Премини към съдържанието
  • публикации
    34
  • коментари
    0
  • прегледи
    10891

КАК ДА ИЗЧИСЛИМ МАРКЕТИНГ БЮДЖЕТА НА ХОТЕЛА ? – втора част

bulgarian Hotel Management

234 прегледа

Здравейте, днес публикуваме втората част на статията за маркетинговото бюджетиране Фактори, които оправдават високи за разходи маркетинг • Ниска клиентска информираност за хотела • Слабо първоначално проучване на хотела от клиентите • Откриване на нов хотел • Въвеждане на нов продукт или пакет • Силна конкуренция за пазарен дял • Приходите са по-ниски от

(Read More...)

Източник



0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.