Премини към съдържанието
  • публикации
    34
  • коментари
    0
  • прегледи
    10815

Ролята на фронт офиса във вътрешно-хотелските комуникации – втора част

bulgarian Hotel Management

182 прегледа

Някои примерни връзки с отдел Маркетинг и продажби Отдел маркетинг и продажби разчита на фронт-офиса, да му предоставят данни за историята на гостите или подробности относно посещението на всеки гост. Част от събраната информация се основава на пощенски код, честота на посещения, корпоративна принадлежност, специални нужди, както и резервации за спални помещения. Историята на  госта

(Read More...)

Източник



0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.