• публикации
    34
  • коментари
    0
  • прегледи
    10566

За този блог

Management Hotel

Публикации в този блог

bulgarian Hotel Management

СОЦИАЛНИ МЕДИИ Разберете, какво казват хората за Вас!!! Искате или не разговорът и коментарите за Вашият хотел ще се получат и ще продължат с Вас или без Вас. По-добре за Вас е да се включите.

(Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=281

bulgarian Hotel Management

blog-0018700001328285772.jpg

Продължаваме темата с идеите за хотелиери. В първа част подчертахме, каква трябва да бъде правилната стратегия според нас, като взехме в предвид измененията в пазарните тенденции. Сега вече навлизаме в детайлите – Приятно четене !!! ПЛАНИРАНЕ

(Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=157

bulgarian Hotel Management

blog-0067495001327920250.jpg

Проучване показва, че 90 % от независимите хотели в България сами си управляват маркетинга и продажбите, чрез наемане на специалисти или на принципа проба-грешка. Почти всички от тях работят „на парче” без изготвен план и (Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=342

bulgarian Hotel Management

blog-0822194001327839625.jpg

Поради натиска на световната финансова криза, лицето на глобалния туристически пазар продължава да се променя!!! Четири фактора допринасят за тази бързо променяща се се среда: Разширяване и разнообразяване на глобалния потребителски пазар. Също така демографските

(Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=331

bulgarian Hotel Management

Избор на архитект Тъй като крайният продукт на този процес е изграждането на сграда, която трябва да работи като хотел, фирмата управляваща проекта извършва конкурс за подбор на архитект, като водещ показател при избора е

(Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=299

bulgarian Hotel Management

Нашият екип /след задълбочен спор/ реши да публикува две статии, в които да опишем целият процес, който протича в някои добре рeгулирани държави, за построяването на един хотел, от вземането на решение до отварянето.

(Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=292

bulgarian Hotel Management

Отново маркетинг !!!! Тук ще си позволим да цитираме един наш добър приятел, който казва „ Не трябва да се стремиш постоянно да оптимизираш разходната част, трябва да повишиш приходната”. Екипът на BHM hotels &

(Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=140

bulgarian Hotel Management

Всички Вие приятели, които искате да бъдете позиционирани в сектора на бутиковите хотели трябва да се грижите за Вашите гости, а не просто да ги “обслужвате добре”. Големите лъскави хотели или националните курорти и

(Read More…)http://bhm-hotels.com/blog/?p=223

bulgarian Hotel Management

През последните години в България се направиха доста семейни хотели по различни европейски програми, чрез строителство на нови, след реконструкция на семейни къщи, бивши селски училища и други имоти. В повечето случаи те бяха направени

http://bhm-hotels.com/blog/?p=214

bulgarian Hotel Management

Опортюнистичен метод: Когато искате да проникнете дълбоко в пазара, изразходвате, каквото е необходимо, за да достигнете целта. Този метод може да бъде скъп, но ако целта е достигане на стойност (цена на нощувка или др.), тогава по-високите от нормалното инвестиции могат да доведат до по-големи

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Здравейте, днес публикуваме втората част на статията за маркетинговото бюджетиране Фактори, които оправдават високи за разходи маркетинг • Ниска клиентска информираност за хотела • Слабо първоначално проучване на хотела от клиентите • Откриване на нов хотел • Въвеждане на нов продукт или пакет •

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Лимит на резервациите и ниво на защита Професионалните Revenue мениджъри използват тези два инструмента, за да  определят максималният брой стаи, които могат да се продават с намаление на цените /лимит на резервациите/ и да определят броя на стаите, които няма да продават на с намаление,

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Някои примерни връзки с отдел Маркетинг и продажби Отдел маркетинг и продажби разчита на фронт-офиса, да му предоставят данни за историята на гостите или подробности относно посещението на всеки гост. Част от събраната информация се основава на пощенски код, честота на посещения, корпоративна принадлежност, специални

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Здравейте приятели, днес нашият екип реши да продължи темата за Revenue management. Ние знаем, че точно тези инструменти са много малко използвани от хотелиерите в България /преди всичко в големите хотели работещи под чужд бранд/ и точно това е причината да им отделим по голямо внимание.

