Премини към съдържанието
  • публикации
    34
  • коментари
    0
  • прегледи
    11210

Ролята на фронт офиса във вътрешно-хотелските комуникации – втора част

bulgarian Hotel Management

176 прегледа

Някои примерни връзки с отдел Маркетинг и продажби Отдел маркетинг и продажби разчита на фронт-офиса, да му предоставят данни за историята на гостите или подробности относно посещението на всеки гост. Част от събраната информация се основава на пощенски код, честота на посещения, корпоративна принадлежност, специални

(Read More...)

Източник



0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход
×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.