Ролята на фронт офиса във вътрешно-хотелските комуникации – втора част
Някои примерни връзки с отдел Маркетинг и продажби Отдел маркетинг и продажби разчита на фронт-офиса, да му предоставят данни за историята на гостите или подробности относно посещението на всеки гост. Част от събраната информация се основава на пощенски код, честота на посещения, корпоративна принадлежност, специални
(Read More...)
Влезте в профила си, за да последвате това
Последователи
0
0 Коментара
Препоръчани коментари
Все още няма коментари.
Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате
Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това
Регистрирайте се
Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!
Нова регистрацияВход
Имате регистрация? Влезте от тук.
Вход