във всеки един хотел играе ключова роля при предоставяне на необходимото внимание към гостите. Именно там се формира първото /и в много случаи най-важното/ впечатление от приятното или неприятно посрещане. Гостите, влизайки в хотела за първи път, попадат в непозната обстановка. Те са безкрайно нетърпеливи да научат кой, какво, кога, къде, и как

(Read More...)

Източник



0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.