Revenue management е икономическа дисциплина, подходящa за много фирми от сферата на услугите, при които ценообразуването на пазарените сегменти (ценова диференциация) се комбинира със статистически анализ, за да се разшири пазара и да се увеличат приходите. Различни понятия и аналитични инструменти попадат в обхвата на Revenue management. Това е набор от техники за прогнозиране на
(Read More...)
Източник
Едно от най- важните неща за добрата работа на всеки един хотел е маркетинга. Ето защо ние решихме да започнем именно с тази съществена част от нашият бизнес. За да бъде ефективен всеки един маркетингов план той трябва да бъде подкрепен с добре балансиран и правилно насочен бюджет. Подготовка на маркетингов бюджет Когато маркетинговият план
(Read More...)
Източник
Някои примерни връзки с отдел Маркетинг и продажби Отдел маркетинг и продажби разчита на фронт-офиса, да му предоставят данни за историята на гостите или подробности относно посещението на всеки гост. Част от събраната информация се основава на пощенски код, честота на посещения, корпоративна принадлежност, специални нужди, както и резервации за спални помещения. Историята на госта
(Read More...)
Източник
Здравейте приятели, днес нашият екип реши да продължи темата за Revenue management. Ние знаем, че точно тези инструменти са много малко използвани от хотелиерите в България /преди всичко в големите хотели работещи под чужд бранд/ и точно това е причината да им отделим по голямо внимание. Как работи Revenue management? Тук ще се опитаме да описшем
(Read More...)
Източник
Едно от най- важните неща за добрата работа на всеки един хотел е маркетинга. Ето защо ние решихме да започнем именно с тази съществена част от нашият бизнес. За да бъде ефективен всеки един маркетингов план той трябва да бъде подкрепен с добре балансиран и правилно насочен бюджет. Подготовка на маркетингов бюджет Когато маркетинговият план
(Read More...)
Източник
Revenue management е икономическа дисциплина, подходящa за много фирми от сферата на услугите, при които ценообразуването на пазарените сегменти (ценова диференциация) се комбинира със статистически анализ, за да се разшири пазара и да се увеличат приходите. Различни понятия и аналитични инструменти попадат в обхвата на Revenue management. Това е набор от техники за прогнозиране на
(Read More...)
Източник
Във времето на криза, когато бизнесът Ви се намира в силно конкурентна среда, а покупателната възможност на населението намалява, започвате да си задавате един съществен въпрос. Как да увеличите продажбите в хотела? Да предположим, че Вие сте направили добри пакети с висока себестойност, които биха удовлетворили очакванията на Вашите гости, но те са много чувствителни
(Read More...)
Източник
Фронт офиса във всеки един хотел играе ключова роля при предоставяне на необходимото внимание към гостите. Именно там се формира първото /и в много случаи най-важното/ впечатление от приятното или неприятно посрещане. Гостите, влизайки в хотела за първи път, попадат в непозната обстановка. Те са безкрайно нетърпеливи да научат кой, какво, кога, къде, и как
(Read More...)
Източник
Във времето на криза, когато бизнесът Ви се намира в силно конкурентна среда, а покупателната възможност на населението намалява, започвате да си задавате един съществен въпрос.
Как да увеличите продажбите в хотела?
Да предположим, че Вие сте направили добри пакети с висока себестойност, които биха удовлетворили очакванията на Вашите гости, но те са много чувствителни към цените, как да получите тази стойност която би осигурила повишаване на продажбите? В повече от случаите се стига до решение