Премини към съдържанието

bulgarian Hotel Management

Потребител
  • Публикации

    34
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за bulgarian Hotel Management

  • Титла
    Потребител

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Sofia
  • Интереси
    hotel Management

Контакти

  • Интернет сайт
    http://www.bhm-hotels.com
  1. СОЦИАЛНИ МЕДИИ Разберете, какво казват хората за Вас!!! Искате или не разговорът и коментарите за Вашият хотел ще се получат и ще продължат с Вас или без Вас. По-добре за Вас е да се включите. (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=281
  2. Продължаваме темата с идеите за хотелиери. В първа част подчертахме, каква трябва да бъде правилната стратегия според нас, като взехме в предвид измененията в пазарните тенденции. Сега вече навлизаме в детайлите – Приятно четене !!! ПЛАНИРАНЕ (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=157
  3. Проучване показва, че 90 % от независимите хотели в България сами си управляват маркетинга и продажбите, чрез наемане на специалисти или на принципа проба-грешка. Почти всички от тях работят „на парче” без изготвен план и (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=342
  4. Поради натиска на световната финансова криза, лицето на глобалния туристически пазар продължава да се променя!!! Четири фактора допринасят за тази бързо променяща се се среда: Разширяване и разнообразяване на глобалния потребителски пазар. Също така демографските (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=331
  5. Избор на архитект Тъй като крайният продукт на този процес е изграждането на сграда, която трябва да работи като хотел, фирмата управляваща проекта извършва конкурс за подбор на архитект, като водещ показател при избора е (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=299
  6. Нашият екип /след задълбочен спор/ реши да публикува две статии, в които да опишем целият процес, който протича в някои добре рeгулирани държави, за построяването на един хотел, от вземането на решение до отварянето. (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=292
  7. Отново маркетинг !!!! Тук ще си позволим да цитираме един наш добър приятел, който казва „ Не трябва да се стремиш постоянно да оптимизираш разходната част, трябва да повишиш приходната”. Екипът на BHM hotels & (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=140
  8. Всички Вие приятели, които искате да бъдете позиционирани в сектора на бутиковите хотели трябва да се грижите за Вашите гости, а не просто да ги “обслужвате добре”. Големите лъскави хотели или националните курорти и (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=223
  9. През последните години в България се направиха доста семейни хотели по различни европейски програми, чрез строителство на нови, след реконструкция на семейни къщи, бивши селски училища и други имоти. В повечето случаи те бяха направени http://bhm-hotels.com/blog/?p=214
  10. Едно от най- важните неща за добрата работа на всеки един хотел е маркетинга. Ето защо ние решихме да започнем именно с тази съществена част от нашият бизнес. За да бъде ефективен всеки един маркетингов план той трябва да бъде подкрепен с добре балансиран и (Read More...) Източник
  11. Във времето на криза, когато бизнесът Ви се намира в силно конкурентна среда, а покупателната възможност на населението намалява, започвате да си задавате един съществен въпрос. Как да увеличите продажбите в хотела? Да предположим, че Вие сте направили добри пакети с висока себестойност, които биха (Read More...) Източник
  12. Фронт офиса във всеки един хотел играе ключова роля при предоставяне на необходимото внимание към гостите. Именно там се формира първото /и в много случаи най-важното/ впечатление от приятното или неприятно посрещане. Гостите, влизайки в хотела за първи път, попадат в непозната обстановка. Те са (Read More...) Източник
  13. Здравейте приятели, днес нашият екип реши да продължи темата за Revenue management. Ние знаем, че точно тези инструменти са много малко използвани от хотелиерите в България /преди всичко в големите хотели работещи под чужд бранд/ и точно това е причината да им отделим по голямо внимание. (Read More...) Източник
  14. Лимит на резервациите и ниво на защита Професионалните Revenue мениджъри използват тези два инструмента, за да определят максималният брой стаи, които могат да се продават с намаление на цените /лимит на резервациите/ и да определят броя на стаите, които няма да продават на с намаление, (Read More...) Източник
  15. Опортюнистичен метод: Когато искате да проникнете дълбоко в пазара, изразходвате, каквото е необходимо, за да достигнете целта. Този метод може да бъде скъп, но ако целта е достигане на стойност (цена на нощувка или др.), тогава по-високите от нормалното инвестиции могат да доведат до по-големи (Read More...) Източник
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...