Премини към съдържанието
  • публикации
    34
  • коментари
    0
  • прегледи
    11749

Ролята на фронт офиса във вътрешно-хотелските комуникации – втора част


bulgarian Hotel Management

246 прегледа

Някои примерни връзки с отдел Маркетинг и продажби Отдел маркетинг и продажби разчита на фронт-офиса, да му предоставят данни за историята на гостите или подробности относно посещението на всеки гост. Част от събраната информация се основава на пощенски код, честота на посещения, корпоративна принадлежност, специални

(Read More...)

Източник

0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Гост
Добави коментар...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване