Премини към съдържанието

bulgarian Hotel Management

Потребител
  • Публикации

    34
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за bulgarian Hotel Management

  • Титла
    Потребител

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Sofia
  • Интереси
    hotel Management

Контакти

  • Интернет сайт
    http://www.bhm-hotels.com
  1. bulgarian Hotel Management

    Идеи за хотелиери – IV

    СОЦИАЛНИ МЕДИИ Разберете, какво казват хората за Вас!!! Искате или не разговорът и коментарите за Вашият хотел ще се получат и ще продължат с Вас или без Вас. По-добре за Вас е да се включите. (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=281
  2. bulgarian Hotel Management

    Идеи за хотелиери – II

    Продължаваме темата с идеите за хотелиери. В първа част подчертахме, каква трябва да бъде правилната стратегия според нас, като взехме в предвид измененията в пазарните тенденции. Сега вече навлизаме в детайлите – Приятно четене !!! ПЛАНИРАНЕ (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=157
  3. Проучване показва, че 90 % от независимите хотели в България сами си управляват маркетинга и продажбите, чрез наемане на специалисти или на принципа проба-грешка. Почти всички от тях работят „на парче” без изготвен план и (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=342
  4. bulgarian Hotel Management

    Новият пазарен модел ! А къде сме ние ?

    Поради натиска на световната финансова криза, лицето на глобалния туристически пазар продължава да се променя!!! Четири фактора допринасят за тази бързо променяща се се среда: Разширяване и разнообразяване на глобалния потребителски пазар. Също така демографските (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=331
  5. bulgarian Hotel Management

    КАК СЕ СТРОИ ХОТЕЛ II /по белият свят/

    Избор на архитект Тъй като крайният продукт на този процес е изграждането на сграда, която трябва да работи като хотел, фирмата управляваща проекта извършва конкурс за подбор на архитект, като водещ показател при избора е (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=299
  6. bulgarian Hotel Management

    КАК СЕ СТРОИ ХОТЕЛ I /по белият свят/

    Нашият екип /след задълбочен спор/ реши да публикува две статии, в които да опишем целият процес, който протича в някои добре рeгулирани държави, за построяването на един хотел, от вземането на решение до отварянето. (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=292
  7. bulgarian Hotel Management

    Идеи за хотелиери – I

    Отново маркетинг !!!! Тук ще си позволим да цитираме един наш добър приятел, който казва „ Не трябва да се стремиш постоянно да оптимизираш разходната част, трябва да повишиш приходната”. Екипът на BHM hotels & (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=140
  8. bulgarian Hotel Management

    БУТИКОВИ ХОТЕЛИ – II

    Всички Вие приятели, които искате да бъдете позиционирани в сектора на бутиковите хотели трябва да се грижите за Вашите гости, а не просто да ги “обслужвате добре”. Големите лъскави хотели или националните курорти и (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=223
  9. bulgarian Hotel Management

    БУТИКОВИ ХОТЕЛИ – I

    През последните години в България се направиха доста семейни хотели по различни европейски програми, чрез строителство на нови, след реконструкция на семейни къщи, бивши селски училища и други имоти. В повечето случаи те бяха направени http://bhm-hotels.com/blog/?p=214
  10. Едно от най- важните неща за добрата работа на всеки един хотел е маркетинга. Ето защо ние решихме да започнем именно с тази съществена част от нашият бизнес. За да бъде ефективен всеки един маркетингов план той трябва да бъде подкрепен с добре балансиран и (Read More...) Източник
  11. bulgarian Hotel Management

    Успешна продажба на туристически пакети

    Във времето на криза, когато бизнесът Ви се намира в силно конкурентна среда, а покупателната възможност на населението намалява, започвате да си задавате един съществен въпрос. Как да увеличите продажбите в хотела? Да предположим, че Вие сте направили добри пакети с висока себестойност, които биха (Read More...) Източник
  12. Фронт офиса във всеки един хотел играе ключова роля при предоставяне на необходимото внимание към гостите. Именно там се формира първото /и в много случаи най-важното/ впечатление от приятното или неприятно посрещане. Гостите, влизайки в хотела за първи път, попадат в непозната обстановка. Те са (Read More...) Източник
  13. Опортюнистичен метод: Когато искате да проникнете дълбоко в пазара, изразходвате, каквото е необходимо, за да достигнете целта. Този метод може да бъде скъп, но ако целта е достигане на стойност (цена на нощувка или др.), тогава по-високите от нормалното инвестиции могат да доведат до по-големи (Read More...) Източник
  14. bulgarian Hotel Management

    Revenue Management – трета част

    Лимит на резервациите и ниво на защита Професионалните Revenue мениджъри използват тези два инструмента, за да определят максималният брой стаи, които могат да се продават с намаление на цените /лимит на резервациите/ и да определят броя на стаите, които няма да продават на с намаление, (Read More...) Източник
  15. bulgarian Hotel Management

    Revenue Management – втора част

    Здравейте приятели, днес нашият екип реши да продължи темата за Revenue management. Ние знаем, че точно тези инструменти са много малко използвани от хотелиерите в България /преди всичко в големите хотели работещи под чужд бранд/ и точно това е причината да им отделим по голямо внимание. (Read More...) Източник
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.