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Фронт офиса във всеки един хотел играе ключова роля при предоставяне на необходимото внимание към гостите. Именно там се формира първото /и в много случаи най-важното/ впечатление от приятното или неприятно посрещане. Гостите, влизайки в хотела за първи път, попадат в непозната обстановка. Те са

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Във времето на криза, когато бизнесът Ви се намира в силно конкурентна среда, а покупателната възможност на населението намалява, започвате да си задавате един съществен въпрос.  Как да увеличите продажбите в хотела? Да предположим, че Вие сте направили добри пакети с висока себестойност, които биха

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Revenue management е икономическа дисциплина, подходящa за много фирми от сферата на услугите, при които ценообразуването на пазарените сегменти (ценова диференциация) се комбинира със статистически анализ, за да се разшири пазара и да се увеличат приходите. Различни понятия и аналитични инструменти попадат в обхвата на

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Едно от най- важните неща за добрата работа на всеки един хотел е маркетинга. Ето защо ние решихме да започнем именно с тази съществена част от нашият бизнес. За да бъде ефективен всеки един маркетингов план той трябва да бъде подкрепен с добре балансиран и

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Опортюнистичен метод: Когато искате да проникнете дълбоко в пазара, изразходвате, каквото е необходимо, за да достигнете целта. Този метод може да бъде скъп, но ако целта е достигане на стойност (цена на нощувка или др.), тогава по-високите от нормалното инвестиции могат да доведат до по-големи дивиденти по-късно. Един добър начин да започнете! Винаги можете да

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Здравейте, днес публикуваме втората част на статията за маркетинговото бюджетиране Фактори, които оправдават високи за разходи маркетинг • Ниска клиентска информираност за хотела • Слабо първоначално проучване на хотела от клиентите • Откриване на нов хотел • Въвеждане на нов продукт или пакет • Силна конкуренция за пазарен дял • Приходите са по-ниски от

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Лимит на резервациите и ниво на защита Професионалните Revenue мениджъри използват тези два инструмента, за да  определят максималният брой стаи, които могат да се продават с намаление на цените /лимит на резервациите/ и да определят броя на стаите, които няма да продават на с намаление, защото има възможноста бизнес клиенти да резервират по-късно във времето

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Някои примерни връзки с отдел Маркетинг и продажби Отдел маркетинг и продажби разчита на фронт-офиса, да му предоставят данни за историята на гостите или подробности относно посещението на всеки гост. Част от събраната информация се основава на пощенски код, честота на посещения, корпоративна принадлежност, специални нужди, както и резервации за спални помещения. Историята на  госта

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Здравейте приятели, днес нашият екип реши да продължи темата за Revenue management. Ние знаем, че точно тези инструменти са много малко използвани от хотелиерите в България /преди всичко в големите хотели работещи под чужд бранд/ и точно това е причината да им отделим по голямо внимание. Как работи Revenue management? Тук ще се опитаме да описшем

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Фронт офиса във всеки един хотел играе ключова роля при предоставяне на необходимото внимание към гостите. Именно там се формира първото /и в много случаи най-важното/ впечатление от приятното или неприятно посрещане. Гостите, влизайки в хотела за първи път, попадат в непозната обстановка. Те са безкрайно нетърпеливи да научат кой, какво, кога, къде, и как

(Read More...)

Източник

bulgarian Hotel Management

Във времето на криза, когато бизнесът Ви се намира в силно конкурентна среда, а покупателната възможност на населението намалява, започвате да си задавате един съществен въпрос.  Как да увеличите продажбите в хотела? Да предположим, че Вие сте направили добри пакети с висока себестойност, които биха удовлетворили очакванията на Вашите гости, но те са много чувствителни

(Read More...)

Източник